Terve! Olen ansiosidonnaisella päivärahalla elelevä pitkäaikaistyötön mies.Nyt tällä kertaa olen juonut kaksi vuotta six packin keskiolutta joka-ikinen ilta.Sitten kun aina pääsee töihin aina vähäksi aikaa yleensä tapana lopettaa kokonaan tuosta vaan viikolla tissuttelu.En siis kännää enkä örvellä ikinä mutta tissuttelen noin.Mikä käyttäjä olen?Vapaata aikaa kun riittää niin on tapana iltaisin aina six pack ottaa töllön ääressä.Jos oli vakituista työtä tätä en harrastaisi.Olen jokapäivä virkeä ja iloinen ihminen joka on aina täysin tavallisessa absolutistin olotilassa heti aamusta aamukahvilla.
Six pack iltaisin
Six pack Mies
3
501
Vastaukset
- ?
Monennenko kerran postasit palstalle tuon saman provoviestisi ?
Minulla oli aktivistiaikoinani vaihe, jolloin otin 6 viskiä joka ilta. Se oli takuulla jo aamulla töihin lähtiessä haihtunut, mutta olo oli silti väsynyt ja jollain lailla sumuinen.
Juomani määrä vastasi siis suunnilleen sixpäkkiä olutta, mutta en ollut iloinen, virkeä eikä lopettaminen sujunut tuosta vaan. Silloin en tiennyt mikä olin, mutta nyt tiedän.- Rahaa palaa
Six pack päivässä tietää kyllä aikamoista rahanmenoa pelkkään keskiolueen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577300Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7383551Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3561887Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 851435
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154