Muualla maailmassa ja demokratioissa media arvostelee valtaapitäviä eikä oppositiota!
Miltä tämä vaikuttaa???
Vaikuttaa siltä, että mustan Audin takapenkille hamuajat vaikuttavat lehdistöön!
TosiJytkyä ei tule ennen kuin noille paskamedioille haistatetaan pitkät ja ei lueta niitä!
Media nuolee valtaapitävien persettä
10
72
Vastaukset
- .
Syyttäkööt persut vain itseään jos mitään kehumista ei löydy.
Aikaisemmin persut valittivat kun eivät päässeet mediaan, nyt ne sitten valittavat kun ovat päässeet mediaan. - Luettua et ymmärrä?
Luuletko ettei ituhippi-lesbovihreistä löydy rutkasti enemmän rikollisia kuin PS?
Itse Hautala sanoi suorassa TV-lähetyksessä polttaneensa kannabista.
Kummasti vain tuosta ei kirjoiteta mitään. Mistä mahtanee johtua, mistähän?
Ei kai toinen lesboviherpiipertäjä huumenisti toimittajana kirjoita toisesta vastaavasta herjaa lehteen....- kukahan ei ymmärrä?
" Itse Hautala sanoi suorassa TV-lähetyksessä polttaneensa kannabista.
Kummasti vain tuosta ei kirjoiteta mitään. Mistä mahtanee johtua, mistähän? "
Itsehän juuri paljastit, että media eli TV-lähetys tuosta Hautalasta kertoi.
Mikä kumma siinä on, ettei persuista saisi kertoa mediassa totuutta, esim. Hakkaraisen toilailuista? - PÖSH PÖSH
kukahan ei ymmärrä? kirjoitti:
" Itse Hautala sanoi suorassa TV-lähetyksessä polttaneensa kannabista.
Kummasti vain tuosta ei kirjoiteta mitään. Mistä mahtanee johtua, mistähän? "
Itsehän juuri paljastit, että media eli TV-lähetys tuosta Hautalasta kertoi.
Mikä kumma siinä on, ettei persuista saisi kertoa mediassa totuutta, esim. Hakkaraisen toilailuista?Ai media kertoi, kun Hautala itse kertoi suorassa lähetyksessä?
Monesko tötsy jo tänä aamuna menossa?
- Käytäntö jossa media
laulaa hallituksen säveltämää pilkkalaulua oppositiosta, on kyllä käytössä muutamassa muussakin maassa.
Näistä voidaan vainita esimerkiksi VENÄJÄ, KIINA, VALKO-VENÄJÄ, LIBYA, IRAN...
Kylläpä on suomen media hyvässä seurassa.- HS, Yle rikollisia
Maamme valtamediat ovat rikollisia suoraan sanoen. Koko ajan nälvitään Perussuomalaisia ja nyt mm. Teuvo Hakkarainen on otettu kunnolla pihteihin.
Astrid Thors (RKP) sai vapaasti tuoda maahamme ulkomailta kiellettyä nuuskaa ja myydä sen eteenpäin ministerinä ollessaan, siitä Hesari tai Yle eivät maininneet mitään nälvivää.
Paavo Arhinmäki (Vas) sai rauhassa kiihottaa anarkisteja ja olla mukana itsekin Asem-mellakassa ja rettelöidä, sekä puolustaa mediassa töhryjen maalaamista seiniin. Mikään media ei mustamaalannut.
Jan Vapaavuori (kok) on aikoinaan tuomittu oikeudessa rattijuopumuksesta sekä törkeästä pahoinpitelystä -olettekos huomanneet median nälvintää?
Paavo Lipponen (sdp) oli aikoinaan uhannut kokoustauolla miesten vessassa erästä poliitikkoa vihjaillen mahdollisella väkivallalla ja hankaluuksiin joutumisella ihan Sopranos-tyyliin. Ei haukkunut mediamme, ei....
Ex-kansanedustaja ja ministeri Kauko Juhantalo (kesk) sai1993 ehdollisen vankeustuomion valtakunnanoikeudessa Tampella Oy:n koplausjutussa. Ei nälvitty ja lyöty lyttyyn ja mies pääsi uudelleen eduskuntaan edelleen.
Eli: valtamediamme harjoittavat "sallittua" syrjintää ja RASISMIA Perussuomalaisia kohtaan. Se on sitä suvaitsevaisuutta... - ai jaa
HS, Yle rikollisia kirjoitti:
Maamme valtamediat ovat rikollisia suoraan sanoen. Koko ajan nälvitään Perussuomalaisia ja nyt mm. Teuvo Hakkarainen on otettu kunnolla pihteihin.
Astrid Thors (RKP) sai vapaasti tuoda maahamme ulkomailta kiellettyä nuuskaa ja myydä sen eteenpäin ministerinä ollessaan, siitä Hesari tai Yle eivät maininneet mitään nälvivää.
Paavo Arhinmäki (Vas) sai rauhassa kiihottaa anarkisteja ja olla mukana itsekin Asem-mellakassa ja rettelöidä, sekä puolustaa mediassa töhryjen maalaamista seiniin. Mikään media ei mustamaalannut.
Jan Vapaavuori (kok) on aikoinaan tuomittu oikeudessa rattijuopumuksesta sekä törkeästä pahoinpitelystä -olettekos huomanneet median nälvintää?
Paavo Lipponen (sdp) oli aikoinaan uhannut kokoustauolla miesten vessassa erästä poliitikkoa vihjaillen mahdollisella väkivallalla ja hankaluuksiin joutumisella ihan Sopranos-tyyliin. Ei haukkunut mediamme, ei....
Ex-kansanedustaja ja ministeri Kauko Juhantalo (kesk) sai1993 ehdollisen vankeustuomion valtakunnanoikeudessa Tampella Oy:n koplausjutussa. Ei nälvitty ja lyöty lyttyyn ja mies pääsi uudelleen eduskuntaan edelleen.
Eli: valtamediamme harjoittavat "sallittua" syrjintää ja RASISMIA Perussuomalaisia kohtaan. Se on sitä suvaitsevaisuutta...Media on muuttunut nyt sitten kertaheitolla rikolliseksi kun se kertoo persuista?
Oli nyt sitten persuista mitä mieltä tahansa, niin olen samaa mieltä tässä asiassa.
Suomalaisella medialla, varsinkin mainoskanavien puolella ei ole minkäänlaista journalistista selkärankaa. Ylen tutkivat journalistit yrittivät edes saada kiinni rötösteliöitä, kunnes heidätkin hiljennettiin. Se on muuten jännää, että ylen johtajan pesti on poliittinen, eipä tarvitse kenenkään omistaa media yhtiötä kun pomona on oma mies, toisin on Italiassa ja Venäjällä.
Ja nytkään kukaan ei uskalla sanoa sitä tosiasiaa, että Käteinen kokoaa rainbow-hallitusta vain sen tekia, että oppositio jäisi mahdollisimman pieneksi, ettei vaan Suomessa tapahtuisi sellaista demokratian ilmentymää, että oppositio kaataisi hallituksen.- Kät€i$€$
Kät€inen ei saa hallitusta kasaan ja paskakokkareet joutuu oppositioon. Suomeen tulee siis oppositiopääministeri.
Jopa Tuomiojakin on alkanut puhumaan järkeviä Kät€isen hallituskyhäelmistä:
"Hänen mukaansa tunnustelijan vaihtaminen tai toisenlainen hallituspohja ei ole SDP:n tavoitteena, mutta esillä olevan mallin toteutuminen on kaikkea muuta kuin selvää."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011051413713883_uu.shtml - .-.-.-.--.
Niinpä. Olipa tuo ylen aamuwc:n jälkikokkareet taas yhtä persujen mustamaalausta alusta loppuun.
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277