Poikatyttöneiti

Poikatyttöneiti

Mä oon aina ollut vähän tällainen poikatyttöneiti joka ei osaa käyttää mekkoja ja hameita ja korkokenkiä yms. En oikeastaan koskaan ole ollut kiinnostunut muodistakaan. Enkä ikinä voisi kuvitellakaan vetäväni päälleni mitään tiukkoja farkkuja ja tuubitoppia. Tästä johtuen mun "seksuaalisesta suuntautumista" epäillään välillä hyvinkin värikkäin lausahduksin.
Kammoksun värejä joten pukeudun lähes aina mustaan tai muihin tummiin sävyihin. Koruja en osaa pitää sillä työssäni niiden käyttö on kielletty, tästä syystä otin tatuoinnit korviini ettei tarvitse korvisten kanssa leikkiä.
Meikkaan kyllä päivittäin mutta vain luonnolisen näköisesti ja tietysti nypin ja laitan kulmat.
Miten saisin pukeutumiseeni ja olemukseeni enemmän naisellisuutta ilman että se menee liiallisuuksiin ja tunnen oloni huonoksi.
Haluaisin pukeutua hieman naisellisemmin ilman että oma persoonallisuus katoaa kokonaan.

4

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tylsääniinkirjoitan

Sanoisin, että kokeilemalla sitä löytää uusia juttuja omaan tyyliinsä...

Ja tahtoisin korostaa, ettei kaikki ole mustavalkoista, eli siis ei tarvitse pukeutua juuri niihin kolmen tuuman stilettoihin ja tuubitoppiin ja kireään minihameeseen ja pakkeloida naamaa ollakseen naisellinen.

Kokeile ehkä malliltaan sirompia kenkiä, joissa on leveä muutaman sentin korko? Sekin suoristaa jo ryhtiä. Ehkä vähän jotain hiusten laittoa, uusi kampaus ehkä? Ja tyköistyvät vaatteet, ei siis missään tapauksessa liian kireät, muttei löysätkään. Vyötäröltä tiukkoja paitoja/housuja, niin kurvit pääsee esille. Laukkua valitessa etsi joku sirompi yksilö, ei mitään vaellusreppua, se on kyllä niin killeri muuten hienossa asukokonaisuudessa...

Luulin olevani koko loppuikäni poikatyttö myös, mutta jokunen vuosi sitten päässä naksahti ja nyt porukka katsoo oudosti jos päältäni löytyy mitään muuta kuin hame ja korkkarit.

• Nekker

Erikoista, että pitää ottaa tatuoinnit korviin jos ei voi käyttää korvakoruja.

• ....

Täällä kans yks poikatyttö (hieman entinen). Kampaus on aika näyttävä osa kokonaisuutta. Jos joku millisiili niin aika poikamaiseks tekee, (itellä 3cm tukka). Hameita en ole pitänyt enkä pidä vieläkään, näyttävät minusta hölmöiltä mutta yksi mekko löytyy. Istuvat housut oli sitte farkut tai ei (huom en nyt tarkoita sellasia kireitä pillifarkkuja kuhan takamus istuu eikä roiku) on aik hyvä pelastus samaten paita. Ei mitään mieste huppareit. Itse en pidä korkkareista mut aina etin pikkasen pohjaa että ei ole sellaset ballerina malliset. Pääsee jalat vähän paremmi esille (olen aika lyhyt omasta mielestäni). Noista kurvien esittelystä en osaa oikeen sanoa koska itse olen kuin pojan vartalossa. Kurveja ei sitten ollenkaan. Olen kuitenkin sen verran siromman oloinen että pidän huolen ett en näytä tasapaksulta makkaralta. Luonnollinen meikki on paras. Ei tule teinipissis ilmettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3237
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2957
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2465
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2293
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2199
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1753
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe