Mitä voisin yrittää ongelmaani, mulla on 2v valkkarinarttu ja hihnalenkeistä tulee ei kivoja, kun koirani näkee toisen koiran, alkaa kauhea vetäminen ja haukkuminen!! Muutenkin hihnakäytös ei hyvää, vetää ja sinkoilee..mutta pahin tuo kun näkee toisia koiria! Luin, että kädessä olisi hyvä olla joku lelu ja sillä saada huomio kun näkee koiria, onko kellään toiminu tuo?
Valkkari ja muut koirat
4
173
Vastaukset
- Valkkari poika
Iso koira ja kouluttaminen on sitten vissiin jäännyt? Meneppä valkkari foorumiin ja kysele sieltä neuvoa. T toinen valkkarin omistaja
- ei vahva johtaja
Ostin tämän viikko sitten, ollu toisella omistajalla ennen. Voisiko johtua uudesta ympäristöstä ja hajuista? Menee ylikierroksille haistelusta, jäljestää kuin verikoira koko ajan, sinkoilee sinne tänne ja sitten kun näkee koiran, huh!
- Dallinger
Meijän tyttö sillon pentuna sai traumoja toisista koirista ja siitä tuli remmi rähjääjä,eikun vaan paineltiin koirakouluun tai ihan sama minnekkä missä on paljon muitakin koiria HIHNASSA eli ei pääse tulemaan liian lähelle,rauhassa edettiin koiran ehdoilla ja tulos on erinomainen,eli remmirähjäyksestä ei tietoakaan,sitten tämä toinen ongelma on meillä edelleenkin osittain,eli kun ei osaa nätisti kävellä hihnassa,sehän on täysin koulutuksesta kiinni. Kontaktiharjoituksista on hyvä lähteä. Kun koira oppii käskystä katsomaan sinua,oppii se yleensä nopeasti tämän hihnassa kulkemisen kun pyytää vähän väliä kontaktiin.ja yksinkertaisesti kun koira lähtee sinkoilemaan johonkin niin tiukka ei ja takaisin kontaktiin.
- michka.-18
Missäpäin Suomea olet, voisin tarjota apua. Minulla kaksi valkkaria, joiden kanssa voitaisiin pitää yhteyttä. Mun koirien kanssa voisi sosiaalistua hyvinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667