Halla-ahon hipiä

rautaako?

Mitä ihmettä Halla-ahio jurputtaa lehdistökuvista?

Onko kyseessä väärä henkilö, vai vaatiiko Hallis että vain fotoshopattuja kuvia saisi käyttää hänestä?

Ehkä on hyvä että hän pääsee aidoksi julkkikseksi kaikkinensa. Tähän asti hän on ollut jokin outo nettihahmo jota tietty porukka fanittaa pyyteettömästi.

"Sielu on hellä kuin mimosan hipiä..." (J Leskkinen)

66

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemus-K

H-A suoltaa myös teksteissään ja lausunnoissaan aika kovaa tekstiä muista ihmisistä ollakseen itse niin herkkähipiäinen... Jos kritiikkiin lähtee itse niin pitää myös kritiikkiä kestää.

• rautaako?

juujuu mutta MIKÄ häntä vaivaa kuvissa hänestä? Mistä on oikein kyse?

Se että HA reagoi HA:n lailla on jo tuttua. Kakaramaisia itkupotkuraivareita tulee tämän tästä.

Mutta mikä häntä kuvissa ärsyttää?

• kukkuu kukkuu
        rautaako? kirjoitti:

juujuu mutta MIKÄ häntä vaivaa kuvissa hänestä? Mistä on oikein kyse?

Se että HA reagoi HA:n lailla on jo tuttua. Kakaramaisia itkupotkuraivareita tulee tämän tästä.

Mutta mikä häntä kuvissa ärsyttää?

Oha-allah ottaa itsensä naurettavan vakavasti. Johan sille nauraa kohta kylän koiratkin. On muutenkin poika lukenut liikaa Hitlerin aatteita ja mennyt niistä vähän, no, tiedättehän....

• rautaako?
        kukkuu kukkuu kirjoitti:

Oha-allah ottaa itsensä naurettavan vakavasti. Johan sille nauraa kohta kylän koiratkin. On muutenkin poika lukenut liikaa Hitlerin aatteita ja mennyt niistä vähän, no, tiedättehän....

joojoo mutta mikä häntä kuvissa risoo. Luuleeko hän olevansa toisen näköinen? Oliko hän kännissä? Vai atteen kannalta epäedullisesti pukeutunut? Mikä häntä ärsyttää, tällä kertaa.

• Halla-ahon kuvia
        rautaako? kirjoitti:

joojoo mutta mikä häntä kuvissa risoo. Luuleeko hän olevansa toisen näköinen? Oliko hän kännissä? Vai atteen kannalta epäedullisesti pukeutunut? Mikä häntä ärsyttää, tällä kertaa.

manipuloidaan selvästi. Esim. se Aamulehden kuva oli tahallaan tehty huonoksi että Halla-ahon kasvot näyttivät puuteroiduilta ja huulet punatuilta. Kuvassa Halla-aho näytti ihan hintti-pervolta.

Kyllä miehinen mies tuollaisesta loukkaantuu.

Jälkeenpäin tuli vielä alkuperäinen kuva joka oli täysin luonnollisen näköinen. Kuva oli sitäpaitsi suojattu - kuvan myyntiehdoissa oli kuvan photoshoppaamisen kieltävä ehto.

• rautaako?
        Halla-ahon kuvia kirjoitti:

manipuloidaan selvästi. Esim. se Aamulehden kuva oli tahallaan tehty huonoksi että Halla-ahon kasvot näyttivät puuteroiduilta ja huulet punatuilta. Kuvassa Halla-aho näytti ihan hintti-pervolta.

Kyllä miehinen mies tuollaisesta loukkaantuu.

Jälkeenpäin tuli vielä alkuperäinen kuva joka oli täysin luonnollisen näköinen. Kuva oli sitäpaitsi suojattu - kuvan myyntiehdoissa oli kuvan photoshoppaamisen kieltävä ehto.

"Halla-ahon kuvia manipuloidaan selvästi. Esim. se Aamulehden kuva oli tahallaan tehty huonoksi että Halla-ahon kasvot näyttivät puuteroiduilta ja huulet punatuilta. Kuvassa Halla-aho näytti ihan hintti-pervolta."

Voi herran pieksut sentään? Luuleeko joku tosissaan että sanomalehti ryhtyisi sellaiseen? Ei taida Hallis oikein tuntea miten lehtiebn ja kuvaajien välinen yhetistyö kulkee.

Ja kyllä jollkain on todella SUURET luulot pienestä itsestään?

"Kyllä miehinen mies tuollaisesta loukkaantuu."

Omasta ulkonäöstä ei 40v mies pitäsi hirveesti loukkaantua. Hallis on punastuvaa sorttia. Onhan hänen punaläikistään ollut juttua aikaisemminkin. Jotkut punastuu kauttaaltaan ja joillekin syntyy selvästi rajatut läikät. Hänellä on pintaverisuonet keksivertomiestä lähempänä pintaa. So What? Niin on minullakin. Ja täyteläiset huulet kuten minulla.

Nuo ehkä eivät ole kaikista machoimmat ominaisuudet, mutta Halliksen kannattaisi hankkia uskottava tarina ettei tarvitsisi turvautua machoiluun. MItenköhän Soininvaaran kävisi jos hän olisi yhtä turhamainen ulkonäöstään. tai Soinin?

"Jälkeenpäin tuli vielä alkuperäinen kuva joka oli täysin luonnollisen näköinen. "

Toooooosi uskottava tarina. Varmaan suoraan halliksen blogista tai homppelifoorumivuodatuksista. Eli molemmat jutut jossa kuvat eri versioina näkyy on siis löydettävissä Halliksen blogista. Ai eikö? Kummallista.

"kuvan myyntiehdoissa oli kuvan photoshoppaamisen kieltävä ehto"

Ja aamulehdellä on tooooosi kova motiivi rikkoa alallaan tärkeitä sääntöjä. Ja kuitenkaan kohtalaisen kantelu- ja rikosilmoitusherkkä hallis ei ole tehnyt muuta kuin murjottanut. Tämä menee aina vain uskottavammaksi.

• Moi rautaako?, et sinä voi ymmärtää koska sinä vihaat persuja.
      Mutta miksi sinä niin pyyteettömästi vihaat persuja?
      Puhutko muuten siitä söpöstä villapaita kuvasta?
      ja miksi sinä tahdot tietää asian joka
      a) ei sinulle kuulu?
      eikä
      b) sinua mitenkään hyödytä tietää?

Aina Sinä kaivat niin kauan että löydät jotain likaista persuista / Juzzista.
      Ja miten ” mikä häntä kuvissa risoo” kysymys tai sen oikea vastaus liittyisi persujen politiikkaan?
      Epäiletkö että villapaitaan olisi kätketty jokin perusteellinen perus-poliittinen viesti?
      Vai onko sinulta poliittiset aloitukset loppuneet?

kyselee wanha ei niin ystävä fennis.
      PS kaipailin sinua, mutta katosit, …TV:kö?

• Pidö natsi

turpas kiinni. Vaikka Soini voitti vaaleissa, ei hän puolla teitä kansallissosialisteja. Soini on isänmaallinen kunnon mies joka vihaa teitä natseja.

• jauhetaanko yhdessä?

henkilökohtaisesti inhoan tuota tapaa luetteloida asioita "aa paskanjauhantaa bee lisää paskanjauhantaa cee saavillinen paskaa..."

• Halla-ahokin vihaa
        jauhetaanko yhdessä? kirjoitti:

henkilökohtaisesti inhoan tuota tapaa luetteloida asioita "aa paskanjauhantaa bee lisää paskanjauhantaa cee saavillinen paskaa..."

teitä natseja. Niin on kertonut monessa kirjoituksessaan. Hänen natsisympatiansa oli vain nuoruudenhairahdus. Ei hän enää ole natsi.

• rautaako?

"Moi rautaako?, et sinä voi ymmärtää koska sinä vihaat persuja."

En minä ketään vihaa. Senkun availlen hiukan populistien verbaalisia kikkoja. Minä halveksin rasisteja, mutta sellaisiahan ei Persuissa ole?

En ole edes nähnyt kyseisiä kuvia. Olen vain kuullut siitä että Hallis on taas hermostunut jostain kuvasta itsestään.

"ja miksi sinä tahdot tietää asian joka
        a) ei sinulle kuulu?
        eikä
        b) sinua mitenkään hyödytä tietää? "

Saanko ihan itse päättää mikä medioissa liikkuva asia kansanedustajasta minulle kuulu tai ei? Kuulin asiasta perjantaina Ruben Stillerin talk shown eräältä toimittajavieraalta.

"Aina Sinä kaivat niin kauan että löydät jotain likaista persuista / Juzzista."

En minä mitään kaiva. Kaikki on lööpeissä.

"Ja miten ” mikä häntä kuvissa risoo” kysymys tai sen oikea vastaus liittyisi persujen politiikkaan?"

Hän on Persuna eduskunnassa ja väittää itsekin että nuiva manifestinsa on PS-linjan runko

"Epäiletkö että villapaitaan olisi kätketty jokin perusteellinen perus-poliittinen viesti?"

Mistä villapaidasta sinä oikein puhut. Onko Hallis hermostunut siitäettä hänet on kuvattu villapaidassa? Minullakin on villapaitoja.

"Vai onko sinulta poliittiset aloitukset loppuneet? "

En ole poliitikko. Tai no nykyisen mittapuun mukaan kai jokainen meistä on. Eräs puolue on uudistanut tuonkin standardin.

Mikä hiton fennis?

• rautaako?
        Halla-ahokin vihaa kirjoitti:

teitä natseja. Niin on kertonut monessa kirjoituksessaan. Hänen natsisympatiansa oli vain nuoruudenhairahdus. Ei hän enää ole natsi.

Nuoruus loppui siihen että hän päätti lähteä "valtakunnanpolitiikkaan". Silloin ei sovi kutsu itseään natsiksi, ihan riippumatta siitä kuinka paljon natsi sitten sattuu olemaan. Siinä vaiheessa tulee jo yuohtua jos joku kutsuu natsiksi vaikka kutsuja kenties olisi oikeassakin.

Näin ollen me emme voi otta kantaa hänen mahdolliseen natsiuteen vain kysymälllä häneltä itseltään.

• Halla-ahokin vihaa kirjoitti:

Juzzi tuskin vihaa ketään.
        Ja miksi vihaisi?

Juzzi ei ole natsi, eikä kukaan ole natsi.
        Kuka täällä uskoo satuihin?
        Ihmeellisistä propagandaa täällä syötetään ihan julkisesti eikä kukaan puutu.

Oletteko te kaikki ihan seonneet?

• rautaako? kirjoitti:

Nuoruus loppui siihen että hän päätti lähteä "valtakunnanpolitiikkaan". Silloin ei sovi kutsu itseään natsiksi, ihan riippumatta siitä kuinka paljon natsi sitten sattuu olemaan. Siinä vaiheessa tulee jo yuohtua jos joku kutsuu natsiksi vaikka kutsuja kenties olisi oikeassakin.

Näin ollen me emme voi otta kantaa hänen mahdolliseen natsiuteen vain kysymälllä häneltä itseltään.

Aijaa ja sinäkö tiedät asiat paremmin?
        Vai keneltä kysyt tietoa Juzzin natsiudesta?

Minä tahtoisin kysyyä natzeilta montakin asiaa, mutta en löydä niitä mistään, kysyin Häneltäkin, mutta Juzzikaan tunne niitä harmi, olen pannut tonne ihan yleisen haun.
        Mutta jos jotain oikeeta natsia kiinnostaa keskustella natseista kanssani
        enole.natzi@suomi24.fi
        Antaa palaa vaan.

• rautaako? kirjoitti:

En minä ketään vihaa. Senkun availlen hiukan populistien verbaalisia kikkoja. Minä halveksin rasisteja, mutta sellaisiahan ei Persuissa ole?

En ole edes nähnyt kyseisiä kuvia. Olen vain kuullut siitä että Hallis on taas hermostunut jostain kuvasta itsestään.

"ja miksi sinä tahdot tietää asian joka
        a) ei sinulle kuulu?
        eikä
        b) sinua mitenkään hyödytä tietää? "

Saanko ihan itse päättää mikä medioissa liikkuva asia kansanedustajasta minulle kuulu tai ei? Kuulin asiasta perjantaina Ruben Stillerin talk shown eräältä toimittajavieraalta.

"Aina Sinä kaivat niin kauan että löydät jotain likaista persuista / Juzzista."

En minä mitään kaiva. Kaikki on lööpeissä.

"Ja miten ” mikä häntä kuvissa risoo” kysymys tai sen oikea vastaus liittyisi persujen politiikkaan?"

Hän on Persuna eduskunnassa ja väittää itsekin että nuiva manifestinsa on PS-linjan runko

"Epäiletkö että villapaitaan olisi kätketty jokin perusteellinen perus-poliittinen viesti?"

Mistä villapaidasta sinä oikein puhut. Onko Hallis hermostunut siitäettä hänet on kuvattu villapaidassa? Minullakin on villapaitoja.

"Vai onko sinulta poliittiset aloitukset loppuneet? "

En ole poliitikko. Tai no nykyisen mittapuun mukaan kai jokainen meistä on. Eräs puolue on uudistanut tuonkin standardin.

Mikä hiton fennis?

Sinä hävisit kuvioista minä jatkoin matkaani.

Juu en minäkään tiedä paljon kuvista yhden villapaita kuvan näin enkä tiedä mitään mistään suuttumisista, arvailen vaan että ehkä Juzzi on suuttunut jostain eikä tahdo puhua aisasta ja vääntää kyseessä olevan kuvaansa tms.
        Näin linkin netin-lehdessä, en muista nimeä. Ihan söpö kuva oli vaikka vier teksti osoitti kyselyt miksei vastaa ym, siitä nämä kai puhuu.
        Linkki oli jossain.
        En usko että mistään kuvasta on kyse vana jostain muusta joka ei kuulu meille, eikä politiikkaan yleensäkään.

Tuo vihasi persuja kohtaan ilmeni jo ennen vaaleja yli vuosi sitten etkö muista taisteluitamme?
        Ihmettelen vaan miksi vänkäät Persujen poliittisella palstalla kun vihaat persuja?
        Kaivat vaan kaikkea pahaa persuista ja teet niistä ala-arvoisia aloituksia Persujen poliittisella palstalla, onko se sivistynyttä sinun mielestäsi?
        Ennen vaaleja puhuit enempi politiikasta, nyt vain villapaita-kuvat kiinostaa ja persujen mollaaminen.
        Huom minä muistan kirjoittelummme ja ne vanhat mielipiteesi, enne TV-uraasi. ;)

Lööpit eivät ole palstan aihe vaan persujen politiikka eikä lööpit kuulu aisaan eikä villapaidat.

Minä hiton fennis, sanon että kannattaa lukea näitä juttujani eikä vaan deletoida kaikkea.
        Mikset vastannu päivällä kun minulla olisi ollut aikaa?
        Miksi nimeäni syrjitään?
        Miksi o8o8 poistaa kaiken mitä sanon?
        Olenko kenties syrjitty nimeni tähden ?
        Osunut pahasti jonkun arkaan paikkaan?

Vai siitä vanhastako on edelleen kyse? helele se oli sinulle.

• rautaako?
        fenno.maani kirjoitti:

Aijaa ja sinäkö tiedät asiat paremmin?
        Vai keneltä kysyt tietoa Juzzin natsiudesta?

Minä tahtoisin kysyyä natzeilta montakin asiaa, mutta en löydä niitä mistään, kysyin Häneltäkin, mutta Juzzikaan tunne niitä harmi, olen pannut tonne ihan yleisen haun.
        Mutta jos jotain oikeeta natsia kiinnostaa keskustella natseista kanssani
        enole.natzi@suomi24.fi
        Antaa palaa vaan.

"Grundregeln är att extra tenter fixas endast om a) gradun är inlämnad, och b) utan extra tent fördröjs examen betydligt."

Koska ymmärrettävistä syistä natsiksi/rasistiksi ilmoittautuminen/leimaantuminen ei ole kovin imartelevaa, niin sitä eivät tee/hyväksy sellaisetkaan jotka ovat natseja/ rasisteja. Näin ollen on aika turhaa kysyä asiaa heiltä itseltään. Jotkut natsit/rasistit kyllä suoraselkäisesti myöntävät tämän, mutta ne pieni vähemmistö.

Näin ollen ainoa tapa määritellä henkilöitä on tehdä se henkilöiden tekojen/sanojen perusteella ja verrata niitä natsismin/rasismin nykypäivän ilmentymiin.

Pari yksinkertaista testiä jotka eivät ole vedepitäväi mutta antavat vakavan aiheen pohtia asiaa lisää ovat:

1) onko henkilön leimaantuminen toistuvaa
        2) hermostuuko kohde leimaantumisesta

Päiväpoltiiikassa on siin nykyään henkilöitä, kaikki saman puolueen jäseniä, jotka eivät läpäise noita diagnostisia pikatestejä. Heidän suhteen olisi siis syytä jatkaa tutkimuksia, jos joku olisi siitä kiinnostunut.

"Minä tahtoisin kysyyä natzeilta montakin asiaa mutta en löydä niitä mistään"

Onhan sekä Suomen Sisussa että homppelifoorumila sellaisiakin suoraselkäisiä jotka ilmoittautuvat aatteen nykymuodon kannattajiksi. Onhan meillä vireill jopa aatteele pohjautuva puoluekyselykin. Ei pitäisi olla vaikea löytää. Jos osaat ruotsia niin voit googlata sieltäkin. Ruotsissa uunatsismilla on vankemmat perinteet kuin täällä (sen synnytti akanaan suuri suomalaisten mamujen invaasio).

• rautaako?
        fenno.maani kirjoitti:

Juzzi tuskin vihaa ketään.
        Ja miksi vihaisi?

Juzzi ei ole natsi, eikä kukaan ole natsi.
        Kuka täällä uskoo satuihin?
        Ihmeellisistä propagandaa täällä syötetään ihan julkisesti eikä kukaan puutu.

Oletteko te kaikki ihan seonneet?

"Juzzi tuskin vihaa ketään.
        Ja miksi vihaisi?"

Ja miksi sinulla on tarve sanoa noin? Kuinka usein olet pohtinnut mikäli Soininvaara vihaisi ketään, ja tuntenut tarvetta väittää ettei hän ketään vihaa? Sellaista tarvetta ei Soininvaara, eikä melkkein kaikkein muidenkaan poliitikkojen kohdalla koskaan synny.

"Kuka täällä uskoo satuihin? "

Olisiko sinulla taipumus uskoa saagoihin, taruihin ja ennakkoluuloihin? Se liittyy aika keskeisesti foobikkojen ajatusmaailmaan.

• rautaako? kirjoitti:

"Juzzi tuskin vihaa ketään.
        Ja miksi vihaisi?"

Ja miksi sinulla on tarve sanoa noin? Kuinka usein olet pohtinnut mikäli Soininvaara vihaisi ketään, ja tuntenut tarvetta väittää ettei hän ketään vihaa? Sellaista tarvetta ei Soininvaara, eikä melkkein kaikkein muidenkaan poliitikkojen kohdalla koskaan synny.

"Kuka täällä uskoo satuihin? "

Olisiko sinulla taipumus uskoa saagoihin, taruihin ja ennakkoluuloihin? Se liittyy aika keskeisesti foobikkojen ajatusmaailmaan.

Sinähän kuulostat tänään enempi itseltäsi kuin eilen.

Väärin väärin väärin
        Minulla ei ole tänään aikaa taivuttaa noita väärinymmärryksiäsi.
        No ei tietenkään kukaan sano vihaavansa ketään jota ei vihaa.

Minä en usko satuihin, mutta kuuntelen niitä ihan sujuvasti.
        Kiellettyäkö?
        Mainoksiin uskon joskus, ja siitä kärsin ihan itse.

Juzzista tiedän vain pari asiaa.
        Hän on vastannut pari kertaa tyhmiin kysymyksiini ihan asiallisesti, niistä voinet lukea päiväkirjastani lisää jos löydät. Kirjoitin sen sinunkin aikana. Missä lie menee, löydät fiksuna sen.
        Ellei ole yleistä politiikassa.
        En minä paljoa ole kirjoittanut, mutta rehellisesti olen yrittänyt olla sama nimimerkki ja haukuttavana olen ottanut ruusut ja risut vastaan urheasti niinkuin vain nainen osaa.

• rautaako? kirjoitti:

"Grundregeln är att extra tenter fixas endast om a) gradun är inlämnad, och b) utan extra tent fördröjs examen betydligt."

Koska ymmärrettävistä syistä natsiksi/rasistiksi ilmoittautuminen/leimaantuminen ei ole kovin imartelevaa, niin sitä eivät tee/hyväksy sellaisetkaan jotka ovat natseja/ rasisteja. Näin ollen on aika turhaa kysyä asiaa heiltä itseltään. Jotkut natsit/rasistit kyllä suoraselkäisesti myöntävät tämän, mutta ne pieni vähemmistö.

Näin ollen ainoa tapa määritellä henkilöitä on tehdä se henkilöiden tekojen/sanojen perusteella ja verrata niitä natsismin/rasismin nykypäivän ilmentymiin.

Pari yksinkertaista testiä jotka eivät ole vedepitäväi mutta antavat vakavan aiheen pohtia asiaa lisää ovat:

1) onko henkilön leimaantuminen toistuvaa
        2) hermostuuko kohde leimaantumisesta

Päiväpoltiiikassa on siin nykyään henkilöitä, kaikki saman puolueen jäseniä, jotka eivät läpäise noita diagnostisia pikatestejä. Heidän suhteen olisi siis syytä jatkaa tutkimuksia, jos joku olisi siitä kiinnostunut.

"Minä tahtoisin kysyyä natzeilta montakin asiaa mutta en löydä niitä mistään"

Onhan sekä Suomen Sisussa että homppelifoorumila sellaisiakin suoraselkäisiä jotka ilmoittautuvat aatteen nykymuodon kannattajiksi. Onhan meillä vireill jopa aatteele pohjautuva puoluekyselykin. Ei pitäisi olla vaikea löytää. Jos osaat ruotsia niin voit googlata sieltäkin. Ruotsissa uunatsismilla on vankemmat perinteet kuin täällä (sen synnytti akanaan suuri suomalaisten mamujen invaasio).

Asia luettu ja ymmärretty ymmärrettäviltä osiltaan. Mutta natsi-asia on vielä kesken.
        Liian monta kysymystä aiheesta, tänään en ehdi tämän enempää.

Minä kyllä ihmettelen miksi uus-natzeja vihataan? Eihän ne ole mitään tehneet?

Toisin kuin muslimit jotka
        1. tappaa menen tullen ketä vaan missä vaan kokonaisia rakennuksia WTC junia busseja ym sitten
        2. uhkaavat ihan julkisesti esim nämä uskon-papithan antoi julkisen pakkokäskyn tappaa Shalman Rhusdie ( en tiedä oikeeta kirj.asua) myöskin pilapiirtäjät on pakko tappaa kuulemma.
        3. muslimit tappaa jopa omiaan, lapsiaan pudottaa parvekkeelta ja se on suuri kunnia isälle tappaa oma lapsi syystä a tai b. C. kin on hyvä syy. Se on kunniaa ja klooriaa
        4. muslimit myyvät lapsiaan isoisän serkulle naitaviksi joista on täälläkin ollut puhetta esim lapsimorsiamet jopa kuolevat niihin yhdyntöihin. Tiedän kiellettyä, mutta eihän muslimit usko mitään lakia? Eihän?
        Onko lapsien myyminen ihan ok teidän mielestänne? No näemmä kun ihailette muslimeja.
        Esin Waris Dirie oli kai ihan totta se kirja ja leffa josta olen lukenut vain arvosteluja, ei ole ollut aikaa itse tutustua, yritettiin myydä 5 kamelin hinnasta, mutta tyttöpä pakeni ja peukut hänelle.
        5. Ehkä viimeisenä teidänkin kaikkien ihailemat julkiset tappo uhkaukset länkkäreille, Ghaddafi ja viimeisimpänä Osama bin Laden viikko ennen kuolemaansa. Sekä koraanin käsky tappaa vääräuskoiset. Sitäkö te ihailette?
        6. Naiset ovat tavaran asemassa ja vielä omasta halustaan sekä pakko sitä pakko tätä huivit ja muut rukoukset plää plää kai te tiedätte. Jopa liha pitää teurastaa elukan pää mekkaan päin. hohoijaakkaa

Siis te ihailette muslimeja jotka panee ja tappaa lapsia ja ketä vaan julkisesti uhkaa tappaa lähes kaikki maapallolla varsinkin länsimaalaiset. Omatkin saavat kuolla, heille ihan sopii, kunhan saa tappaa ja tappaa.

Mutta mitä näistä on uus-natzien listoilla? Paneeko lapsia tai myyvätkö lapsiaan ? Antavatko julkisia tappouhkauksia ja –käskyjä? Ketäs uus-natzit ovat tappaneet ?

Joten kysymyksiä: miksi te ihailette muslimeja?
        Ja miksi ette ihaile uus-natzeja?
        Vai johtuuko se juurikin siitä että uus-natzit ovat liian LÄLLYJÄ ?

Minä en ihaile uus-natzeja enkä wanhoja natseja, mutta tahdon tietää niistä monta asiaa.
        Se ei tee minusta natsia eikä heidän ihailijaa.

Mutta miksi te ihailette muslimeja Aivan järkkyä!!

Nämä ovat ihan kuule omat "ymmärrykseni" Juzzia en pahemmin lue, sori minulle riitti tuo pedofilia tieto, vai onko sekin aivopesu?

PS talletan, koska totuus totutusti yleensä poistetaan.
        ugh fennis puhui taas

• Minä en ole natzi.
      Eikä Soinin tarvi minua puoltaa, enkä ole myöskään kansallissosialisti.
      Enkä äänestänyt Soinia.

• Etpä tietenkään..

..vaan sitä teidän natsipuoluetta. Miksi pitää tärvellä kunniallinen perussuomalaisten palsta teidän natsipropagandalla?

• pSS prinessat
        Etpä tietenkään.. kirjoitti:

..vaan sitä teidän natsipuoluetta. Miksi pitää tärvellä kunniallinen perussuomalaisten palsta teidän natsipropagandalla?

Onko se kameran vika, jos Halla-ahosta ei saa kunnon kuvaa?

• Etpä tietenkään.. kirjoitti:

Missä olen puhunut natsipropagandaa?
        En edes tiedä siitä mitään?
        Olet vaan aika naurettava omituisine väitteinesi.
        Hah

• Kunnon kuva
        pSS prinessat kirjoitti:

ei kelpaa lehdille. Jostain syystä Halla-ahon kuvia on tarkoituksella pilattu - tehty hetero mies aivan hintin näköiseksi. Sellainen homma ei ole hyväksyttävää.

• pSS prinessat kirjoitti:

Olihan se kunnon kuva.
        kaunis ja söpö kuin mikä

• Miksi natsit
        fenno.maani kirjoitti:

Missä olen puhunut natsipropagandaa?
        En edes tiedä siitä mitään?
        Olet vaan aika naurettava omituisine väitteinesi.
        Hah

aina kieltää aatteensa? Jos minä olisin natsi, en häpeäisi aatettani ja kulkisin pystypäin.

• Etpä tietenkään.. kirjoitti:

Väitätkö sinä minua natsiksi koska äänestin Juzzia?
        Silloin olet hullu.
        Minä äänestin Juzzia koska hän
        a) oli ainut joka vastasi kirjeeseeni eräästä aiheesta.
        b) puolustaa suomalaisia tyttöjä muslimien raiskauksilta.
        c) kaikki muut puolueet ovat pettäneet kaikki köyhien auttamisen tarpeet
        d) kaikki muut puolueet tahtovat Suomeen lisää suomalaista kulttuuria tuhoavaa muslimi / mustaa kulttuuria.
        Nämä ovat ainoat teesit mistä olen puhunut.
        Mutta väärinymmärryksenne on suloista.
        Olette varmaan juuri niintä jotka tahtovat Suomen ja suomalaisuuden kuolemista.
        Onnea valitsemallanne tiellä.

• Miksi natsit kirjoitti:

aina kieltää aatteensa? Jos minä olisin natsi, en häpeäisi aatettani ja kulkisin pystypäin.

Koska natseja tuskin on missään saati Suomessa. Se on teidän suomalaisuuden kuolemista tahtovien propagandaa.
        Mutta niinhän se on aina : että heikot sortuu ja nyt se on suomalaisuuden vuoro kuolla PYSYVÄSTI.
        että silleen.

Ei tavata torilla.

• rautaako?
        fenno.maani kirjoitti:

Silloin olet hullu.
        d) kaikki muut puolueet tahtovat Suomeen lisää suomalaista kulttuuria tuhoavaa muslimi / mustaa kulttuuria.

"Väitätkö sinä minua natsiksi koska äänestin Juzzia?"

Oletko, ja myönnätkö sen? Vai kiellätkö vaikka olet?

"b) puolustaa suomalaisia tyttöjä muslimien raiskauksilta"

Tuota en ole kuullutkaan? Milloin hän on puolustanut tyttöjä. Oliko sinun tyttöystäväsi uhattu?

"c) kaikki muut puolueet ovat pettäneet kaikki köyhien auttamisen tarpeet"

Siis Hallisko köyhien asialla? Millä perusteella. Ainakaan hänen vaaliohjelmassaan hän ei ootanut tuohon kantaa muuten kuin että eräs erittäin köyhän ryhmän etuja hän olesi edellen karsimassa. Hallis on aika kaukana oikealla.

"d) kaikki muut puolueet tahtovat Suomeen lisää suomalaista kulttuuria tuhoavaa muslimi / mustaa kulttuuria"

Ei kaikukaan hlua tänne kultuuria tuhoavia elementtejä. Kulttuuria eniten tugoava vaaliteema oli Persujen ahdasmielinen näkemys kulttuurista joka olis johtanut suomalaisten kulttuurityöntekijöiden ahdinkoon.

"Nämä ovat ainoat teesit mistä olen puhunut."

Listassasi ei ollut ensimäistäkään oikeaa aihetta. Silkkaa fobikkoja hivelevää propagandaa. Oletko foobikko?

"Mutta väärinymmärryksenne on suloista. "

Olen ymmärtänyt sinut täysin! Usko pois.

"Onnea valitsemallanne tiellä. "

Onneksemme sinun valitsemasi tiesi on silkkaa illuusiota.

• rautaako?
        fenno.maani kirjoitti:

Koska natseja tuskin on missään saati Suomessa. Se on teidän suomalaisuuden kuolemista tahtovien propagandaa.
        Mutta niinhän se on aina : että heikot sortuu ja nyt se on suomalaisuuden vuoro kuolla PYSYVÄSTI.
        että silleen.

Ei tavata torilla.

Natseja ei taida olla enään missään päin maailmaa. Ainakaan sellaisia jotka ovat alle 85v, mutta uusnatseja on.

Eurooppalainen uusantsi on vaihtanut juutalaiset muslimeihin ja aeialaiset ovat kunkin maan oma kantaväestö.

Rotuerottelusta ei puhuta enään vaan tilalle on tullut kulttuuri. Muslimit ovat "kultuurinen" ongelma.

• Oletko tietämätön?
        fenno.maani kirjoitti:

että silleen.

Ei tavata torilla.

Keskustelet täällä tietävästi mutta et muka tiedä, että natsipuolue aikoo hakeutua viralliseksi puolueeksi Suomen puoluerekisteriin.

Tämä tuleva puolue elvistelee nimenomaan pohjoisen rodun paremmuudella. Kummalliseksi asien tekee se, että 100% suomalaisugrilaiset eivät kuulu pohjoiseen rotuun.

• Jokaisella ...
        fenno.maani kirjoitti:

Silloin olet hullu.

suomalaisugrilaisella tytöllä tulee olla luotettava kansallismielinen henkilö vartijana. Hänen tulee ennen kaikkea vartioida että mikään alempirotuinen kuten arabian tai afrikan muslimi ei pääse sijoittamaan siemennestettään suomalaisugrilaisen tytön emättimeen ja saata tätä näin ollen raskaudentilaan. Jos näin pääsee kaikista varotoimenpiteistä huolimatta tapahtumaan, pitää kyseinen emätin pestä runsaalla vedellä ja saippualla hangaten huolellisesti ja lopuksi desinfioida Tolulla sekä rasvata Tummelilla.

Näin varjelemme suomalaisugrilaisen rodun puhtautta vaivoja säästämättä.

• rautaako? kirjoitti:

Natseja ei taida olla enään missään päin maailmaa. Ainakaan sellaisia jotka ovat alle 85v, mutta uusnatseja on.

Eurooppalainen uusantsi on vaihtanut juutalaiset muslimeihin ja aeialaiset ovat kunkin maan oma kantaväestö.

Rotuerottelusta ei puhuta enään vaan tilalle on tullut kulttuuri. Muslimit ovat "kultuurinen" ongelma.

Niin siis eikö tavata torilla?
        Vai mitä tahdoit sanoa?

Sinulla on muuten oikeinkirjoitus huonontunut, onko harjoitukset loppuneet?

• Oletko tietämätön? kirjoitti:

Keskustelet täällä tietävästi mutta et muka tiedä, että natsipuolue aikoo hakeutua viralliseksi puolueeksi Suomen puoluerekisteriin.

Tämä tuleva puolue elvistelee nimenomaan pohjoisen rodun paremmuudella. Kummalliseksi asien tekee se, että 100% suomalaisugrilaiset eivät kuulu pohjoiseen rotuun.

Juu minä tiedän mielipiteeni aika tehokkaasti.
        Hyvä että huomaat sinäkin sen!

Ja olen kuullut natsien tahtovan uuden puolueen.
        Miten se liittyy minuun, Juzziin, perus suomalaisiin tai PeruSSuomalaisiin?

Nythän te haukuitte ja syytitte minua natsiksi ja o8o8 syrjii minua surutta, kiitos taas poistosta, ymmärrän!

Edelleen en tiedä yhtään mitään natseista, mutta olen valmis tahtomaan tietää ja PALJON, se osoite kait menee jollekin natsille niin otetaan selvä mistä päästä ne kusee?

Ja luulenpa sinunkin arvaustesi natseista olevan itse Joulupukin Korvatunturin apu-luokalta.

• pSS rötösliiga
        Jokaisella ... kirjoitti:

suomalaisugrilaisella tytöllä tulee olla luotettava kansallismielinen henkilö vartijana. Hänen tulee ennen kaikkea vartioida että mikään alempirotuinen kuten arabian tai afrikan muslimi ei pääse sijoittamaan siemennestettään suomalaisugrilaisen tytön emättimeen ja saata tätä näin ollen raskaudentilaan. Jos näin pääsee kaikista varotoimenpiteistä huolimatta tapahtumaan, pitää kyseinen emätin pestä runsaalla vedellä ja saippualla hangaten huolellisesti ja lopuksi desinfioida Tolulla sekä rasvata Tummelilla.

Näin varjelemme suomalaisugrilaisen rodun puhtautta vaivoja säästämättä.

Raiskaajan siemenneste on pyhää!
        Isä-Timo

• rautaako? kirjoitti:

"Väitätkö sinä minua natsiksi koska äänestin Juzzia?"

Oletko, ja myönnätkö sen? Vai kiellätkö vaikka olet?

"b) puolustaa suomalaisia tyttöjä muslimien raiskauksilta"

Tuota en ole kuullutkaan? Milloin hän on puolustanut tyttöjä. Oliko sinun tyttöystäväsi uhattu?

"c) kaikki muut puolueet ovat pettäneet kaikki köyhien auttamisen tarpeet"

Siis Hallisko köyhien asialla? Millä perusteella. Ainakaan hänen vaaliohjelmassaan hän ei ootanut tuohon kantaa muuten kuin että eräs erittäin köyhän ryhmän etuja hän olesi edellen karsimassa. Hallis on aika kaukana oikealla.

"d) kaikki muut puolueet tahtovat Suomeen lisää suomalaista kulttuuria tuhoavaa muslimi / mustaa kulttuuria"

Ei kaikukaan hlua tänne kultuuria tuhoavia elementtejä. Kulttuuria eniten tugoava vaaliteema oli Persujen ahdasmielinen näkemys kulttuurista joka olis johtanut suomalaisten kulttuurityöntekijöiden ahdinkoon.

"Nämä ovat ainoat teesit mistä olen puhunut."

Listassasi ei ollut ensimäistäkään oikeaa aihetta. Silkkaa fobikkoja hivelevää propagandaa. Oletko foobikko?

"Mutta väärinymmärryksenne on suloista. "

Olen ymmärtänyt sinut täysin! Usko pois.

"Onnea valitsemallanne tiellä. "

Onneksemme sinun valitsemasi tiesi on silkkaa illuusiota.

Sinun tiesi on muslimit ihanaa muslimit, moskeijoita Suomeen kansainvälisyyttä.

Muslimien pääteesi on kaikki maailman muslimit liittykää yhteen ja vastustakaa länkkäreitä, kaikkialla. Noitahan ne suurimmat niistä nyt jauhaa.
        Ai niin mutta ethän sinä lue niitä kohtia lehdistä, kun palvelijasi leikkaa ne kohdat lehdestäsi pois.
        Mutta ei ei ei tarvi pelätä ei muslimeista tapa kukaan muu kuin itsemurhaiskijät = itsaristit.

Sinä et ole ikinä ymmärtänyt minua.
        Näkeehän sen näistäkin vastauksista, joista mikään ei ole kelvollinen edes vastattavaksi.
        hohoijaa...

• pSS rötösliiga kirjoitti:

Raiskaajan siemenneste on pyhää!
        Isä-Timo

Sinusta ei enää alemmas pääse Onko siemenneste ja sen pyhyys mielestäsi Persujen politiikkaa?
        Ja aihe täällä politiikassa?

Mikä teitä pskan-jauhajia riivaa?
        Miten kauan se vaalitappio kirvelee?
        Mene pesee vimillä suusi ja aivosi ja näppäimistösi!
        Suosittelen JUO pullollinen ANDYä se räjäyttää lian pois.

• oikoluku

Mitä varten sinä käytät z-kirjainta s-kirjaimen tilalla?

• rautaako?
        Kunnon kuva kirjoitti:

ei kelpaa lehdille. Jostain syystä Halla-ahon kuvia on tarkoituksella pilattu - tehty hetero mies aivan hintin näköiseksi. Sellainen homma ei ole hyväksyttävää.

Uskotko todellakin että sanomalehti vääristäisi kuvia? Minä en usko moiseen, eikä taida uskoa muut kuin tosiuskovaiset.

Mitä vikaa siinä on jos on "hintin" näköinen. Sehän tarkoittaa vain että jollakin on ennakkoluuloinen kuva siitä että hintit olsivat jotenkin toisennäköisiä. Ja sitä että samainen henkilö lisäksi on homofoobikko.

Sellainen hommafoorumilaisuus on nauretttavaa!

(tosin en ole nähnyt kuvia mutta täällä viitataan toisaalta villapaitaan(?) ja toisaalta poskki- ja huulipunaan(?). En oikein tiedä miksi)

• rautaako?
        fenno.maani kirjoitti:

Niin siis eikö tavata torilla?
        Vai mitä tahdoit sanoa?

Sinulla on muuten oikeinkirjoitus huonontunut, onko harjoitukset loppuneet?

Pikakirjoitusta treenaan. Se on parantunut. En jaksa oikolukea tekstejä. ne ovat aika tyhjänpåäiväisiä.

• rautaako?
        fenno.maani kirjoitti:

Juu minä tiedän mielipiteeni aika tehokkaasti.
        Hyvä että huomaat sinäkin sen!

Ja olen kuullut natsien tahtovan uuden puolueen.
        Miten se liittyy minuun, Juzziin, perus suomalaisiin tai PeruSSuomalaisiin?

Nythän te haukuitte ja syytitte minua natsiksi ja o8o8 syrjii minua surutta, kiitos taas poistosta, ymmärrän!

Edelleen en tiedä yhtään mitään natseista, mutta olen valmis tahtomaan tietää ja PALJON, se osoite kait menee jollekin natsille niin otetaan selvä mistä päästä ne kusee?

Ja luulenpa sinunkin arvaustesi natseista olevan itse Joulupukin Korvatunturin apu-luokalta.

Miten sun jutu liittyy Halliksen närkästymiseen ulkonäköönsä, ainakin joidenkin kuvien perusteella.

• oikoluku kirjoitti:

Mitä varten sinä käytät z-kirjainta s-kirjaimen tilalla?

Niinpä. No se on pieni salaisuus, mutta en minä ole tyhmä, jos sitä luulet.
        Ettehän tekään kirjoita nimiä oikein.
        Joten miksi te muut kirjoitatte omituisesti Herra Jussi Kristian Halla-ahosta täällä?

• Kansallismielisyys
        fenno.maani kirjoitti:

Niinpä. No se on pieni salaisuus, mutta en minä ole tyhmä, jos sitä luulet.
        Ettehän tekään kirjoita nimiä oikein.
        Joten miksi te muut kirjoitatte omituisesti Herra Jussi Kristian Halla-ahosta täällä?

on tyhmää. Jos kannattaa tyhmiä aatteita, on se tyhmyyden merkki.

• rautaako?
        fenno.maani kirjoitti:

Sinun tiesi on muslimit ihanaa muslimit, moskeijoita Suomeen kansainvälisyyttä.

Muslimien pääteesi on kaikki maailman muslimit liittykää yhteen ja vastustakaa länkkäreitä, kaikkialla. Noitahan ne suurimmat niistä nyt jauhaa.
        Ai niin mutta ethän sinä lue niitä kohtia lehdistä, kun palvelijasi leikkaa ne kohdat lehdestäsi pois.
        Mutta ei ei ei tarvi pelätä ei muslimeista tapa kukaan muu kuin itsemurhaiskijät = itsaristit.

Sinä et ole ikinä ymmärtänyt minua.
        Näkeehän sen näistäkin vastauksista, joista mikään ei ole kelvollinen edes vastattavaksi.
        hohoijaa...

"Sinun tiesi on muslimit ihanaa muslimit, moskeijoita Suomeen kansainvälisyyttä. "

Onneksi olkoon, olet aivopesty. Propagandan aakkosten peruskikka on väittää että kaikki jotka eivät inhoa propagandan syntipukkeja rakastavat niitä. Tätähän logiikka Halliskin käyttää ja opettaa tuon tuosta. Se on silkkaa bullshittiä - mutta uppoo heikkopäisiin joka kerta.

"Muslimien pääteesi on kaikki maailman muslimit liittykää yhteen ja vastustakaa länkkäreitä, kaikkialla."

Ei muuten ole. Kristiusko on perusluonteeltaan tuossakin voimakkampi ja härskimpi.

"Noitahan ne suurimmat niistä nyt jauhaa."

Ketkä ovat sinun, eli siis Halliksen mielestä, suurimmat? Voit olla varma että ne ovat väärässä. Hekin haluavat kääntää sinun aivan liian helposti kääntyvää päätäsi.

• Kansallismielisyys kirjoitti:

on tyhmää. Jos kannattaa tyhmiä aatteita, on se tyhmyyden merkki.

Mitäköhän aatteita panet minulle?
        Sano sano vaan ihan rohkeesti, luen huomenna.

Mutta kannatatko sinä muslimien aatteita ?
        Ne ne vasta tyhmiä onkin!

• rautaako? kirjoitti:

Miten sun jutu liittyy Halliksen närkästymiseen ulkonäköönsä, ainakin joidenkin kuvien perusteella.

Siis minuahan haukuttiin ja puolustauduin. Onko se kiellettyä?

Tarkoittanet että hallis närkästyi valokuviensa ulkonäköön ei kai se omaan ulkonäköönsä ole närkästynyt, vaikka ei sinusta vihasi keskellä voi olla varma siitäkään ??
        Halliksen närkästyminen on minulle ihan out-juttu, en lue lööppejä enkä usko lööppi-satuihin. Täällä tsekkailen joitain linkkejä. Vihaan iltapäiväp*ska lehtiä.

Miksi tämä on muuten näin tärkeä asia sinullekin kun et tiedä asiasta, mutta silti teet aloituksen asiasta josta et oikeestaan tiedä kuin juoruja=?
        Uskotko juoruja?
        Minä en. Mutta kuuntelen niitä sujuvasti, mutta en hae niitä enkä tee niistä aloituksia.

• rautaako? kirjoitti:

Pikakirjoitusta treenaan. Se on parantunut. En jaksa oikolukea tekstejä. ne ovat aika tyhjänpåäiväisiä.

Sanoinhan että se on huonontunut jälleen, äläkä sinä kirjoita minulle tyhjänpäiväisyyksiä, saatan suuttua ja mustaksi muuttua.

• rautaako? kirjoitti:

Uskotko todellakin että sanomalehti vääristäisi kuvia? Minä en usko moiseen, eikä taida uskoa muut kuin tosiuskovaiset.

Mitä vikaa siinä on jos on "hintin" näköinen. Sehän tarkoittaa vain että jollakin on ennakkoluuloinen kuva siitä että hintit olsivat jotenkin toisennäköisiä. Ja sitä että samainen henkilö lisäksi on homofoobikko.

Sellainen hommafoorumilaisuus on nauretttavaa!

(tosin en ole nähnyt kuvia mutta täällä viitataan toisaalta villapaitaan(?) ja toisaalta poskki- ja huulipunaan(?). En oikein tiedä miksi)

en minäkään, joten miksi sinäkin rupeet haukkumana Juzzia sen kuvista kun et tiedä etkä ole nähnyt minä näin jonkun villapaita jutun ja linkin muistaakseni täällä oli
        Siinä kovasti tivattiin Juzzilta miksei anna haastattelua ko lehdelle ja Juzzi pani puh kiinni. HYVÄ = toi oli mun mp.
        Onko tuollaisella nyt jotain uutis-arvoa ?

Holkeri : minä juon nyt kahvia, sekin suuttui jostain pahasta YLE.lle ja antoi haastatteluja vain MTV3.lle.

Mitä sitte, herroilla on omat metkunsa, ei minua kiinnosta tämä aihe tämän enempää, ihmettelen vaan ja sitäkin miksi keksitte kokoajan haukuttavaa henkilöistä politiikka olisi pääaihe. =? Eikö?

• rautaako? kirjoitti:

"Sinun tiesi on muslimit ihanaa muslimit, moskeijoita Suomeen kansainvälisyyttä. "

Onneksi olkoon, olet aivopesty. Propagandan aakkosten peruskikka on väittää että kaikki jotka eivät inhoa propagandan syntipukkeja rakastavat niitä. Tätähän logiikka Halliskin käyttää ja opettaa tuon tuosta. Se on silkkaa bullshittiä - mutta uppoo heikkopäisiin joka kerta.

"Muslimien pääteesi on kaikki maailman muslimit liittykää yhteen ja vastustakaa länkkäreitä, kaikkialla."

Ei muuten ole. Kristiusko on perusluonteeltaan tuossakin voimakkampi ja härskimpi.

"Noitahan ne suurimmat niistä nyt jauhaa."

Ketkä ovat sinun, eli siis Halliksen mielestä, suurimmat? Voit olla varma että ne ovat väärässä. Hekin haluavat kääntää sinun aivan liian helposti kääntyvää päätäsi.

No nyt taas, sun kanssas on aina ollut kiva tapella.
        Mutta minun aikani on niin vähissä tänään.

Bonjaan tuon propagada-homman. OK. Enkä älyä sitä. Olen itsekin ihmetellyt ja pidän sitä vain kiusana, esim jos et hyväksy niin sitten tapat, mutta enhän minä sellaista puhellut? Myllypurojutussasi ihailit moskeijoiden tuloa Suomeen, okei se oli toinen juttu, mutta muslimi symppaus eli musuttaminen on minusta inhottavaa, voisitko sympata Suomea? Vai vihaatko sinäkin yök Suomi paha rasistinen maa.

Kai nyt kuiteskin ymmärrät sen että me kaikki olemme sen tiedon varassa, jota meille kerrotaan
        Aika vähissä on ne asiat jotka voimme itse havainnollistaa todistettavasti.
        Eli en ole aivopesty.
        Muslimit on aivopesty. Vai miten on mahdollista että huivi päässä tekee niiden tavarasta koskemattoman?
        Minullakin oli talvella huivi eikä Se mennyt umpeen, jos ymmärrät?

Kristinusko : Kun olet täällä niin varmaan tiedät mitä on kristinusko, joten älä väitä siitä tollasta. Jos väität niin tarkenna sitten!
        Muslimien pääteesi on kaikki maailman muslimit liittykää yhteen ja vastustakaa länkkäreitä, kaikkialla.
        On muuten heidän huutamansa lause esim Ghaddafi ja viimeisimpänä bin Laden viikko ennen kuolemaansa uskonpapit ym.
        No onhan se selvää ollut jo kauan, kun yks ukko piirtää kuvan muslimsta niin kaikki maailman muslimit liittyi yhteen ja jokaisessa maassa riehuttiin myös Suomessa, lievästi toistaiseksi. Ja vieläkin on tappokäsky päällänsä. Eikä sitä ruotsalaista Lars jotain edes päästetty Suomeen ettei tapahdu mitään että silleen mennään Suomessakin. Oli muuten kulttuuri sivulla Hesarissa Kesäkuussa kun en muista päivää.

Älä muuten tee minusta halliksen opetuslasta tai ryhdyn siihen sekin on vanha kikka.
        Olen lukenut yhden halliksen eli SEN!
        Ja olen kybällä onnellinen että sain SEN tietooni. SE mitä ei saa sanoa. että muslimit harrastaa sellaista uskontoa kun koraani opettaa joka opettaa että prof Moh. nai 6-9v Aishan ja jos muslimi tahtoo olla harras muslimi sen on toteltava koraania mistä Juzzi vetäs omat johtopäätökset mitkä on Suomen lain mukaan rikollisia, vaikka Suomessa 6-9v lasten naiminen on pedofiliaa ja rikos. Ymmärsitkö?
        Siitähän he keskustelivat. Ja siitä tiedonannosta Suomen valtio syyttää Juzzia rikolliseksi, koska se on niin että jos muslimi panee lasta niin se on pyhä uskonnollinen velvollisuus eikä pedofilia eikä missään nimessä rikos niin kuin Suomessa suomalaisille on.

Mutta siinähän sitä ollaan, eri kulttuurien törmäyksissä.
        Meillä se on pedofiliaa heille uskonnollinen velvollisuus.
        Ja huivittomien naisten pystyyn naiminen on meillä rikos heillä kulttuuria.
        Joten taas ollaan törmäyksessä.
        Mutta kuka siitä kärisi = naiset. Siksi poliitikotkin vaan nauraa kun tyttömme raiskataan, se on heille sitä kansan huvia, vai tekeekö sille joku jotain
        No Juzzi ainakin puhui asiasta, joten nyt minäkin tiedän mistä ne kymmenet tuhannet raiskaukset johtuu. Se on heille uskonnollinen velvollisuus.
        Onkohan siinä syy miksi he tulevat Suomeen? Täällä liha on halpaa ja helppoa.
        Jos sallit tälleen nopeen vastauksen

• Moppisoturi

Miten hän puolustaa tyttöjä? Vartioiko hän heitä sinipiika olalla?

• Olen puhunut siitä satoja kertoja.
        Lukekaa minun juttujani.

En ole mikään papukaija.

• pSS moppisoturit
        fenno.maani kirjoitti:

Olen puhunut siitä satoja kertoja.
        Lukekaa minun juttujani.

En ole mikään papukaija.

Halla-aho huiskii pölyhuiskalla rajan yli vyöryviä terroristeja? Varmaan pelästyvät, jos ovat ensin nähneet Jussin punaposkisen valokuvan?

• pSS moppisoturit kirjoitti:

Halla-aho huiskii pölyhuiskalla rajan yli vyöryviä terroristeja? Varmaan pelästyvät, jos ovat ensin nähneet Jussin punaposkisen valokuvan?

Politiikkaa soturit politiikkaa.
        Näillä menneään seuraaviin vaaleihin.

• Miksi jankutat?
        fenno.maani kirjoitti:

Lukekaa minun juttujani.

En ole mikään papukaija.

Se on tylsän tuntuista jargonia. Etkö voisi joskus vaihtaa levyä - alkaa vaikka huvikseen puhumaan ihan päinvastoin? Vaihdetaanhan sitä puoluettakin, miksei sitten mielipidettä? Ihan ammattipoliitikot loikkavat ihan toiseen puolueeseen. Sellainen varmaankin virkistää henkisesti.

• Miksi jankutat? kirjoitti:

Se on tylsän tuntuista jargonia. Etkö voisi joskus vaihtaa levyä - alkaa vaikka huvikseen puhumaan ihan päinvastoin? Vaihdetaanhan sitä puoluettakin, miksei sitten mielipidettä? Ihan ammattipoliitikot loikkavat ihan toiseen puolueeseen. Sellainen varmaankin virkistää henkisesti.

Moi symppis. :)
        Erittäin suloinen olet.
        En ole poliitikko, enkä siksi vaihda mielipidettä ihan heikoin perustein.

PS koska otat muuten yhteyttä?

• rautaako?
        fenno.maani kirjoitti:

Lukekaa minun juttujani.

En ole mikään papukaija.

me emme seuraa homppelifoorumia. Jos sinulla olisi tyttöystava ja somali lähstyisi niin luuletko

a) että somali huolisi tyttöä edes vaikka tyrkyttäisi

b) tyttösi vaihtaa somaliin

c) tilanne on mahdoton koska olet hintti

d) naiset eivät sinua huoli

e) somali kävelee ohi niin kuin muutkin kadun tallaajat

• rautaako? kirjoitti:

me emme seuraa homppelifoorumia. Jos sinulla olisi tyttöystava ja somali lähstyisi niin luuletko

a) että somali huolisi tyttöä edes vaikka tyrkyttäisi

b) tyttösi vaihtaa somaliin

c) tilanne on mahdoton koska olet hintti

d) naiset eivät sinua huoli

e) somali kävelee ohi niin kuin muutkin kadun tallaajat

En seuraa minäkään hommaa.
        Sanoin jo etten oikeestaan edes tunne Juzzia.
        Laitoin aloituksen missä kerron aika tyhjentävästi syyni Juzzin äänestämiseen.
        Ellei se ole siellä enää en voi mitään.
        ALO = http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890296
        jaku1 = http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890296/#comment-49586648
        jatku 2 = http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890296/#comment-49586754

Noi kysymyksesi ei kulu minulle. Sori olen sexi-iän ylittänyt vanhus.
        Ja tiedän ettei muslimi-pojat saa naida tyttöjä, mutta poikia ja eläimiä saa naida. Tai ainakin ne tekee sitä, koska tyttöjen naimisesta saa turpaa. Mutta puska-raiskauksiin ovat kuulemma mieltyneet en tiedä vaan kuullut.

Olen huolissani vain tyttöjemme terveydestä.

• palkkaa tyhjästä?

Luulisi Halla-aholla olevan isompiakin asioita hoidettavana, kuin valokuviensa tsekkailu?

• Valokuvatkin

ovat tärkeitä. Miksi niitä muuten väärennettäisiin jopa alkuperäisen kuvaajan mainetta häväisten. Eräskin Halla-ahon kuva manipuloitiin aivan hintin näköiseksi.

Eikö kyseessä olekin kunnianloukkausrikos? Tässä on loukattu alkuperäisen valokuvajan kunniaa sekä Hallal-ahon kunnian - laajemmin ajatellen KAIKKIEN heteromiesten kunniaa.

Miten kukaan hetero voi enää astua kameran eteen jos hänestä tuossa tuokiossa voidaan manipuloida hintin näköiseksi photoshop-ohjelmalla ja sitten julkaista kuva aitona?

• hgjtyui
        Valokuvatkin kirjoitti:

ovat tärkeitä. Miksi niitä muuten väärennettäisiin jopa alkuperäisen kuvaajan mainetta häväisten. Eräskin Halla-ahon kuva manipuloitiin aivan hintin näköiseksi.

Eikö kyseessä olekin kunnianloukkausrikos? Tässä on loukattu alkuperäisen valokuvajan kunniaa sekä Hallal-ahon kunnian - laajemmin ajatellen KAIKKIEN heteromiesten kunniaa.

Miten kukaan hetero voi enää astua kameran eteen jos hänestä tuossa tuokiossa voidaan manipuloida hintin näköiseksi photoshop-ohjelmalla ja sitten julkaista kuva aitona?

Sama lakki ei sovi Halla-aholle ja Hakkaraiselle.

http://4.bp.blogspot.com/-sZlUXpwTCyc/TbazK16uzNI/AAAAAAAAADg/vbnKMVJKsA4/s1600/Hjallis-aho.jpg

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/yle-soini-otti-hakkaraisen-puhutteluun/art-1288385544731.html

• rautaako?
        Valokuvatkin kirjoitti:

"ovat tärkeitä. Miksi niitä muuten väärennettäisiin jopa alkuperäisen kuvaajan mainetta häväisten. Eräskin Halla-ahon kuva manipuloitiin aivan hintin näköiseksi. "

Miltä hintti näyttää? Karikatyyrejä löytyy aina Tom of Perusfinlandista" drag show queeniin, mutta totuu on se että hintti näyttää mieheltä. Eikö Hallis ole miehen näköinen? Onko kysessä se kuva jossa hänellä on hänelle luionteenomaiset punaläiskät poskilla? Minä olen aika varma siitä että se kuva on täysin autenttinen.

"Vähättelemättä lainkaan tolkutonta homofobiaa, haluaisin kommentoida tuohon etten edelleenkään usko ettei valokuvat olisi autenttisia. Ja juuri siksi että kuvamanipulointi saattaa oikeasti olla hyvinkin arvelluttava teko sanomalehdeltä. Ei hallisi ihan niin tärkeä ole että mamme kakkoslehti ryhtyisi sellaiseen. Ja motiivikin jää epäselväksi, ellei sitten ole taipuvainen uskomaan Halliksen sepityksiin.

"Miten kukaan hetero voi enää astua kameran eteen jos hänestä tuossa tuokiossa voidaan manipuloida hintin näköiseksi photoshop-ohjelmalla ja sitten julkaista kuva aitona?"

Mietippä jos kuva on aito ja sinun hinttitutka oikeasti toimii. Mitäköhän se tarkoiottaisi. Fanittaisiko edelleen käsikin ojossa, vai ajaisitko pienen viiksentyngän pois?

• Halla-ahon uskottavuus karisee kovaa vauhtia. Jos hän haluaa olla vakavasti otettava kansanedustaja, ei kannattaisi puuttua mitättömiin asioihin. Kansan asioiden hoitaminen ei voi olla samanlaista neuroottista piipertelyä kuin blogikirjoittelu. Suurisieluinen ihminen kykenee helposti nousemaan toisarvoisuuksien yläpuolelle. Miten suuri on Halla-ahon sielu?

• Hyvin suuri

Halla-ahon sielu on ihan sieltä suurimmasta päästä.

• Tarkennus?

Suurin pää ihmisellä on takapuoli eli Halla-ahon sielu on perseestä?

• Perussuomalainen NYT

Suomalaisten ja suomalaisten kansanliikkeen Perussuomalaisten
      irvistely on suomalaisvastaista rasismia joka jakaa rintamlinjat
      Perussuomalaiset vs. Kataisen johtama eurokiimainen sikailuhallitus.

Jos lehdistön viherpunikit
      usein valmistuneita Tampereen vähemmistökansallisuuksien yliopiston
      mediamarksistisleninistisestä toimittajaosastosta,

osallistuvat suomalaisten ja suomalaisen kansanliikkeen vastaiseen
      taisteluun, niin itsehän vastaavat saamastaan kritiikistä niin Hesari kuin Aamulehti.

• kyssäriperse pSS

Kelpaako sivari Halliksen julistus edes perseenpyyhkimiseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe