hei
olen sinkku ja "vammainen" aikuinen nainen. Olen 100 % savuton, raitis ja lap
seton. HAluaisin kokea synnytyksen, mutta ei oo varaa niihin toisiin hommelei
hin, ja eikös se kohdunvuokraus ole suomessa kiekkettyä....? minkähän ihme-
en takia ? Isosiskollani on 3 poikaa, joista keskimmäinen on vammainen, ja se
on miehensä kanssa pitäneet hänet. Tosi söpö hän on. Aika riehakas, mutta o
saa rauhoittua. Se kostautuu näin isolle siskolle, et pikkusisko on vammainen,
et sekin sai oman......mutta vanhempamme ja muut sukulaiset ei ole heitä hylä
nneet.....paitsi mun oma kummitäti ei enää oo yhteydessä muhun pienen virhe
en mun puolelta sattuneen pari vuotta sitten........ja ei mua edes enää kiinnos-
ta sellainen hullu sekopää kun se on. On ihme, et sen ex-mies kesti sitä noin-
kin kauaa, onhan heillä 2 aikuista lasta, ja jopa yksi lapsenlapsikin.....muut ser
kut, tädit, sedät ja eno........no, joulukortti tulee nykyään joiltakin..........ja lähetän
takaisin niille, jotka ovat lähettäneet mulle edellisenä vuonna......mut syntymä ja -nimipäivät unohtuu useammilta, muutama kortti tulee..........
Ja nyt mulla on vielä Tyypin 2 Diabeteskin, se alkoi, kun olin vain 28-v ja silloi
n oli just koulut alkaneet........nyt syön lääkkeitä ja elän hyvin.......toki, jos ras-
kautta ajattelee, niin mun täytyy käydä lääkärissä, et saisin jotakin insuliinia, koska nää lääkkeet ei sovi raskauden ajaksi. Harmi vain.......en oikein pidä pis
toksista.......ei niihin ikinä totu............
Kiitos, jos joku jaksoi lukea tämän ja vastaakin kunnolla, en HALUA HAUKKU-
MAVIESTEJÄ !! jos ei oo mulle mitään kivaa sanottavaa, ethän vain kirjoittele
mulle vastauastasi ? niitä ei kukaan NORMAALI ihminen LUE ! enkä mäkään.
Ja kiitos kuolleelle ukilleni, joka sauhutteli aikoinaan, ja aiheutti mulle tämän
diabeteksen vasten omaa tahtoani ! siihen se kuoli n. vuonna 1980........olen suvun AINOA diabeetikko !
sinkku ja "vammainen"
1
122
Vastaukset
- .
OT;
ukkisi _ei_ ole aiheuttanut sinulle kakkostyypin diabetestä....
Onko tuo -76 syntymävuotesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465687Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5792122Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.59909- 60887
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768