HEI APUA! Mul on nyt probleema kunkun mul on tos toisella koneella windows xp professional, oon asentanu siihen nyt kaiken mitä tarvii et tää nettitikku toimis, mut ei auta, ohjelmaki asentuu muttakun se ite ohjelma, nokia internet modem, ei löydä/tunnista sitä tikkua, et se vaan siin jököttää tekemättä mitää, ja kuitenki koneesta kuuluu ääni että se olis löytäny sen ite.. en tiiä mitä tehdä D: ja vielä kaiken lisäks, paketis lukee nokia cs-17 mut sitten ite mokkulan sisässä lukee cs-15, pitäskö mennä liikkeeseen kysymään asiasta?
NOKIA CS-17 CS-15?
apuatarvitseeva
1
177
Vastaukset
- nokia on maailman 5.
Jep, ja vaatia _oikeasti_ joku yli 100 euron arvoinen nettitikku tilalle, kyseisiä nokian raskaalla windows .NET arkkitehtuuri koodattuja CS-1x nettitikkuja myydään kirpputoreilla alle viiden kymmenen euron käytettynä (käyttäjät ei tyytyväisiä). Ei ainakaan kannata 2 vuotta kituuttaa nokian valmistamalla nettitikulla - joudut kuitenkin ostamaan _toimivan_ nettitikun ennenkuin 2 vuotta on kulunut loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911254Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50625