Olen 17v loopu kesästä täytän 18 poika. Kaipaisin mesekavereita tylsiin iltoihin jotta olisi edes jotain millä aikaa kuluttaa. Osoitteeni on juik@hotmail.com. Olen todella huonoitsetuntoinen joten olisi hyvä että olisitte jonkin verran aktiivisia keskustelun aloittelijoita.
Mesekavereita 17v pojalle
6
245
Vastaukset
- Aloittajaaa
Ja se osoite on sitten juik@hotmail.fi
- perkele!f
Vitut sä mitää tartte
- duoiluytgrfedfg
Mistä päin oot ja oisko mahollista kertoo mitään muuta itestäs? :) Vaikka että mistä oot kiinnostunu ja silleen harrastatko jotain? :)
- Haghjklerde
No paljo kuuluuki sulle? :p
- mghjd
sebastian.nissinen@hotmail.com
- kavereita
moikka siel varmaan muutenkin yksinäistä kun ei siel mitään ole mäkin oon muutanut pois sieltä kun oikeesti siellä sekoo ja kylät tyhjenee. ja pienipaikka ja kaikki tietää mitä teet. kyllä hesas on helpompi hengittää. asun täs ns julkkisalueella ja olen musiikin tekijä laulaja. jos haluat niin laitappa mesee ossa on reijos@windowslive.com jutellaan ja en ole mikään tiukkapiponen huumorii löytyy ja iloista mieltä moikka sulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657