Olen 16-vuotias ja ajattelin aloittaa ensi syksynä telinevoimistelun aikuisten ryhmässä. Olen harrastanut pitkään yleisurheilua(seiväshyppyä), mutta urheiluvammojen vuoksi jouduin lopettamaan kilpaurheilun. Nyt olen suht. terve ja toipunut leikkauksesta ja hauaisin aloittaa uuden urheilulajin. Olen aiemmin harrastanut mm. joukkuevoimistelua eli olen notkea ja myös lihaskuntoni on hyvä salitreenin vuoksi. Olisiko siis mahdollista vielä päästä kilpailemaan telinevoimistelussa jos aloittaa sen 16-vuotiaana? En tietenkään tavoittele mitään suomen huippua, mutta järjestetäänkö myös pienempiä kilpailuja ns. harrastelijoille? En kuitenkaan joudu aloittamaan ihan nollasta sillä osaan esim. puolivoltin ja käsilläseisonnan. :-)
aikuistelinevoimistelu
kyselijä...
2
179
Vastaukset
- fe
Kyllä on mahdollista päästä kilpailemaan:)
Tuolta voit käydä tutkiskelemassa:
http://www.voimistelu.fi/lajit/naisten_telinevoimistelu/kilpailujarjestelma/luokkakilpailujarjestelma/
Luokissa on ikärajat mutta mikään 16 ei ole yläikäraja, jos sellaista nyt onkaan.- voimistelu fani
Hankitaan puvut www.split.fi , todella kivoja pukuja jarkihintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657