Mielenkiintoista kuinka erilaiset luonnonmullistukset
ja sää-ilmiöt voivat vaikuttaa siten että jopa kokonaiset maanosat
lamaantuvat lähes täysin tai esim. vaikka liikenteen osalta.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011052213760641_ul.shtml
http://en.wikipedia.org/wiki/Weather_warfare
TULIVUORENPURKAUKSIA & TSUNAMIAALTOJA
14
560
Vastaukset
- Joo..
se on jännä.
- Sanohha sie poika...
On se!
Ajatteleppa mihin kaikkeen ne nykyään pystyvät näillä
ilmakehä ym. lämmittimillä: voimakkaita mikroaaltoja syvälle maan sisään, veteen, ilmaan ja jotain sen sellaista.
Siinä laatat paukkuu, tulivuoret jyskyy,
jäät sulaa ja tuulet tuivertaa! - niinhän se menee
Sellaista se on nykyteknologialla... kaikkia tutkimustuloksia ja kokeita ei kerrota tavalliselle kansalaiselle, vaan ne suljetaan salattuihin arkistoihin.
- Jännää on jännää
Jännää juu.
Mullistuksia ollaan ennustettu. Kun jäätiköt sulavat, alkavat mannerlaatat poukkoilla takaisin muotoonsa. Jäätiköt painavat laattoja alas. Tuttu ilmiö täällä Suomessa, maa nousee vieläkin jäätikköjen jyräyksestä jääkauden ajoilta.
Ei mitään maailmanlopun ennustetta, mutta yhteys jäätiköiden ja mannerlaattojen elämiseen on selvä. - Heaters
Jep.
On se mielenkiintoista kun tuota jäätää
lämmittää niin se sulaa... Niin onko se nyt niin mieleenkiintoista että ihmiskunnan synti tekee tehtävänsä ja saa ilmakehän kautta laavantuhka putomaan muutamia päivän päästä sitten euroopan.
Mihin ne säteilyt sitten putosivat jotka lähtivät Fukushimasta ??
Silloin se ei ole mieleenkiintoista enää,,, kun se uhkaa tavallista tallaaja suomessa,, vaan kauhea ja pelottava vai mitä ???- Ei ole kauheaa
eikä pelottavaa,ihan normaalia maapallon toimintaa josta yritetään repiä kohuotsikoita..
Kaikki kuollaan kumminkin ennemmin tai myöhemmin,eikä katastrofit juuri kuolemaa pahempaa tarjoa.
Yleensä ottaen ihmisten pitää elää eikä pelätä turhia.
- PoksPokss
Jonakin päivänä kaikki maailman tulivuoret purkautuu samanaikasesti. Poks.
- nimettömänäkerron
Kun toisessa päässä maapalloa tulee maanjäristys sitten toisessa päässä maapalloa tulee tulivuorenpurkaus, eikö ihmiset tätäkää vielä älyä..
- Olen tajunnut kauan.
Sama periaate kuin ihmisellä, kun ärjyy ja karjuu, niin toisesta päästä possahtelee kaasuja.
- nimettömänäkerron
Olen tajunnut kauan. kirjoitti:
Sama periaate kuin ihmisellä, kun ärjyy ja karjuu, niin toisesta päästä possahtelee kaasuja.
jees :D
- saariston mies
Tervetuloa vain tuhkapilvet tänne Suomenlahdelle. Eipähän sitten lentokoneet lentele eivätkä akat löydä tänne saarelleni huutamaan kaikkea siitä meikki-, vaate- ym postimyynnistä. Saapahan sitten olla rauhassa. Vielä voisi tulla tuo tsunamiaaltokin jotta nuo huviveneilijät katoaisivat täältä matkalla Tallinnaan. Onneksi saareni on sen verran korkea etteivät kymmenmetriset aallot paljon minua hetkauta. Näkeehän noita joskus syysmyrskylläkin.
Naiselleni riittää pussieni purkaus usein, ja hän huutaa, ehkä naapurien kiusaksikin usein päivässä/ Illassa/ yössä, joten halvat ja rakkaat huvinautinnot lentokoneettomille rakastavaisille.....
- saariston mies
Jartsa taitaa päästä helpolla jos tuo pussien purkaus riittää. Minulla kun on täällä saarella 3 nuorta naista ja niille ei riitä pelkkä seksi vaan he haluavat yleensä vaikka mitä. Jos näkyvyys on huono ja tuulee sekä myrskyää kunnolla niin näiden ystävättäret eivät silloin tänne tule. Kauhulla odotan taas tätä kesää että sekä Helsingistä ja Espoosta sekä Tallinnasta tulee noita akkoja taas tänne noiden kaikenlaisten muotivaatteitensa ja meikkiensä kanssa. Naapureista ei ole haittaa kun lähin naapuri asuu reilun 8:n kilometrin päässä joten huutaa saa kyllä mielin määrin. En sitten tiedä, häiriintyykö nuo merikotkat ja metsot sekä hylkeet tuosta akkojen huutamisesta... tänä aamuna oli muutama hylje odottamassa saunan laiturin vieressä että annan silakoita. Näin täällä saakelin saarella naisten kiusana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481