Miehet hoi...

_minni_

Yhden yön/illan jutut, hetken hurmat, kertapanot...Onko niin, että (melkein) kaikki miehet on valmiita panemaan, jos tilaisuus siihen tulee? Enkä väitä etteikö naiset toimisi samalla tavoin.

Mutta siis...löytyykö jostain kivenkolosta myös sellaisia miehiä, jotka tarvitsevat seksiin myös tunnetta ja ns. vanhanaikaista tutustumista ennen sänkyyn hyppäämistä?

17

218

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoripukkia kaikki

Ei löydy. Jos joku muuta väittää valehtelee. Ja se on varmaa.

• yyyyjudtyt

"Ei löydy. Jos joku muuta väittää valehtelee. Ja se on varmaa."

Tämä on 100% totta, joka ainut mies (oli sitten varattu taikka vapaa) lähtee naisen mukaan joka on tarpeeksi viehättävä tämän mielestä ja tilaisuus otollinen.

• Jätkä 25

No minä ja ainakin jotkut kaverini, kaverinkaverini, tutut. Tiedän vielä joitain. Tosin vähenemään päin kyllä minun mielestäni näyttää vahvasti olevan johtuen tästä nykyisestä ruttotaudista nimeltä panokulttuuri.

• ikisinkku35

Löytyy, ainakin minä olisin sellanen. Mut valitettavasti kukaan ei halua tutustua minuun.

• 10+1

Löytyy! Heitä kutsutaan nettislangissa Alemman Tason Miehiksi, sillä he eivät kelpaa kenellekkään ja ovat naisten loppumattoman halveksinnan ja huomiotta jättämisen kautta menettäneet loputkin itsetunnostaan ja luottamuksestaan naisiin.

• Paskanpuhujia kaikki

Kaikki ne, jotka vastasivat "löytyy" valehtelevat.

• Jätkä 25

No eipä taas ainakaan minun kohdallani pidä paikkaansa tuo ;)

• tehomies

" löytyykö jostain kivenkolosta myös sellaisia miehiä, jotka tarvitsevat seksiin myös tunnetta ja ns. vanhanaikaista tutustumista ennen sänkyyn hyppäämistä?"

LÖYTYY

• Juu, en harrasta yhden yön juttuja. Tosin ei ole ollut mahdollisuuksiakaan. En usko että pystyisin suoriutumaan jännitykseltä vieraan kanssa.

• No ei siihen tarvi tutustumista ollenkaan jos nainen on viehättävä. Että juu eipä siihen tarvi tunnetta eikä tutustumista riittää että intohimon tunne on, mutta järjellä pystyy kontrolloimaan itsensä.

• Kyllä niitä

on, ainakin maaseudulla piileksii ns.perussuomimiestä (ei tark.puoluetta) vaikka kuin.... ne ei vaan esiinny tällaisilla hieman huuhaa-nettipalstoilla :/
      Osa niistä on vähän 'persoonia, aikanaan mm. fakta homma -tvsarjassa niistä kuvattiin paria tyyppiä :) Osa olisi luonteeltaan kutakuinkin ok, nykyiseen urbanisoituneeseen elintapaan kaikki ei vaan sopeudu, vaan menisivät joutohetkinään mielellään vaikka pilkille tai 'silmän välttäessä' paikalliseen kirkonkylän kuppilaan lottoamaan ja oluelle ja piereskelemään....
      Osa pystyy (kone)yrittäjiksi ja/tai omistaa paljon metsää.... eli kyllä niitä jonkun verran on, vaatisi vain naiseltakin vähän vastaavan tai joustavan luonteen....
      Ps.Ihan extreme-tapaus tuollaisesta maaseudun yrittäjästä oli yks einari kun perusti tätä nykyä ihan maalman kärkeä olevan metsäkoneyrityksen
      (ponsse)

• _minni_

Eli löytyy ainakin jokunen...tuohon kommenttiin jostain alemman tason miehistä en osaa sanoa mitään...eli onko sit olemassa ylemmän ja keskitason miehiä kans? Jaotellaanko naisetkin näin? :p

Maaseudulla piileksisi tälläisiä miehiä..voi hyvin olla, mutta yhtä lailla oletan, että niitä voi piileksiä myös katukivien alla...

Etsintä jatkukoon...

• näin luulen

puheissaan miehet on valmiita. tosipaikan tullen kaikki ei

eihän kaikille naisillekin löydy seuraa yöstä vaan lähes kaikille

• Tunteikas mies

Tutustumisen ja tunteen voi saavuttaa puolesta tunnista pariin tuntiin aikana, jonka jälkeen voidaan siirtyä seksiin.

Eli täältä löytyy!

• ei irtosuhteita!

Kyllä niitä löytyy katukivienkin joukosta ainakin allekirjoittanu. Mutta valtaosa kavereista kyllä oli enempi irtosuhteiden harrastajia, että kaipa me tosissaan aika harvinaisia ollaan.

• sanremo

jepp sellisesta ei oo mitään järkee eikx vaan,mitens muuten...t xxx

• Hiio hoi

Tarvitsen tunteen että pidän toista nättinä, mukavana ja kivan oloisena. Sen tunteen herääminen ei edellytä itseltäni vanhanaikaista tutustumista, vaan tunne voi herätä ihan muutamassa minuutissa. Olen valmis viettämään mukavan oloisen ihmisen kanssa yhden illan/hetken/yön/kerran.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2814
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2385
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2033
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1398
    Aihe