Itse en voisi koskaan ottaa yhteyttä henkilöön, joka ilmaisee itseään räävittömästi.
Arvostan sofistikoitunutta käytöstä ja edellytän sitä mahdolliselta nettituttavuudeltani.
Mitä minä voin odottaa ihmiseltä, joka ilmaisee itseään räävittömästi? - Tulisiko hän silmänympärys kellanmustana mahdolliseen tapaamiseen? Potisiko hän kenties hoitamatonta laktoosi-intoleranssia lieveilmiöineen ja estottomasti toisi sen koko maailman tietoisuuteen? Joisiko hän itsensä änkyräkänniin ja kuluttaisi kallisarvoista aikaani ties mihin jonninjoutavaan höpötykseen, josta tuskin selvää saisi?
Mitä minä tekisin em. kaltaisella ilmestyksellä?
Minun arvostamani ja kunnioittamani mies on karismaattinen sekä hyvässä asemassa oleva komistus, joka kohtelee minua asiaan kuuluvalla vakavuudella. Hänen silmänsä kohdistuvat minun silmiini. Hänen tekstinsä on yhtä sulavaa kuin hänen käyttäytymisensäkin. Hän on sinut itsensä kanssa eikä tarvitse egolleen pönkittäjää.
Räävitön itsensäilmaisu
2
159
Vastaukset
kommunikoida voi miten tykkää, jos toinen ei osaa tulkita, niin se on molempien voitto ja matka jatkuu
- naisen tieto
Miksi monet ihmiset valittavat olevansa yksinäisiä? Yksin voi olla tuntematta itseään yksinäiseksi. Eivätkö he viihdy itsensä kanssa?
Kun joku ilmoittaa olevansa yksinäinen, tulee tunne, että henkilöllä on jokin puute, jonka paikkaamiseen Tarvitaan epätoivoisesti toista ihmistä. Kuka haluaa olla toisen tarpeen paikkaaja? Ehkä joku kärsimysfetisisti.
Olenko minä joku hyysääjä niin, että kun Suomeen tulee vaikkapa romaneja ulkomailta ilmoittaen työhalukkuuttaan ja näkevänsä nälkää, niin minäkö rynnistän esiin auttamaan heitä? Eikö niillä matkarahoilla olisi saanut omasta maastaan pitkäksi aikaa ruokaa? Ei toista maata tulisi käyttää hyväkseen, kuten ei toista ihmistäkään.
Nyt he lähettävät täältä viestejä kotimaahansa, että tulkaa tänne, täällä hyysätään!
Minun mielestäni hyvä ilmoitus on sellainen, jossa ei aseteta toiselle ikä-, paino-, lapsi- tai muitakaan vaatimuksia. Mikäli asettaa tällaisia vaatimuksia, on kysymyksessä hyvin sovinnainen ihminen, jonka tarkoitus on vain päästä naimisiin ja vieläpä tukkuhinnalla. Naisen nuoruusko kohottaa miehen arvoa? Naisen painoko vie sitä pois? 40v naisella ei saisi olla lapsia, mutta entä, jos he ovatkin jo aikuisia ja asuvat omillaan? - Iiiiiik! Katastrofi. Miehen tulisi olla naisen elämän keskipiste ja suuri vauva eikä antaa huomiota lapsille? Omistushalua, kenties?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532139En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101454
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel691324- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 81992
- 20969