Hei! Olen 50v rouva ja aviossakin ollut jo 30 vuotta, en koe avioliittoani kovin onnelliseksi ja tunteet mieheeni ovat kuolleet.
Mieheni on kunnollinen, raitis, rehellinen, harrastaa kalastusta ja valokuvausta, mutta meillä ei ole yhteisiä harrastuksia.
Olen ilmeisesti itse liian verevä, koska jo muutama vuosi sitten ajauduin tilanteeseen ja aloin tapailemaan erästä toista miestä.
Meillä on ollut säännöllisesti suhde, noin kerran pari kuukaudessa vietämme lemmenhetken ja järjestelen töistäni vapaapäivän, kun mieheni töissä . näin saan viettää intohimon hetkiä tämän rakastajani kanssa.
Myöksin yhden viikon kesälomastani vietän eri aikaan kuin ukkoni ja näin saan taas toteuttaa itseäni.
Olenko Outo? Olen kuitenkin hellyyttä kaipaava ja tunteikaskin nainen.
Hurma
19
631
Vastaukset
- sen saa minkä pilaa
Et välttämättä outo mutta lumppu.
- Haapakas
Anne-M, olet ilmeisen kyllästynyt mieheesi ja tasaiseen elämään, tältä rakastajaltasi haet seksuaalista kiihoitusta, olet ehkä yliseksuaaalinekin nainen.
Rakastajasi on varmaankin kiltin miehesi vastakohta, juo, polttaa, kiroilee, käyttää naisia hyväkseen, sinusta hän on saanutkin hyvän vaki-P:n.
Elämäsi toisenlaisen miehen kuin miehesi rinnalla voisi olla sinulle shokki.
Aavistan, että olet Anne-Mari hemmoiteltu nainen, joka saanut aina kaiken mitä haluaa, myöskin miesten kanssa olet leikitellyt.
Mieti tulevaisuuttasi, hallitseeko seksuaalisuutesi koko elämääsi, entä jos miehesi saa tietää? Antaako miehesi anteeksi monivuotisen uskottomuutesi ja voiko hän sinuun enään luottaa. Noita rakastajasi kaltaisia löytyy, he eivät sitoudu ja sinä jäät lehdelle soittelemaan loppupeleissä, ehkä se kiihko on sen arvoista. - kriitikkö
"viettää intohimon hetkiä tämän rakastajani kanssa"
Höpslöps kyllä on parempi vaan lukea niitä harlequineja edelleen, niin kyllä se siitä lähtee.... - Mies metrosta....
Ajautua tilanteeseen? Hellyyttä kaipaava? Tunteikas nainen?
Miten sen nyt ottaa..kukaan ei ajaudu tilanteisiin ellei itse niin halua ja käyttäydy sen mukaisesti. Muka tunteikas - mietitkö lainkaan, että loukkaat miestäsi ja avioliittoasi tarkoituksella, tätäkö on tunteikkuus? Kaipaat hellyyttä, annatko hellyyttä miehellesi?
Olet tyypillinen seli-selipetturi, joka raukkamaista käyttäytymistään oikeuttaa puolison persoonallisuudella" Teitä riittää, jos yhtää lohduttaa.- Sini-Kivi
Ei näillä puolisoaan pettävillä helppoa ole, kyllä se henkinen taakka painaa, eräskin kaunis nainen, iloinen pilke silmäkulmissa, kaunis hymy, niin vain on monta vuotta jo hommaillut aviomiehensä selän takana.
Mikään onnellinen ihminen se nainen ei ole. Surullinen olen hänen puolestaan, ajoi asiansa kiville ja , mies jota tapailee on eronnut, joten hänellä ei väliä, saa tyydytyksensä silloin tällöin tältä naiselta, mutta se onnellisuuden ja rakkauden puute se näkyy kauaksi. Minä en tuomita voi, voin vain ajatella, että kupla ei puhkea, koska osin näin on jo käynyt..
- Haedi 48 v
Moikka, minäkin olen elämäni sekoittanut, olen kova tyttö menemään ja mies enempi semmoinen, etä rakastaa hiljaisuutta ja rauhaa ja lomillakin kulkee kameransa kanssa. Mä tykkään että mua pussaillaan ja hyväillään ja pdetään naisena, pidän siitä, että miehet katselee minua, oma mieheni ei huomaisi minua, vaikka olisin S-marketissa alastomana!
Avioliitossa olen ollut jo pitkään, muutaman vuoden olen tapaillut aina silloin tällöin, erästä eronnutta miestä ja nautimme rakastelusta.
Tämä seksuaalinen kiihkoni on minulle pakkomielle, se ajaa minut aina tämän vieraan miehen syliin, pelkään vain sitä , että mieheni pääsisi vihille asiasta, mustasukkainen hän on kyllä.
Onko teillä vastaavia kokemuksia?
Miten saada tilanne selkitymään, olenkohan jotenkin kummallinen vai ihan tavallinen seksuaalinen nainen?- Uolevi Tampio
Et ole mitenkään kummallinen. Kyllä tähän maahan tuollaisia huomionkipeitä, yksinkertaisia naisia riittää vaikka kuinka paljon. Kun tyhmän tytön hylsy syhyää, ei millään eikä kenelläkään ole mitään muuta väliä kuin sillä että tyhmää tyttöä vähän kehutaan ja huomioidaan.Noita on naitu ja helpolla. Sinun seksuaalinen kiihkosi ei ole mitään muuta kuin sitä, että kaikessa yksinkertaisuudessasi haluat tuntea itsesi halutuksi. Säälittävä ääliö siis.
- viisiykkönen
En ymmärrä, miksi ongelmat täytyy ratkaista noin!! Miksi et ota asiaa puheeksi miehesi kanssa, millaiseksi tunnet liittosi? Teet väärin miestäsi kohtaan!!
Meillä ainakin puhutaan ensin ja sitten haemme yhdessä ratkaisuja tilanteisiin, eikä rynnätä suinpäin vieraisiin. - Aerobik Kita
Tämä maailma olisi paljon parempi paikka, jos asioista puhuttaisiin, eikä toimittaisi selän takana.
Voi olla, Haedi,että miehesi ei kyllä ymmärtäisi jos kertoisit yhtäkkiä maanneesi vuosia toisen kanssa. Asiat vaan voi mennä joskus pieleen.. - mxzmxzmxzmxzmxz
Olet ilmiselvä huora.
- Avoin pohdiskelija
Et ole outo, ihan normaalia hellyyden kaipuu on.
Jos kotona ei saa nii normaalia sekin että alkaa katse etsimään kodin ulkopuolelta jotain tyydytystä. Se on inhimillistä ja tavallaan
itsesuojeluvaistoonkin kuuluvaa. Ilman läheisyyttä ja hellyyttä ihminen niinkun kuivuu pystyyn. Näivettyy.
Henkisestikkin halailu ja läheisyys on tärkeää.
Samkoin normaali ihminen tekee jos kotona ei löydy ruokaa se etsitään vaikka metsästä.
Koita jaksella : ) - Sinilintu..
Moi! Mulla kans mennyt vähän oudoksi, aika kovaa häpeän tunnetta, tunnen siitä, että olen seksuaalisesti liian aktiivinen nainen ja tunteet mieheeni ovat lopahtaneet(kuolleet kai) Kavereita mieheni kanssa olemme, mutta niin kovin erilaisia, mies rakastaa ,hiljaisuutta ja rauhaa, minä taas mennä tohotan.
Nytkin mies jäi Pohjois.Karjalaan kalastelemaan, mikä ei mun juttu, itse nyt kaupungissa ja erästä tuttavaani käyn tapailemassa " Niissä" merkeissä.
Minulla on paha olo, koen, että oikein ei ole, mutta kun mun naiseuteni huutaa seksiä.
Toivottavasti mieheni ei saa koskaan tietää, koska meillä kuitenkin yhteinen jo aikuinen lapsi ja elämä pyörii tutuissa ympäröissä.- karppa..
Sinilintu, olet näköjään heti valmis pettämään miestäsi kun siihen vain tilaisuus tulee. Mene asumaan tämän tuttavasi kanssa, niin hetken päästä petät myös häntä, tai päinvastoin. Samoin Haedi 48 v. Kaikki jotka lähtevät pettämään kumppaniaan, tai vaihtavat heidät toiseen, niin ei aikaakaan kun taas petetään, ja vaihdetaan petoskumppania. Tosiasia on se, että arki tulee eteen joka suhteessa, ja sen petoskumppanin kanssa alkanut arki voi olla tosi karua.
Tiedän useampia tapauksia kun mies pettää vaimoaan, tai vaimo miestään ja sitten erotaan kun pettäminen tulee julki, ja nämä petturit menevät yhteen niin EI ENSIMMÄINENKÄÄN suhde ole kestänyt. - ssssdsfsgfsgs
karppa.. kirjoitti:
Sinilintu, olet näköjään heti valmis pettämään miestäsi kun siihen vain tilaisuus tulee. Mene asumaan tämän tuttavasi kanssa, niin hetken päästä petät myös häntä, tai päinvastoin. Samoin Haedi 48 v. Kaikki jotka lähtevät pettämään kumppaniaan, tai vaihtavat heidät toiseen, niin ei aikaakaan kun taas petetään, ja vaihdetaan petoskumppania. Tosiasia on se, että arki tulee eteen joka suhteessa, ja sen petoskumppanin kanssa alkanut arki voi olla tosi karua.
Tiedän useampia tapauksia kun mies pettää vaimoaan, tai vaimo miestään ja sitten erotaan kun pettäminen tulee julki, ja nämä petturit menevät yhteen niin EI ENSIMMÄINENKÄÄN suhde ole kestänyt.Karppa puhuu asiaa!!
- Sadun Keijutyttö
Elämä on niin merkillinen jutu, kun toiset meistä on luotu yliseksuaalisiksi eihän sille mitään voi. Minunkin tilanteeni on vaikea, sitä kadun myös, että en ole osannut olla rehellinen, olen valehdellut ja toiminut inhoittavalla tavalla erästä ihmistä kohtaan.
- Leijat.
Mikähän ajaa naisen tuohon, kyllästyminen tavalliseen elämään ja oman seksuaalisuuden korostaminen, mutta sitä en ymmärrä, miksi pitää itsekkäästi valehdella ja leikkiä tunteilla, vaikka omaa ukkoaan ei ole koskaan rakastanutkaan.
- kyllästyttää
Kuule ap. Ikää on jo reippaasti, ainakin sen verran, että olisi uskonut jotain tarttuneen matkan varrelle mukaan. Ainakin sen, että suhteen ongelmat eivät ratkea rikkomalla suhdetta.
Toki ymmärrän hellydenkaipuusi, huomionkipeytesi, arkeen kyllästymisen ja kaiken muun jota pitkä parisuhde tuo mukanaan jos sitä ei hoida ja vaali huolella. oletkos itse antanut siihen niin paljon mitä nyt haluat? Annatko miehellesi huomiota hänen tarvitsemalla tavalla, huomioitko hänen ajatuksensa, halunsa ja toiveensa? Vai oletko yksi niistä valitettavan yleisistä keski-ikäsistä jotka kulkevat turuilla ja toreilla ja morkkaavat kun "ukko ei tajua sitä tätä ja tota,on vaan ja möllöttää." Sitä juttua on tympeä kuulla. Ihan tiedoksesi.
Niistä yhteisistä harrastuksista. Tarkoittaako yhteinen teillä sitä, että mies tekee mitä SINÄ haluat? Tulee mukaan SINUN juttuihisi? Kiinnostuu SINUN jutuistasi? Koska olet viimeksi mennyt miehesi mukaan kalaan? Käynyt valokuvanäyttelyssä? Ripustanut kotisi seinälle jonkun miehesi ottaman kuvan? Vai eikö sovi SINUN sisustukseesi?
Äsh! Harmittaa jo oma hermostuminenkin tuosta aloituksesta. Erotkaa hyvät ihmiset jos elämä kumppanin kanssa maistuu niin tahmealta! Älkää kuitenkaan satuttako toista. Minusta on Outoa se, että tuon ikäinen ihminen kulkee tällä palstalla noin köyhillä ajatuksilla ja hakee pettämiselle hyväksyntää omasta hellyydenkaipuusta ja nimeää itsensä vereväksi...Olen itse tullut petetyksi enkä käsitä näitä tällaisia juttuja kyllä ollenkaan.
Miksette puhu miehenne kanssa asioista ja sano vaikka että haluatte seksiä enemmän ja keksikää uusia seksileikkejä vaikka jos muuten on tylsää. Miksi ihmeessä voitte pettää miestä, jota joskus (?) olette rakastaneet...Ja jos elämä hänen kanssaan on niin tylsää, ettekä hänestä enää välitä (ilmeisesti ette koska petätte) niin erotkaa ihmeessä. Ja yrittäkää löytää jostain uusi onni, mutta suokaa se myös miehellenne. Tuskin ne teidän miehetkään kovin onnellisia ovat tällaisessa avioliitossa. Ihmiset on todella kamalia toisilleen.
- Iki-72
Monelaista ja surullsita on tarinaa, kuitenkin tuokin nainen on ajatteleva ja hellyyden kipeä ihminen, voiko hän olla niin paha miten käyttäytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496435Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562737Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841175
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.901160Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611103- 891090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2801084- 71985
- 229870