Onko väkirikkaimmissa maissa syntyneillä jokin sellainen etu mitä Suomessa syntyneillä suomalasilla ei ole taikka ole vielä kehittynyt ?
Elintaso paljon matalampi ja siten kaikki haluavat tehdä töitä ja päästä eteenpäin ?
Siis sellaisissa maissa joissa esim kulkeminen tapahtuu julkisilla kulkuneuvoilla kun kellään tavallisella ihmisellä ei rahat riitä edes omaan autoon !
väkirikkaammat maat vs Suomi
7
121
Vastaukset
- uskonta ja suku
Olisiko että ovat tyytyväisiä paljon vähempää kun pääsevät pois sukulaisten painostuksesta ?
- yksinelävä
Väestörikkaissa maissa on kaikki tottunet ns. massan painostukseen ja siten kaikkien on ajateltava yhteistä hyvää.
Sitten kun he tulevat Suomeen ja haluavat saman kaaoksen tänne ? Ei kaikissa väkirikkaammissa miassa elintaso ole Suomea alhaisempi. Ajattele vaikka länsinaapuriamme Ruotsia.
Häiriköit taas väärällä palstalla. Tämän palstan aiheena on rasisimi.- Tåla Mig
Ruotsissa ei vain ole ns kahta kulttuuria !
Lapset opetetan puhuman vain ruotsia ja siten heillä on erinlainen lainsäädäntö kuin meillä Suomessa.
Ruotsi ei vain toimi rasismi keskustelussa ja siten heillä ei ole ollenkaan " kahden kulttuurin tuomia ongelmia ". - Nordsjöwall
Ruotsissa kaikille on annettu ymmärtää että voit olla ruotsalainen vaikka edustaisit mitä enemmistöä / vähemmistä tahansa.
Kun Suomessa puhutaan ruotsalaisita niin täytyy kysyä että Ruotsin ruotsalaista vai Suomen ruotsalaista.
Joten kieli ei oikeuta sanan rasismin käyttöön. - Eat My Bones
Haloo... Miksi luulet heidän tulevan Suomeen ? Jos työtekijöitä tulee Suomeen niin minkä maan lainsäädäntöä pitää silloin noudattaa ?
Miten voi noudattaa lakeja jos itse alkaa yrittäjäksi ?
Miten voi aloittaa ravintolan jos ei osaa maan virallisia kieliä ?
- arjessa eroja
Mitä olen huomannut niin ulkomailla otetaan paljon paremmin toiset ihmiset huomioon arjessa ja siten helposti huomaa että ero on todella suuri.
Suomalaiset ovat minä minä minä ihmisiä liikenteessä jonoissa sekä kova kiire kokoajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773