Jos tästä olisi apua.

toivorikas nainen"

Olisiko aikaa, ja voimaa nähdä minulle poloiselle vaikeaa asiaa.

Mies jota joskus tapaillu, jopa vuosia on tullut elämääni. Hän minua nuorempi, ja hyvässä asemassa työntäytteinen mies korkea asema. Lapsia hänellä on 3 eri ikäisiä..
Mitä edessäpäin on ? en itse tiedä mitä ajatella tästä tilanteesta.
Miehelle oli tullut järkeä päähän, ja tietää kenet kulemma haluaa puheet olivat aivan eri maata nyt, kun poistin hänet vielä kasvamaan... Onko tätästä mihinkään meidän suhteesta jos se alkaisi olisiko se parempi nyt?
Pääseekö eroon pahasta suhteestaan vaan jääkö sittenkin velvollisuus?

Kiitos" jos tästä apua vastaa"t, ja hieman annat jotain tulevaisuuden näkyä.

11

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivor.......

Näkisiköhän Toivon jos tästä apua. Kiitos jos näet!

• toivorikas.....

Nostanpa tuolta jos hän jos tästä olisi apua näkisi tämän:-)

• Toivon että apua

Omaan mieleesi on jäänyt pieni pelko aiemmista tapahtuista - ja kun tarkkaan ajattelet - ne olivat omia valintojasi. Älä mieti, mitä muut tekevät - valitse asiat oman etusi mukaan, se on tärkeä oppi. Mies on tosiaan muuttumassa. Tarjottimella ei mitään tarjota, vaan olet itse valintojen edessä - vaikeita ne eivät tule olemaan. Tuo nuorempi mies antaa Sinulle kyllä mahdollisuuden kodin onneen - tärkeää on myös muistaa, että hänelläkin on omat kivut ja tuskat kasvamisessaan. Pidä hyvää huolta itsestäsi ja voi hyvin.

• Toivo.......

Kiitos viisaista neuvoista. Niinpä yritän pitää huolta itsestäni se tärkeää, että voisi itse hyvin,, ja voisi siten voida muitakin kohtaan hyvin. :-)

• sinulle tässä.

näen et jotkut ongelmat jotka olet jättänyt tämän ihmisen kanssa taakse niin palaisi. takaisin . ne jotka aika on kullanut.
      Sinun pitäisi oppia rakastaa itseäsi olet arvokas . Mutta tuon taakan alla jota nyt elät on pelko ja tuska . Siitä sinun pitäisi päästä eroon . Löytää itsesi ja kunnoitaa sitä mitä olet .
      Joillekin ihmiselle kieletään sanomasta kaikkea koska kun tulee jotain hyvää niin ollaan maltamatomia koska se tulee tuleeko tänään vai huomena. Tai jos tulee pahaa niin sitä aletaan pelkää myös et onko se tänään vai huomena.
      Sinulle sanotaan et opi kunnoitaa itseäsi ja sitä mitä on tässä ja nyt. mut pois siitä joka pelotaa ja ahdistaa jotka vie voimat jotka laitaa sinua katsomaan mitä aidan toisella puolella on.

• toiv.........

Kiitos! Tiedän tuon ajan ja odottamisen tuskan ja onnen kun vihdoin tulee sitä mitä odottaa.

Itseni kunnioittaminen niin se olisi tärkeää. Aina vaan tulee ihmisiä tyyppejä niinsanoakseni jotka eivät kestä minun pieniä onnen hetkiä. Olen huomiotaherättävän näkyvä nainen silti lempeä ja autan ymmärrän ihmisiä.

Juuri tämä mieskin josta kysyin oli erään naisen sydämessä. Ei kestänyt ja minä sain hänestä vihamiehen joka sorkki koko mun entisen elämänkin hämärällä muunnetulla ei totuudella. Nytemmin hänen kaverinsa pyytäneet anteeksi kun menivät mukaan mua mollaa.

Mutta aina kääriydyn omaan itseeni aina löytyy joku joka kiusaa niin työssäkin olen kova tekee töitä ja välkky niinsanoakseni.Mutta työ on mun lääke. Lapseni olen kasvattanut melko yksin ei viikonloppuisejä en ole päästänyt kotiini.
        Niin sitä kunnioitusta itseeni kaipaan joskus. Onko se sitten sitä että noitten katkerien kiusa olisikin otettava kunnioituksena kun yrittävät mollata. Eivät kestä minun tyytyväistä olotilaa.

Ehkäpä se on niin että tuo mies toisi taas sen surun takaisin jos ilonkin.

• sinulle tässä

juuri noin . oivalsit mitä kirjoitin. sinulle tulee aivan uusi ja oma ihminen joka saa sinulle sen mitä kaipaat. mut odotavan aika on pitkä. ja joskus ollaan odotus huoneesa kasvamassa.

iso lämmin halaus sinulle muukalaiselta.

nauti suomen suvesta ja lapsesta siitä tulee ehjempi vain sinun kuin että kokojan ihmiset vaihtuu teidän elämässä.,

olet onnekas kun sinulla on rauha .. moni kahdetii sitä .

• toivorikas nainen.,.

Kiitos! Ihana tulla töihin ja lukea tätä! Kun joku tuntematon välittää näin, ja antaa aikaansa täälä tuntee olevansa etuoikeutettu:-) Tämä oli minun sieluun hyvä asia.

Luin kirjan portaat taivaaseen. Tämä kirja tekisi monelle ihmiselle rauhan, ja ehkä etsikkoajan itseensä.

Enkelin suojelusta teille. Tuntisin että tekin olette enkelin siunattu auttaja. Myös tosi on tuokin, että katselen juuri, kuin odotushuoneessa ympärilleni, minekkään ei kiirusta.

Mietinkin joskus olenhan jo elänyt elämästäni sen ajan missä ollaan aviossa tehdään lapset. Se kiintiö täynnä. Nyt elämä pitää antaa muuta, ja ehkä se juuri on oppia elämän kiemuroita, ja välillä auttaa antaa muillekkin sitä viisautta mitä oppinut. Niinkuin te nyt minulle." Kiitos sinulle tässä," ja hyvää kaunista kesää..

• toivorikas nainen.,. kirjoitti:

Kiitos! Ihana tulla töihin ja lukea tätä! Kun joku tuntematon välittää näin, ja antaa aikaansa täälä tuntee olevansa etuoikeutettu:-) Tämä oli minun sieluun hyvä asia.

Luin kirjan portaat taivaaseen. Tämä kirja tekisi monelle ihmiselle rauhan, ja ehkä etsikkoajan itseensä.

Enkelin suojelusta teille. Tuntisin että tekin olette enkelin siunattu auttaja. Myös tosi on tuokin, että katselen juuri, kuin odotushuoneessa ympärilleni, minekkään ei kiirusta.

Mietinkin joskus olenhan jo elänyt elämästäni sen ajan missä ollaan aviossa tehdään lapset. Se kiintiö täynnä. Nyt elämä pitää antaa muuta, ja ehkä se juuri on oppia elämän kiemuroita, ja välillä auttaa antaa muillekkin sitä viisautta mitä oppinut. Niinkuin te nyt minulle." Kiitos sinulle tässä," ja hyvää kaunista kesää..

ole hyvä ... tulin omalla omilla tunnuksillani. kiitos halauksestasi

• Momone*

Kasvamaan poistit... kasvanut on, ja ei. Lyhyt seikkailu ja tulet huomaamaan, että haluat jotain aivan muuta.

Miehen kuviot ovat sekavia, edelleen, eikä hän oikeasti tiedä mitä haluaa. Vaikeasti selitettävästä suhteestaan ei taida halutakaan eroon.

Näen sinut hyvin onnettomana tulevissa kuvioissa.
      On valinnan paikka, ja valinta on Sinun.

• toivorikas.....

Kysyjällä tulee mieleen katsotteko mitä kysyjä itse haluaa, ja kuinka paljon suhteelta? Mikä on kysyjän tarkoitus, kun hän suhteeseen on menossa.
        Mitkä hänen vaatimukset, ja resussit on kokopäiväseen suhteeseen?
        Vai haluaako hänkin silti miehen, joka ei roiku syötettävänä juotettavana holhottavana.

Nykyään monet naiset kysyy tuleeko miestä elämään, mutta ei se tarkoita nykyään, että naimisiin yhteenmuutto, ja vain ainoastaan olemista yhessä silloin tällöin, ja ei miehen vaatteitten pyykinpesua silittämistä vain ihanaa on joku tykkää ja rakastaa ei roikkumista......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2077
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1174
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94