Tunnelmakoti Kempeleessä lopetti :)

Laituri haaveeksi

Herralle kiitos, oli niin hirveät hinnat tuolla puljulla että ihmetellä täytyy miten sinnitteli edes tuon 3 toimintavuottaan. Pari kertaa tuli käytyä kun lähellä asun, tyhjin käsin liikkeestä ulos. Esimerkki : Lampun varjostin 49 euroa ! Samanlainen Pentikiltä kympillä. Feikkivanha lipasto 400 euroa, todellinen arvo alle satasen.

Nyt olisi hyvä mahdollisuus perustaa Kempeleeseen sisustus/ antiikkiliike, kysyntää alueella on mutta vaatii ammattitaitoisen ja palveluhenkisen yrittäjän.

1

191

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viva la antique

Tuosta firmasta vielä; feikkiä tavaraa todella oli talo turvoksissa.Esimerkiinä 1800-luvun lipasto joka oli ynseän myyjän mielestä alkuperäinen.Oli torx-ruuveilla kasattu, on ne ennenkin osanneet ruuveja tehdä... Taikka epoksyllä vahvistettu tuoli, alkuperäinen tietenkin.
      Yrittäjänä oli happaman muorin mies, keräsi romuja pitkin pohjoista ja taiteili sitten poikansa kanssa autotallissaan myyntikuntoon niitä. Taiteilijan näkemys tuotteesta yhdistettynä hinnoittelulykyyn aikaansai huonon lopun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33