Olen miettinyt että mikä ajaa ihmisen niin toivottomaan tilaan että haluaa tänne muukalaisia ympäri mailman! eikö oman maan kansalaisten hyvinvointi kiinnosta yhtään?
Vai ovatko nämä muukalaisfanit niin vajavaista porukkaa etteivät ymmärrä Suomen etua?
Vai ovatko muukalaisfanit niin heikolla itsetunnolla varustettuja että haluavat tänne "alempiarvoista" porukkaa että tuntisivat itsensä jotenkin tärkeiksi!
Sen ymmärrän että muukalaiten kuskaamisella tänne tehdään pisnestä.
Kummallista.
24
76
Vastaukset
Kuinka tämä liittyy rasistisuuteen!!!!
- eijaksakirjautua.
Samalla lailla kun kaikki sunkin jutut.
Mover: Hyvä kysymys. Ketjun aloittajan äo ei näköjään riitä ymmärtämään tämän palstan aihetta.
- eijaksakirjautua.
patriklind kirjoitti:
Mover: Hyvä kysymys. Ketjun aloittajan äo ei näköjään riitä ymmärtämään tämän palstan aihetta.
Mikä on aihe? mooverin harhainen käsitys rasismista? vai joku muu?
eijaksakirjautua. kirjoitti:
Mikä on aihe? mooverin harhainen käsitys rasismista? vai joku muu?
Olen kernaasti valmis vähentämään käsitykseni harhaisuutta, jos minulle todenmukaisempaa sen tilalle tarjotaan?
patriklind kirjoitti:
No, mehän Patrik tarvittaessa aina asiassa jeesataan...?!
Tervetuloa muuten palstalle...!- eijaksakirjautua.
Mover kirjoitti:
Olen kernaasti valmis vähentämään käsitykseni harhaisuutta, jos minulle todenmukaisempaa sen tilalle tarjotaan?
Sitä on tarjottu täälä niinkauan kun tämä palsta on ollut olemassa, mutta et ole kykenevä ottamaan vastaan.
Sitä on tarjottu täälä niinkauan kun tämä palsta on ollut olemassa, mutta et ole kykenevä ottamaan vastaan.
Sopiiko, että vaikka aluksi korjaat käsitykseni, jotka esitän lukitsemissani aloituksissa?
- eijaksakirjautua.
Mover kirjoitti:
Sopiiko, että vaikka aluksi korjaat käsitykseni, jotka esitän lukitsemissani aloituksissa?
Ei sovi. Ellet niistä tuhansista poistamistasi viesteistä ymmärrä missä Suomessa mennään niin turhaan minäkään yritän päätäsi kääntää.
Ei sovi. Ellet niistä tuhansista poistamistasi viesteistä ymmärrä missä Suomessa mennään niin turhaan minäkään yritän päätäsi kääntää.
No se käy kyllä ihan hyvin sekin, että esität oman käsityksesi rasistisuudesta?
- eijasakirjautua.
Mover kirjoitti:
No se käy kyllä ihan hyvin sekin, että esität oman käsityksesi rasistisuudesta?
Ei käy, koska poistat viestin.
eijasakirjautua. kirjoitti:
Ei käy, koska poistat viestin.
Sitten siinä täytyy olla jotain sääntöjen vastaista.
Pahoittelen.- eijaksakirjautua.
Mover kirjoitti:
Sitten siinä täytyy olla jotain sääntöjen vastaista.
Pahoittelen.Toki, jos sääntöjentekijä on mamufani.
Toki, jos sääntöjentekijä on mamufani.
Toki - mutta yhtä hyvin kantisfani.
Kyllä ongelmasi on nyt jossain muualla.
- eijaksakirjautua.
En, sun älykkyys ei riitä.
- mieti tätä
Jos saan vastata, niin alunperin voimakas maahanmuuton tehostus liittyi huomioon, että suomalaisia ei synny tarpeeksi ja ikäpyramidi on vaaralllisen muotoinen.
Sitten tuli nämä erilaiset ongelmat joihin sopi hyvin liittää maahanmuutto:
Neuvostoliitto ajoi somaleita ulos ja pakkasi heidät junaan ja ovet kiinni. Määränpää oli Suomi. Ette ehkä usko mutta niin vain kävi että otimme heidät vastaan ja asutimme tuon joukon ja siitä asti heitä on eri syistä tullut lisää.
Pakolaisia ja maahanmuuttajia on tuillut eri syistä ja nyt vapaiden rajojen takia on saatu romaneja.
Kysyit, eikö omien kansalaistemme hyvinvointi kiinnosta yhtään? Vastaus on että tietysti kiinnostaa, siksihän tänne on heidät otettu, lisäämään väestöä.
Suomen etu on, että suomessa asuu ihmisiä koska muutem pieni joukko joutuu huolehtimaan suuresta vanhusjoukosta. Sitäkö haluaisit? Verosi kasvaisi moninkertaiseksi ja sinun pitäisi käytännössä huolehtia siitä että joku vaihtaa vanhusten vaipat. Tekisitkö sinä sen?
Kukaan ihminen ei ole toistaan alenpiarvoisempi vaikka on erilainen kuin muut. Jos eri kulttuureista tulleiden ihmisten onkin vaikeaa aina sopeutua vieraaseen elämänmenoon, niin on pakko puolin ja toisin vain sietää jokaista.
Olen muutaman kerran esittänyt ajatuksiani rasimista joten en sano samaa uudelleen. Muutoin olen sitä mieltä, että nämä" kapeakalloiset nuoret, joilla silmätkin on tilanpouutteen takia jonossa" lisääntyminen on vaarallista. He näyttävät kuvittelevan että he valkoisina heteroina ovat jonkinlaisia priimasuomalaisia. Sanon näin terävästi koska muu ei näytä menevän heille perille.He eivät suostu uskomaan että syntymälahjana saatu olemassaolo ei ole minkään erikoisylpeyden aihe silloin kun se johtaa muiden halveksimiseen.- miksi meidän
pitäisi sietää mamuja kerro se ?
- mieti tätä
miksi meidän kirjoitti:
pitäisi sietää mamuja kerro se ?
Vastasin jo, etkö lukenut?
- huoltosuhde
"Suomen etu on, että suomessa asuu ihmisiä koska muutem pieni joukko joutuu huolehtimaan suuresta vanhusjoukosta."
Siksipä ei ole mitään järkeä rahdata tänne väkeä, joka HEIKENTÄÄ tätä huoltosuhdetta.
Mamupolitiikassa olisi heti otettava käyttöön Kanadan malli, jonka mukaan ainoastaan hyödyllisiä mamuja otetaan maahan. - mieti tätä
huoltosuhde kirjoitti:
"Suomen etu on, että suomessa asuu ihmisiä koska muutem pieni joukko joutuu huolehtimaan suuresta vanhusjoukosta."
Siksipä ei ole mitään järkeä rahdata tänne väkeä, joka HEIKENTÄÄ tätä huoltosuhdetta.
Mamupolitiikassa olisi heti otettava käyttöön Kanadan malli, jonka mukaan ainoastaan hyödyllisiä mamuja otetaan maahan.He kasvavat suomalaisiksi ja ovat työelämässä mukana ja yksi työelämän tarjoama paikka on hoiva-ala. Siinä se villakoirarotuisen eläimen ydin.
- eijaksakirjautua.
mieti tätä kirjoitti:
He kasvavat suomalaisiksi ja ovat työelämässä mukana ja yksi työelämän tarjoama paikka on hoiva-ala. Siinä se villakoirarotuisen eläimen ydin.
Just niin, somaleja parveilee työelämässä, etkö oo huomannu?
- tätä on
mieti tätä kirjoitti:
He kasvavat suomalaisiksi ja ovat työelämässä mukana ja yksi työelämän tarjoama paikka on hoiva-ala. Siinä se villakoirarotuisen eläimen ydin.
tutkittu, taisi olla Saksassa ja todettiin, ettei ainakaan muslimeista ole suuremmin hoitotöihin.
- mieti tätä.
tätä on kirjoitti:
tutkittu, taisi olla Saksassa ja todettiin, ettei ainakaan muslimeista ole suuremmin hoitotöihin.
Mutta kun elän haavemailmassa, ilman mitään kosketusta todellisuuteen niin uskon että mamut on ahkeria ja työtätekeviä "ihmisiä".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164