ongelma

7kk

vauva 7kk syö yöllä tunnin-parin tunnin välein tissiä. herää siis tunnin välein, yritän antaa tutin, nii ei käy. vain tissiin suostuu nukahtamaan.
päivälläkin syö monta kertaa tissiä(väh. 8kertaa)
Syö hyvin aamu- ja iltapuurot, 2 lämmintä ruokaa ja välipalasoseen, eli 5 ateriaa päivässä.
Miten vähentää imetystä ja että yöt paranis?

3

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4 3222222

Odota jokunen viikko niin kyllä se siitä. N 6kk ikäisillä on tiheänimun kausi, jolloin he viihtyvät rinnalla KOKOAJAN. MInä vähensin tarjoilua joskus 8kk alkaen, että en antanut kuin n. 1 aikaan ja n. 4 aikaan rintaa, kun heräsi ja muilla kerroilla sai vain tuttia ja tassutusta. Yöheräilyt väheni siitä n. 15x/yö normaaleiksi n. 2x/yö vasta joskus 10kk iässä.

• Itse aloin..

imettämään 6kk ikäisestä alkaen vauvaa vain ruoan yhteydessä, eli ensin ruoka ja päälle imetys. Samoihin aikoihin jäi yösyönnit kokonaan ja vauva alkoi nukkumaan kokonaisia öitä. Myöhemmin alkoi tosin taas heräilemään, mutta yösyöntejä ei tietenkään aloitettu uudelleen.

• .......

Helpointa olisi jättää yösyöttö kerralla kokonaan pois kuin vain vähentää sitä. Huutoahan se tietää, mutta vauva on nyt selvästi ehdollistunut nukkumaan ainoastaan tissin kanssa, joten siitä tavasta kannattaa yrittää eroon. Noin iso lapsi ei enää tarvitse yösyöttöä ravinnon takia, vaan se on vain tapa. Eli itse pois näkyvistä ja mies hoitamaan vauvaa yöllä, niin todennäköisesti viimeistään parissa yössä homma helpottuu. Jos tuo ei mitenkään ole mahdollista, niin sitten vain paksu paita päälle yöksi ja pysyt tiukkana, ettei tissiä tule, vaan sänkyyn on nukahdettava ilman sitä. Itse tietysti pitää olla vieressä, ettei vauva tunne oloaan hylätyksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33