Noh, otetaan nyt vastaveto. Miten on naiset : onko läski mies vetävämpi kuin hoikka? Jos vain ulkonäkö ratkaisee ja sinun on valittava kahdesta miesseuralaisesta, joiden pituus on sama eli 180 cm, mutta toisen paino on 130 kg ja toisen 80 kg, kumman kaa? Miehistä tykkäävät miehet saavat myös kernaasti kertoa mieltymyksistään. Onko lihava homo suositumpi kuin hoikka?
Tykkääkö naiset XXXL-miehistä
63
415
Vastaukset
- C'est Si Bon
Alkaa jo kyllästyttämään nämä painorajoitukset.
Ihminen on ihminen, läskeillä tai ilman.
Kukaan ole yhdessä ruumiin, vaan sielun kanssa, mielestäni.- Atonis!
Itse olen xxl-mies,
mutta tykkään kuitenkin hoikista miehistä. Tai kaikkein eniten hoikista pojista. - :)
:)
- :)
En voinut "plussata", mutta "I´ ame est le plus important"...
- diipa daapa....
Pedofiilikos se siellä kuikuilee? Hyi h.....i!
- faktaa !
Ei taida pedofiili tykätä hoikista miehistä.
Tarkistakaa vaikka googlettamalla mitä sukupuolten mieltymyksistä sanotaan.
Seksitumpelot!
- bessie*
"Jos vain ulkonäkö ratkaisee ja sinun on valittava kahdesta miesseuralaisesta..."
Valinta voi osua ihan kumpaan tahansa, ulkonäköhän sen siis ratkaisee. - meeriamanda
Ei minua häiritse kilot runsaatkaan vaan huolestuisin terveydellisestä puolesta, ja niinpä ´me´ tekisimme pieniä kävely/pyöräilylenkkejä, ei niinkään laihduttamiseen vaan peruskunnon kohennukseen.
Pohjanmaalla sanotaan et alle 100 kiloonen mies on riisitautinen! :O- meeriamanda
keke1 kirjoitti:
Minä olen sitte riisitautinen ..Me ei varmaan sitte sykattais
Äläs ny hättäile :) Moon asunut jo kauan pois tuolta kotikonnuilta, mähän vain kerroon kuijaa siellä sanotaan! :D
Hyvä kun et olekaan noin priski. Soon sitä komiaa, vaikka itku tulis :)
Hyvinhän tämä juttelu sopii, joten ilo irti vähästäkin! :D - :)
:D
- pieni muija
Miehen pitää olla iso muttei läski,mikään xxxl. Kookas mies on miehen näköinen,mut vatsakkaista en välitä.No joo,saa vähän kumparetta olla,annettakoon periksi sen verran.
- s-taka
Ns. minun miehillä on aina ollut sixpäkki näkyvissä, varsinkin niinä menneinä vosikymmeninä jolloin sixpäkistä ei vielä haaveiltukaan kun ei olutta saanut lähikaupasta. Ja vielä näin vanhemmitenkin, ainakin kun hiukan vatsalihaksia komentaa. Eli 180cm/max 75kg tai 190cm/max 100 kg - edellyttäen että on urheilullinen ja lihaksikas.
Olipas helppo. Seuraava kysymys... ?
Puolisko on muuten 180-senttinen mutta ei tahdo paino nousta edes seitsemäänkymmeneen. Just sopiva, ei todellakaan liian laiha. Kehun joka mutkassa ;-D- Kuules ny
jos mies on 180cm/70kg, niin sullahan on silloin kukkakeppi eikä mies !
- ?:OO
Kuules ny kirjoitti:
jos mies on 180cm/70kg, niin sullahan on silloin kukkakeppi eikä mies !
Eikös hän puhunut vaimostaan?
- Kuules ny
?:OO kirjoitti:
Eikös hän puhunut vaimostaan?
Jaa, ymmärsin et miehestä oli kyse. No sitten on nainen aika luuviulu.
- tii-na-...
Kuules ny kirjoitti:
Jaa, ymmärsin et miehestä oli kyse. No sitten on nainen aika luuviulu.
niin määkin ymmärsin että miehestä on kyse ja laiha on kun luuranko jos ei paina seittemääkymmentäkään satakahdeksankymmentä senttinen mies.
- .
tii-na-... kirjoitti:
niin määkin ymmärsin että miehestä on kyse ja laiha on kun luuranko jos ei paina seittemääkymmentäkään satakahdeksankymmentä senttinen mies.
Psst. tiina. Et voi olla tosissasi?
- Vakalle kansi
Minun mieheni ovat, nyt jälestäpäin katsottuna, olleet joko pitkiä ja laihoja tai pieniä ja lihaksikkaita. Muutama välimuotokin on sekaan mahtunut. Kaikki viisaita ja haluttavia.
Mulle kelpaa vain paras. ;) - s-taka
. kirjoitti:
Psst. tiina. Et voi olla tosissasi?
Älkääs olko ollenkaan huolissanne. Eikös se ole hyvä että itse kukin on "omaansa" tyytyväinen? Älkääkä edes hätäpäissänne kukkakepiksi minun uljasta urheilullista lihaksikasta puoliskoani sanoko kun ette ole edes nähneet koko jätkää - tekisi melkein mieli laittaa rantaleijonakuva galleriaan, mutta olkoon nyt ;-D
Toisille vaan ei vuosienkaan mittaan liikapainoa kerry. Eikä se liene paha vaan mielestäni nimenomaan hyvä ja arvokas asia. Todistaa liikunnallisista elämäntavoista ja myös luonteenlujuudesta. Kukapa ei tykkäisi hyvää ruokaa pistellä poskeensa, ja kaljastakin monet tykkää. Jne. - Kuules ny
s-taka kirjoitti:
Älkääs olko ollenkaan huolissanne. Eikös se ole hyvä että itse kukin on "omaansa" tyytyväinen? Älkääkä edes hätäpäissänne kukkakepiksi minun uljasta urheilullista lihaksikasta puoliskoani sanoko kun ette ole edes nähneet koko jätkää - tekisi melkein mieli laittaa rantaleijonakuva galleriaan, mutta olkoon nyt ;-D
Toisille vaan ei vuosienkaan mittaan liikapainoa kerry. Eikä se liene paha vaan mielestäni nimenomaan hyvä ja arvokas asia. Todistaa liikunnallisista elämäntavoista ja myös luonteenlujuudesta. Kukapa ei tykkäisi hyvää ruokaa pistellä poskeensa, ja kaljastakin monet tykkää. Jne.Totta on että "jätkä" joka liikkuu on sopusuhtainen. Mulla on naapurin "jätkä" joka on alle tuon 1,80m ja painaa 65-70kg. Ikä on n. 60 v (tänä vuonna ainakin tulee jos ei ole jo sen 60v) Kolme kertaa vrk:ssa käy lenkillä satoi tai paisto...
Niin hyvällä tahdollakaan siitä ei saa rantaleijonaa vaikka minkälaisen peilin vie väärentämään kuvaa. - s-taka
Kuules ny kirjoitti:
Totta on että "jätkä" joka liikkuu on sopusuhtainen. Mulla on naapurin "jätkä" joka on alle tuon 1,80m ja painaa 65-70kg. Ikä on n. 60 v (tänä vuonna ainakin tulee jos ei ole jo sen 60v) Kolme kertaa vrk:ssa käy lenkillä satoi tai paisto...
Niin hyvällä tahdollakaan siitä ei saa rantaleijonaa vaikka minkälaisen peilin vie väärentämään kuvaa.Sanoisin silti että näkemättä ei kannattaisi suuremmin arvostella. En minäkään uskoisi puoliskoa katsellessa miten vähän tuo painaa, tiukoista lihaksistaan huolimatta. Riuku ei ole, eikä varsinkaan kukkakeppi vaikka minä ruusu olisinkin. Ja muutakin liikuntaa on kuin (pakkomielteisiä?) juoksulenkkejä monta kertaa viikossa.
Kuva mulla on, ihan tuorekin, eikä sitä ei tarvitsisi edes muokata. Mutta en silti pistä kuvaa framille todisteeksi, ei ole tarvis kenellekään väkisin mitään uskotella.
Miksi minun pitäisi valita mies ulkonäön perusteella, ei tule kuuloonkaan.
Hetken nyt katselee vaikka minkälaista heinäseivästä tyhjänä tai täytenä, mutta ei sillä pitkälle pötkitä.
Homoista en osaa sanoa mitään, heistä ei ole kokemusta.koti-kiusattu kirjoitti:
Oleks koska kuullu et naine olis valikoinu miehe isojen tissien takia?
No en ole, enkä ole kuullut että minkään muunkaan ison takia.
Ehkä joku ison, painavan ja täyden rahapussin takia.- meeriamanda
Anceli kirjoitti:
Ehkä joku ison, painavan ja täyden rahapussin takia.Niin tai Bemarin....:)))
Anceli kirjoitti:
Ehkä joku ison, painavan ja täyden rahapussin takia.Voi sentään ,olenkohan mä nyt ostanu ton ison avo mersun turhan takia?
kumma kun ei iso kelpaa.meeriamanda kirjoitti:
Niin tai Bemarin....:)))
Minen sorru Bemariin, hyvä polkupyöräkin riittää. :))
koti-kiusattu kirjoitti:
Voi sentään ,olenkohan mä nyt ostanu ton ison avo mersun turhan takia?
kumma kun ei iso kelpaa.Ei kai siitä haittaakaan ole, kyllä tytöille aina kyyti kelpaa. :)
Automaattivaihteet nyt kumminkin on, jää kädet vähän vapaammin liikuteltaviksi.Anceli kirjoitti:
Minen sorru Bemariin, hyvä polkupyöräkin riittää. :))
Hyvä sinä,joko niis kumeis on ilmaa alapuolellakin?
koti-kiusattu kirjoitti:
Hyvä sinä,joko niis kumeis on ilmaa alapuolellakin?
Ei ole vielä, kun pumppu on kadonnut, syyllistä etsitään ankarasti.
Luulen kyllä, että joutuu ostamaan uudet renkaat, tosi huonoiksi on menneet, ei taida ilmaa pitää vaikka miten puhaltais. :)- meeriamanda
Anceli kirjoitti:
Ei kai siitä haittaakaan ole, kyllä tytöille aina kyyti kelpaa. :)
Automaattivaihteet nyt kumminkin on, jää kädet vähän vapaammin liikuteltaviksi.Muistanpa -80 luvulla kun opein automaatti mersulla ajeleen....voi sitä kiukun paikkaa kun se ei mukamas toiminut kuin ´minä´ halusin, luterokin oli...murr (ohjaustehostin) hyvä etten ollut ojassa kun käänsin rattipyörää :)))
Taisin antaa makoisat naurut kaverilleni, olinhan ajellut hieman erikalipeerisillä autoiksi sanotuilla kulkuneuvoilla :D
Eikös nyt ole hinku Audin takapenkille...? :) meeriamanda kirjoitti:
Muistanpa -80 luvulla kun opein automaatti mersulla ajeleen....voi sitä kiukun paikkaa kun se ei mukamas toiminut kuin ´minä´ halusin, luterokin oli...murr (ohjaustehostin) hyvä etten ollut ojassa kun käänsin rattipyörää :)))
Taisin antaa makoisat naurut kaverilleni, olinhan ajellut hieman erikalipeerisillä autoiksi sanotuilla kulkuneuvoilla :D
Eikös nyt ole hinku Audin takapenkille...? :)En ole koskaan ajanut automaattivaihteista autoa, mutta kuules, just tuli mieleeni, että autokoulussa ajoin Bemarilla. :))
Minäkö muka hinkuisin Audin takapenkille, mitä mä siellä tekisin, kysyy hän silmät ymmyrkäisen pyöreinä. :)- meeriamanda
Anceli kirjoitti:
En ole koskaan ajanut automaattivaihteista autoa, mutta kuules, just tuli mieleeni, että autokoulussa ajoin Bemarilla. :))
Minäkö muka hinkuisin Audin takapenkille, mitä mä siellä tekisin, kysyy hän silmät ymmyrkäisen pyöreinä. :)Höh! Kai olet lukenut/kuullut kun Soini piikitteli Arhinmäelle Audin takapenkin maistuvan...:) Mä muuten opein autokouluni Volvolla! (pohjolan oloihin rakennettu...traktori :) )
Eihän siinä automaatilla ajossa mitään ihmettä ole kaksi juttua opittava, oliko liina helppoa ja tein siitä vaikean? :) - meeriamanda
" Mää vastasin ja hetikin oikein" ...:) Kurkkaa tuolta aiemmasta! Mua ei kilot häiri, san sen nyt uusiksi. Mut kunnosta huolehdin, omasta ja toisen, lue: Se on rakkautta
- bessie*
Miten niin joutuisit pöydän alle? Mahtaako noin nöyrällä ja alistuvalla ja/tai ennakkoluuloisella asenteella edes päästä lähempään kanssakäymiseen rikkaiden (itsenäisten) naisten kanssa, saati "ottamaan"?
Ylipaino ei häiritse minua, jos olemus ja asenne on miehekäs, itsetietoinenkin. Kuulepas Keke, jos rakastuisit ihan hirmuisesti ja nainen olis kauheen rikas, niin sanoisitko hänelle, etten mä voi sua ottaa, kun sä olet noin rikas?
Pyytäisitkö lahjoittamaan omaisuutensa pois ja sitten te voisitte olla onnellisia, köyhinä?
Vastasinhan minä miesten läskejä koskevaan kysymykseen, luepas uudestaan.meeriamanda kirjoitti:
Höh! Kai olet lukenut/kuullut kun Soini piikitteli Arhinmäelle Audin takapenkin maistuvan...:) Mä muuten opein autokouluni Volvolla! (pohjolan oloihin rakennettu...traktori :) )
Eihän siinä automaatilla ajossa mitään ihmettä ole kaksi juttua opittava, oliko liina helppoa ja tein siitä vaikean? :)No juu, mut mie luulin, että miedän Bemarimies meinaa vaihtaa autoa, sen kyytiin minen enää lähde.
Ajattelin että sulla on sisäpiirin tietoa, kun olet viimeksi kyytiä saanut. :))
Missään minkä oppii ja osaa ole mitään ihmettä, ihminen itselleen ne vaikeudet rakentaa, vaikka ei ole vielä edes yrittänyt.Anceli kirjoitti:
No juu, mut mie luulin, että miedän Bemarimies meinaa vaihtaa autoa, sen kyytiin minen enää lähde.
Missään minkä oppii ja osaa ole mitään ihmettä, ihminen itselleen ne vaikeudet rakentaa, vaikka ei ole vielä edes yrittänyt.Siis meidän, mutta samapa tuo, mennyttä kauraa koko mies. :))
- Karavaanari x bemu
Anceli kirjoitti:
No juu, mut mie luulin, että miedän Bemarimies meinaa vaihtaa autoa, sen kyytiin minen enää lähde.
Missään minkä oppii ja osaa ole mitään ihmettä, ihminen itselleen ne vaikeudet rakentaa, vaikka ei ole vielä edes yrittänyt.Anceli
Bemu vaihtui, auto asuntovaunuyhdistelmään,mutta ongelmat jatkuu.
Nyt kumit kestää,mutta voima ei riitä ainakaan näissä vehoniemen
jyrkissä mäissä. Haluan palata miehikkälän tasangoille,saanko ?
http://www.youtube.com/watch?v=-sNevgjFYp4&feature=related Karavaanari x bemu kirjoitti:
Anceli
Bemu vaihtui, auto asuntovaunuyhdistelmään,mutta ongelmat jatkuu.
Nyt kumit kestää,mutta voima ei riitä ainakaan näissä vehoniemen
jyrkissä mäissä. Haluan palata miehikkälän tasangoille,saanko ?
http://www.youtube.com/watch?v=-sNevgjFYp4&feature=relatedSiitä vaan, mutta tänne älä tule, mokoma roisto.
Minun mieleni ei olekaan tuuliviiri, se mikä kerran menee, se toki mennä joutaa, se mikä kanssas menee, en sitä kaipaa enää.
:)
http://www.youtube.com/watch?v=DNw7zlQ-dzY
Eikös meeriamanda jaksa työntää? =)Arvasin, että kun vähän aikaa mietit, niin kyllä raha kelpaa. :)
Tärkeintähän on se nainen, eikä hänen rahansa, eikö vain.
Luonne pitää olla ja mielellään mukava, aika paha tuo vartalon tärkeyden korostaminen. Mietipä sitä vielä hetki, eikö joku muu kuitenkin ole tärkeämpää.
Asenne mieheen, hmm. mitähän se sisältää? Ymmärtää sinua ja hyväksyy kaikki pikku koiruutesi vai?
Riittäähän tää minulle näin aluksi, etenkin kun olet Raumalta, mulla on siellä tuttuja. :)
t. Anceli Etelä-Karjalasta
- Tirilittan
Mies saa olla hiukan pyöreä, taas sekään ei kerro minkälainen hän muuten olisi kumppanina.
Jaa..mitäs homot kuuluu koko keskusteluun. Ja tuo otsikossasi oleva koko taitaa kyllä koskea jo sellaisia miehiä jotka painavat lähemmäksi 200kg.
Miksi myöskin puhut läskistä? On paljonkin sellaisia miehiä jotka painaa yli sata kiloa eikä niissä välttämättä ole läskin läskiä.
Niin ja taas edelleen se riippuu luonteesta onko jompikumpi miellyttävämpi tai sitten ei kumpikaan.- All of you
Onko sulla rajoittunut lukutaito,nittaminax ? Kysyin naisilta mielipidettä, mutta myös miehiltä, jotka tykkäävät miehistä. Miksi homomiehet eivät saisi ilmoittaa mielipidettään? Minusta 180 senttinen ja yli 100 kiloa painava xxxl-kokoinen mies on läski ja sillä hyvä. Sinä voit olla mitä mieltä ikinä haluat, ei vaivaa mua. Miksi läski-sana näyttää olevan sinulle vaikeasti nieltävä? Yleensä em. sanaan reagoi voimakkaasti juuri sellainen, jolla on vaikeuksia rajoittaa omia läskejään. Oijoi, luulin kommenttiesi perusteella (palstalla aikaisemmin), että olet kohtuullisen vapaamielinen, mutta oletkin vanha niuho.
Oho..ja sinulla joku ennakkoluulo minun vastauksiini. No mitäpä tässä sen kummempaa vastailemaan. Sori että otin osaa.
- matti ja nina
Nittaminax kirjoitti:
Hih hih..ketä olen pilkannut? :))))
Läskejä laihoja kaikkia
itte olet läski jok ei liiku lain
tiiraa vaan ruutua matti ja nina kirjoitti:
Läskejä laihoja kaikkia
itte olet läski jok ei liiku lain
tiiraa vaan ruutuaHöh..itseänihän minä olen pilkannut. Voi teitä onnettomia. :DDDDDD
- All of you
Kun kärkevästi kommentoi, pitää kestää myös, että vastataan samalla tyylillä. Ei sinua tarvitse hyysäillä sen enempää kuin muitakaan.
*tirskahdus ja pyrskähdys* hirveästi hymyjä ja hekotuksia. :)))
;DDD .
Näinkö mielestäsi :))) pitäsi vastata:DDDD
Olen pahoillani:))) mutta en jaksa.:))))- sedfger
Nittaminax kirjoitti:
*tirskahdus ja pyrskähdys* hirveästi hymyjä ja hekotuksia. :)))
;DDD .
Näinkö mielestäsi :))) pitäsi vastata:DDDD
Olen pahoillani:))) mutta en jaksa.:))))Sinull aon tullut tavaksi nuo deedeet?
Aina niistä kärähdät kun puskailet sedfger kirjoitti:
Sinull aon tullut tavaksi nuo deedeet?
Aina niistä kärähdät kun puskailet:DDDD en ola atriamakkara..soriiiiii:DDDDDD
- hyh hyyh
Nittaminax kirjoitti:
:DDDD en ola atriamakkara..soriiiiii:DDDDDD
Mutta matkiminen on jäänyt päälle
muista seuraavan kerran puskasta ettei kannata käyttää
Nii paljon rapaa heittelit adrian päälle paskapuska hyh hyyh kirjoitti:
Mutta matkiminen on jäänyt päälle
muista seuraavan kerran puskasta ettei kannata käyttää
Nii paljon rapaa heittelit adrian päälle paskapuskaPyh pyh..todista että minä olen ollut asialla. En kuule ole atriaa matkinut koskaan tai ketään muutakaan. Taidat itse olla syyllinen kun noin tiedät. :))))
- paina paina
Juise sanoi aikoinaan, että ihminen voi olla ylipainoinen tai alipainoinen kunhan on mieleltään tasapainoinen. Että sillei.
mikäs sen toisen ketjun poisti mun mielestä siinä ei ollu mitään sellaista miks se pitäs poistaa mutta tänään on näköjään poistunu siinä oli paljon kirjoittelijoita ja paljon mielipiteitä eikä mun mielestä sellaisia mielipiteitä minkä takia olis pitäny poistaa :(((((
- sen aloittaja.
Tekivät kiusaa, haluasin tietää ,kuka poisti? olin tyytyväinen ,kun oli vastauksia paljon.
- meeriamanda
Samoin 1943 ketju joka koski terveellistä ruokaa on häipännyt! Ja sitten nuo politiikan paskanjauhannat pysyy ja paranoo...ei ymmärrä!!!
- 1943
meeriamanda kirjoitti:
Samoin 1943 ketju joka koski terveellistä ruokaa on häipännyt! Ja sitten nuo politiikan paskanjauhannat pysyy ja paranoo...ei ymmärrä!!!
Huomasin asian. Lieneekö hyvä, että eivät jää tänne ikuisesti eli olisiko hyvä, että kaikki ketjut poistettaisiin tietyn ajan kuluessa? Eipä pääsisi kukaan nostamaan esille menneitä. Sekä ensirakkauteni, että suuri rakkauteni ynnä kypsä rakkauteni ovat olleet/ovat hoikkia.Kertonee jotain mieltymyksistäni.
- meeriamanda
1943 kirjoitti:
Huomasin asian. Lieneekö hyvä, että eivät jää tänne ikuisesti eli olisiko hyvä, että kaikki ketjut poistettaisiin tietyn ajan kuluessa? Eipä pääsisi kukaan nostamaan esille menneitä. Sekä ensirakkauteni, että suuri rakkauteni ynnä kypsä rakkauteni ovat olleet/ovat hoikkia.Kertonee jotain mieltymyksistäni.
Voisivatpa tuhotakin kaikki yli vuoden vanhat kirjoitukset, mitä ne tätä muutoinkin takkuavaa palstaa rasittaa? Vapaaehtoista sefua ei voi vaatiakaan jatkuvasti palstapoliisiki, mutta voihan myös ylläpidolle ilmoitettu palsta joutua niks-naks mennyttä, he eivät lue ...kunhan vain usein muistaa painaa Ilmoita asiaton viesti kohtaa:/
Kuten sanoin ja edelleen olen samaa mieltä, pidän ihmisestä, ei haittaa kilot...oli niitä sitten liian vähän tai paljon. Tykkään oikeesti isohkosta miehestä, en niinkään laihasta, ...nyt tykkään vaikka olisi korppu kunhan elää!
- TYHMÄKSI TEKO
RUMAA ON MATKIA TOISTEN ALOITUKSIA .onko mielikuvituksen puutetta.?
- Joku tyyppiii
Säälittäviä nää kyselyt... Tää maailma on sekaisin. Ite en ole mikään iso, mutta kuntoilen paljon. Ei sitä painoa saa ylös jos geenit on tämmösiä. Kiinnostais kan tietää et onko ne jotka roikkuu täällä jotain 40-vuotiaita vai jotain 20-vuotiaita? Jos 40 nio sit ehkä ymmärrän... Ja että 80 kilonen on luuviulu... Herranjestas! Pitäskö miehen olla 150 kg että ei ole enää luuviulu? BMI sanoo kyllä jotain aivan muuta.. 180 kg ja 70-80 kg on normaalipaino.. About 22 BMI.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa962738En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361829- 101764
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3791648Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211601Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681437- 1191247
- 131166
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91136- 201039