Riikaan menossa

ihkaeka

eka kertaa...mitä pitäis huomioida...shoppailu ja taidenäyttelyt kiinnostaa...uskaltaako vinguttaa luottokorttia normaaleissa kaupoissa,kuten esim. tallinnassa...mikä olis hyvä kauppakeskus niinku esim.Rocca Virossa..tarkoitus olis viipyä muutama päivä..ja tietysti hyvät ja edulliset ruokapaikat kiinnostaa sekä tietty toi leivos ja pullapuoli..paljon kiitoksia etukäteen neuvojille ;))

2

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dieBirne

Kattava keskustelu Riiasta löytyy pallontallaajien sivuilta. Luin itse tuota pari iltaa, kun olen lähdössä kohta samoille mestoille.
      http://www.pallontallaajat.net/pt3/keskustelu/index.php?topic=1490.840
      Tuolla myös paljon keskustelua kortilla maksamisesta jne.

Hauska pieni kahvila vanhassa kaupungissa oli Amelie. Kolme vuotta sitten olen käynyt. Liekkö enää pystyssä...

• Riganieki

Taidenäyttelyjä löytyy hyvin ihan vanhankaupungin alueelta sekä tietty kansallistaidemuseo keskustassa. Luottokortin käyttö on ihan tavallista täälläkin. Ostoskeskuksia on vähän joka lähtöön. Isoimmat ovat keskustan ulkopuolella. Alfa, Spice, Domina. Keskustassa on muutamia kuten Galerija Centrs, Galleria Riga, Origo.
      Leivokset, pullat ja kakut ovat täällä edullisia. Mielestäni mukavimmat paikat löytyy kyllä vanhankaupungin ulkopuolelta. Tietty täällä asuvana ei viitsi aina katsella ja kuunnella sitä turistipaljoutta vanhankaupungin kuppiloissa.
      http://www.lido.lv/eng/ on mielenkiintoinen ketju.
      Aika uniikki ja mainio paikka muuten on "Teetalo" eli teejnica kanaalin rannalla keskustassa. Barona ielalla sillan pielessä puistossa. Isoja löhötyynyjä, joilla voi loikoilla ja nauttia teetä sekä katsella puiston elämää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50