jeps, eli olen ihan uusi harrastaja...toistaiseksi vielä harjoittelen perusjuttuja tyhjällä asfaltti alueella jossa on huono asfaltti, ja muutenkin täälläpäin on hyvästä päällysteestä pienoinen pula joten kysynkin että millainen rengas on paras huonolle asfaltille? iso ja pehmeä? =)
huono asfaltti
4
400
Vastaukset
- hyvät renkaat alle
Enpä tiedä, onko hyvää rangasta huonolle asfaltille olemassakaan.
Kovin pehmeät kuluu ja röpöläinen asfaltti vielä "syö" niitä rikki.
Parhaat olisivat kunnon renkaat esim Matter ja ei ne kaikkein pehmeimmät. Se on niin paljon siitä omasta fiiliksestä kiinni ja kuinka paljon jalat sietää sitä tärinää. - ilmaveivit
Keltaiset matterit on hyviä, kovuus on sopiva, kimmoisat, eivätkä kulu helposti. Hinta on korkeampi, mutta laatu on erinomainen.
Treenatut jalat eivät hätkähdä normaalirosoisuudesta, jota Suomessa on kaikkialla kevyen liikenteen väylillä. Muistelen, kun joskus aloittelin rullaluistelua, etta jalat reagoivat tosi herkästi kaikkeen epätasaisuuteen ja väsyivät helposti. Suomestakin löytyy aina hyviä asfaltteja ja pätkiä, joilla on mukava rullatella.
Tänäänkin pitäisi lähteä lenkille sateeseen. Illalla taitaa seljetä sopivasti. Luultavasti laakerit menee huoltoon marällä luistelun jälkeen. Karkeasta asfaltista Suomessa on se hyöty, että se ei ole kauhean liukas, ellei puista putoile rähmää. Aukeat pätkät ovat siis parhaita.- liikkuva vaara
mistäs noita keltaisia voisi tilata? onko niitä keltaisia erilaisia? voinko ostaa väärät? =) olisin erittäin kiitollinen linkistä :)
- raparoiskuukunrullai
Skiken ilmakumit taitaa olla kohta pakolliset suomen asfalteille ;)
Ja tuo sadeluistelu on itsemurhaa, on mikä asfaltti vaan niin menee kyllä niin liukkaaksi etten itse uskaltaisi. Enkä kyllä rapaantumisen ja laakereitten menemisenkään takia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595