olen tehnyt jälleen elämäni virheen muita ajatellen ja itse saan siitä kärsiä. en löydä elämästä enää mitään hyvää, mitään hauskaa ei ole tapahtunut vähään aikaan., mahtaako enää tapahtuakkaan..? elämä tuntuu olevan ohi..vai onko? voiko asiat parantua enää koskaan..?
piristäisikö joku minua..?
3
72
Vastaukset
Elämän virhe ei ole virhe. se on kasvamista johonkin joka on tulossa näin näen sinulle.
Hyvää tulee mutta aika on viel verhon takana ekana on kasvetava siihen pisteseen et sinulle voidaan antaa. jotta se on sellainen että osaisit kunnoitaa.
tämän aijan muotiilmiö on ahdistus ja se on paljolti siitä mitä itse vaadimme ja haluamme ja kun tuntuu et paha kasvaa niin emme näe sitä pientä valoa joka on siinä ihan liki.
Eli hyvää on tulossa ei heti sanoisin et vuoden vaihteen tienoilla.- jumissa aina
niin,en tiedä enää mistään mitään..en jaksa uskoa mihinkään enää. millaistahan hyvää olisi tulossa? olisiko joskus tulossa jotain pysyvää hyvää,sellaista mitä ei koskaan oteta multa pois..?loppuuko tämä painajainen joskus? nyt tuntuu ettei mikään auta..
- Momone*
Miksi ihmeessä ihmiset luopuvat niin helposti... eihän kukaan jää ikuisesti jumiin !!
Virheitä tapahtuu kaikille, virheistä oppi tai sitten ei opi, mutta periksi ei ainakaan kannata antaa. Olet ajatellut muita, ja se jos mikään on hieno ominaisuus. Mutta ajattele myös itseäsi. Ole rohkeasti itsekäs, Ota mitä elämältä haluat.
Tulee vielä paljon hauskoja/miellyttävimpiäkin asioita. Useimmat onnettomat haluavat kaiken nyt ja heti... mutta pitää olla malttia, uskoa ja toivoa.
Tiedän, että Sinuakin vielä Onnistaa. :))
Kulman takaa löytyy vielä vaikka mitä ! Älä luovuta, liikahda - ja hei, huomaatko... ethän sinä jumissa ole.
Kesäaika on mitä parhainta aikaa kehittää itseään, hakeutua uusille poluille, löytää ihmeitä ympäriltään.
Herätys !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144