koirahoitoloista

voihitsinhisi

Kertokaas kokemuksia koirahoitoloista (lähinnä pirkanmaan alueelta) ja minkälaisen/luontoisen koiran ootte sinne vieneet ja kuinka pitkäksi aikaa?

Itse olen nuorta koiraani viemässä hoitolaan ja kokemuksia ei näistä aikaisemmin ole. Tottakai käyn ensin tutustumassa hoitolaan jotta saan "kuvan" paikasta, mutta silti mietityttää ja haluankin kokemuskianne kuulla näistä paikoista.

3

238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4Hdogsitter

En oo hoitoloitten kannalla, suosittelen 4H -dogsittereitä, kysy paikallisesta 4H -yhdistyksestä.

• ryppyperuna

Hei! Suosittelen lämpimästi Oriveden lähellä Siitamassa olevaa Boondocksia.
      Etäisyys Tampereelta n. 30min. Oma koiruuteni on ollut siellä pari kertaa, yhden pitemmän jakson ja toisella kertaa viikonlopun. Koira viihtyi ( no, labbis viihtyy kylässä aina :)) ) hyvin ja oli puhdas, iloinen ja energinen haettaessa. Koirani vielä "pussasi" henkilökunnan lähtiessämme. Tämä hoitola hoitaa myös pirkanmaan alueen löytöeläimet.
      Luottamukseni sai vahvistusta, kun he kertoivat koirastani asioita, jotka vain minä tiedän. He ovat todellakin olleet koirani kanssa, koska muuten he eivät näitä asioita olisi tiennyt. Tilat ovat myös mielestäni paremmat kuin hyvät. Itselleni koiran jättäminen oli vaikea paikka, mutta toisella kerralla jo helpotti kun tiesin, että hyviin käsiin neitin jätän.

• eiliisailua

Hei!

Kannattaa TODELLA! tutustua hoitopaikkaan ennakolta, sillä itse järkytyin todella viedessäni koiraani - ensimmäisen - ja viimeisen kerran hoitoon "hoitolaan". Paikka oli noin 30 vuotta ajastaan jäljessä: betonilattiat, ei lämmitystä, pieni "tarha", ulkohäkit nokkosten peitossa, epäsiistiä yms..... Sain koiralleni toisen hoitopaikan "lennosta" enkä koskaan, ikinä vie koiraani hoitoon paikkaan, jossa "hoitaja" haukkuu asiakkaan ennen kuin ollaan portista päästy sisälle (tulimme paikalle noin 12 minuuttia etuajassa). Tämä paikka "hoitola" sijaitsee Raumalla (eri kuin hienot nettisivut omaava paikka, josta ei ole moitteen sijaa sanottavana). Olkaa tarkkoina, halpa kuititon hinta ei voi olla hoitopaikan valinnassa ainut kriteeri (itse yritin saada hoidon muualta, mutta kun oli täyttä...).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3637
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      67
      3287
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2734
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      86
      2579
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2468
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2164
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1792
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1726
    Aihe