Kun kesäkin tulee ja on kivat ilmat, niin olisi kiva löytää joku kaveriksi ulkoilemaan vapaapäivinä esim. luontopoluille. Ja muukin pieni retkeily lähiympäristössä olisi ihan mukavaa hyvässä seurassa. Haen seuraa Salo-Turku alueelta ja iältäni olen hieman alle nelikymppiä oleva nainen. zalo21@ luukku.com
ulkoiluseuraa, turku-salo alue
4
239
Vastaukset
- **/
Sähköpostiosoitteesi on virheellinen.
- kesä111
Osoite toimii kun kirjoittaa koko osoitteen putkeen ilman mitään välilyöntejä. zalo21@luukku.com
- RETKISEURAA.
kesä111 kirjoitti:
Osoite toimii kun kirjoittaa koko osoitteen putkeen ilman mitään välilyöntejä. zalo21@luukku.com
Hei vielläkö etsit ulkoiluseuraa ? Olen mukava huumorintajuinen turkulainen 40v mies Olisi kiva löyttää patikointiseuraa.
ps. ilmoittele mikäli viellä haet ulkoiluseuraa niin laitan sähköpostiosoitteesi enemmän itsestäni. - kesä111
RETKISEURAA. kirjoitti:
Hei vielläkö etsit ulkoiluseuraa ? Olen mukava huumorintajuinen turkulainen 40v mies Olisi kiva löyttää patikointiseuraa.
ps. ilmoittele mikäli viellä haet ulkoiluseuraa niin laitan sähköpostiosoitteesi enemmän itsestäni.Ulkouiluseura on löytynyt mutta kuitenkin voit laittaa meiliä tulemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450