Olen menossa poikaystäväni kanssa pelaamaan golffia ensi viikolla. Menen vain seuraksi kiertään kierroksen ja tutustumaan ja katsomaan. Ilalla saadaan mennä rauhassa näin.
Mitä vaatteita pitäisi panna päälle? Voinko lähtee normaaleissa lyhyissa shortseissa ja topissa vai pitääkö olla ihan golfvaatteet? En omista sellaisia :D Tosiaan en pelaisi...
Golf vaatteet
1
407
Vastaukset
- jhmjhjhmjhm
Kait sun poikaystäväs tietää miten kentällä pukeudutaan, jos kerran pelaa golffia.
Shortsit ja toppi käy ihan hyvin. Tasapohjaiset tennarit/ lenkkarit jalkaan. E siinä sen kummempaa. Siniset farkut taitaa nykyään olla selkeästi sellainen asuste, jota kentällä ei katsota suopeasti, lähes kaikki muut käy.
Tietysti "seuraneidille"/ caddielle on hieman omat etiketit kentällä käyttäytymiseen, mutta eiköhän poikaystäsi nämä parit käyttäytymis säännöt sulle kertoo. Tässä kuitenkin pari tärkeää... Älä puhu, liiku, kun pelaajat lyö palloaan. Vältä greenille menoa, anna pelaajien pelata se rauhassa. Pysy aina pallon/ pallojen taka puolella. Kun kuulet FORE huudon, suojaa käsillä pääsi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850