Chevrolet sekoilee E10 sopivuuden kanssa, ensin kesällä 2010 sopi ja jouluna ei ja nyt huhtikuun lopulla taas sopii vuodesta 2006 alkaen. Ihmeellinen on maailma.
E10 bensa käy Chevroleteihin vuodesta 2006 alkaen
8
316
Vastaukset
- 2010 Camaro
Mitähän Chevrolet malleja mahdetaan tarkoittaa?
Jenkki vehkeet on eri asia kun nämä uudehkot korealaiset.
Kun tietääkseni virallinen Chevrolet maahantuoja ei ota kantaa USAsta tuotuhin jenkki Chevroletteihin.- Voodooman...
Kyllä näkyy olevan ottanut kantaa;
"GM, amerikkalaiset autot
E10 soveltuu vuosimallista 1980 alkaen General Motorsin (GM) Amerikassa valmistettuihin henkilöautoihin ja kevyisiin hyötyajoneuvoihin. Automerkit ovat Buick, Cadillac, Chevrolet US, Corvette, GMC, Hummer, Oldsmobile, Pontiac ja Saturn."
- onneksi perempi
imeellinen on tosiaan, Jenkkiauto onkin Korealainen.
- jee jee jee
omiin letukoihin tää pelastamaailma E10 etanoli p-aska on käynnyt vuodesta 1980! ja sama koskee kaikkia muita GM tuotteita mitkä ei ole itä-autoja!
- RasseliRane
No onnea vaan sulle moottorin syövytyksessä. Peset varmaan autosikin merivedellä. Kyllä se ehta jenkkikin alkaa oireilemaan vielä jossakin vaiheessa.
- justjaa
tollanen e10 tyylinen litkuhan oli amerikassa jo aikojan sitten normaalin bensan halvempana "korvikkeena" ja täällä sitä nyt myydään hulluilla hinnoilla mukamas jotenkin hyvänä kamana
- Hyvä auto
-98vm Trans Sportissa ei E10 ole ainakaan aiheuttanut mitään poikkeavaa, hyvin toimii. Ei ole kulutuksessakaan huomannut mitään eroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614