Laitoin jo yhden keskustelun pystyyn mut ei ketään vastannut?!?!?!?!
HEI CMON päättärit!
Mitä aiotte tehä sillon ja missä?
Ite meen kavereiden kaa pyörimään kaupungille ja juodaan
PÄÄTTÄRIT '11
23
1193
Vastaukset
Mitä helvetin väliä sillä on, että mitä kukin tekee? Et sinä heitä tunnista kumminkaan.
- nurmijärve
Eka kaverille alotteleen ja siitä baariin
- fxnf bdfb
Ylppärijuhlien virallisessa osiossa siemaillaan kuohuviiniä, myöhemmin illalla yökerhoon ystävien kanssa :)
- Päättäritkohta
Otetaa kuppia ja niin maan perkeleesti. Puhutaa paskaa, "biletetää" ja oksennetaan?
Eiköhän se ole ihan perus settiä - jes!
^ Juu tolleehan se menee. :P
Tomeglelle tiedoksi että oon vaan niin innoissaan päättäreistä joten kiinnostaa tietää mitä muutkin tekee :) - perussettii
Tälläydytään kolme tuntia, juodaan parit alle ja sitten baariin luokkakavereiden kanssa. Kaikki koittaa iskeä toisiaan ja kaikki juuri niitä joita ei kiinnosta. Parit tappelee ja vetää mustasukkaisuuskilareita, draamaa, tupakan ylikulutusta, oksentelua, yleistä yöpaikkasäätöä ja aamulla korot katki, keuhkot kipeenä ja suussa kissanpaskaa. Taputellaan toisiamme selkään ja kysellään otaks vettä, kuka toi on ja oliko kivaa ja vakuutellaan että kivaa oli.
- 16 wee
^ Siinähän se :D
- stubidoooooo
haha jos oot -95 ja vietät ysien päättärii elä nyt nii perseit vedä niiku eräät omissaa:D:D
- 7
perseet olalle,kiljulla täällä maalla,ponua seuraavana päivänä loivennukseen
Turhin mahdollinen keskustel tämä on. Kaikki teinit vetää lärvit ja örveltää kuka mitenkin kännissä. Kaikilla sama kaava. Ei mitään mielikuvitusta.
- ,minäminä,
Noinhan se aika pitkälti menee. Aivot on alkoholin syövyttämät ennen kuin yksikään edes baari-ikään ehtii. Se on kuulemma hauskanpitoa sellainen.
- Jjjjjjjjal
Kotona oon yksin. Itkeskelen varmaan ku 9.2 keskiarvoa en saanukkaan nostettua enempää ja eipä tullu stipendiä tänäkään vuonna.
- Hikaripinko
Hikipinko oot, no eipä paljo merkkaa noi ala ja yläasteen arvosanat. Elämä on vasta edessä sekä INTTI.
AAMUJAAAAAAAAAA
- Espoonenkeli..
Juhlimaan, mutta ei nyt mitään perseitä. Ekana ostetaan mansikoita ja skumppaa, sit piknikille Hietsuun tai Kaivariin, siis ennen iltaa. Sit loppuillasta varmaan vaan juhlitaan kavereiden kanssa.
Ja kyllä nää hikipinkotkin osaa juhlia, ittellä keskiarvo pitäis olla noin 9.61 mut ei se mun viihteellä olemiseen vaikuta :D - Nettamoi
Hmm, jos teineillä kaikilla sama kavaa, oon 16v, pääsen ysiltä nytten. ja itsellä suunnitelma on lähteä hietsuun sään salliessa mutta alkoholista tietoakaan.
- jes!
Juu sää pitäs olla kyl kohdillaan. Lupailee 21, aurinkoo ja pilvistä ei tietookaan
- dessiiii
muutama siideri kaverin kanssa ajateltiin juoda,sit vaan oleillaan jossain ulkona!:)
- sdfhsdfhsdfsf
vantaan onnela !! ketää muit tulos ?
- tiäks
Mä oon, nähään siel, oon se vähän humalassa oleva! ;)))))
- ddessiee
Kevätjuhlan jälkee iertelen kavereitte ylppärit läpi ja samallahan sitä tuleee aloteltua ku kuoharii yms jokasella tarjolla :) sit illalla meikkailemaa yms valmistautumaa ja alottelemaa kavereitte kans (kaapissa 0,7l tasavalta, ES:ää ja vilmaa!) ja sitten 11 jälkee baariin riehumaa! Nii ja sit "nukkumaa" lähen aika varmasti jonkun mun säädön luo ;D
- epätoivoinensäälittä
Itse teen näin:
-Olen yksin kotona ja vietän aikani pääasiassa koneella
-Kuuntelen hyvää musiikkia ja jauhan scheissea Suomi24:ssä
-Siinä aamutunneilla sammutan sitten koneeni ja käyn nukkumaan
(-Muita vastaavanlaisia tapauksia?)- yhtäsäälittävä
Tein niinku sinäki. Paitsi että pääsin nyt kasilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286