Elikkä mulla on Anvialta tilattu laajakaista, jonka nopeus on 100 megaa. Ongelmana on että kun testaan netin nopeutta (speedtest.net) se ei anna downloadissa ku about 50 megaa..
Koneessa mulla on virustorjuntana Avast ja jos otan kaikki avastin suojat pois päältä nii luvut on jo siellä 90 megan paremmalla puolella..
osaiskohan joku kertoa minkälaisia asetuksia tohon avastiin pitää muutella että sais suojattuna ton täyden nopeuden vai kannattaako vaihtaa toiseen virustorjuntaan ja mihin sitte pitäis vaihtaa?
ps. en halua maksullista virustorjuntaa vaan pitäis kyllä olla ilmanen
CISCO EPC3825 + 100 megan laajakaista + Avast -onkelmia!!
Loyzaa
0
446
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670