Hei! Olin tekemisissä Romaniasta olevien kerjääjien kanssa ja heräsin suunnattomaan hätään, joka Romaniassa vallitsee. Haluaisin aloittaa säännöllisen avustustyön Suomesta Romaniaan, mm. avustusryhmämatkoja paikan päälle, aineellista apua, rahallista apua, vapaaehtoisia lääkäreitä ja sairaanhoitajia käymään varattomissa perheissä ynnä kaikkea muuta mitä mahdollisuuksia eteen tulee. Oletko sinä innostunut aloittamaan kanssani tämän avustustyön, voit olla kuka tahansa - työntekijä, yrittäjä, toimihenkilö, opiskelija, työtön, koululainen, eläkeläinen. Voit tarjoutua vapaaehtoiseksi työntekijäksi joko satunnaisesti tai säännöllisesti jos olet lääkäri, hammaslääkäri, sairaanhoitaja, tulkki tai muu ammattilainen. Muut voivat olla mukana toiminnassa kukin haluamallaan tavalla joko suunnittelemassa, ideoimassa, rahoittamassa, organisoimassa käytännön asioita jne. Toiminnassa tarvitaan ihmisiä, jotka voivat toimia matkanjohtajina ja vastuuhenkilöinä. Etsin myös Suomen paikkakunnille yhteyshenkilöitä, joihin paikkakuntaiset voivat olla suoraan yhteydessä asian tiimoilta ja jotka levittävät tietoa asiasta omalla seudullaan. Työ aloitetaan kristillisellä pohjalla Raamatun mukaista lähimmäisenrakkautta osoittamalla ja kunnioittamalla jokaista ihmistä Jumalan kuvaksi luotuna olentona. Jeesus sanoi: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi." Yhteystiedot: pt66@suomi24.fi tai puh. 040 4131782 terveisin Pasi Tuominen
Apua Romaniaan, haluatko olla mukana?
pt66
0
203
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645