Olen suht tuore golfari, joten miten sen tasoituksen saa lopulta laskettua?
Eli voinko pelata pelkkiä 9 reikäisiä ja palauttaa kortin josta sitten lasketaan tippuuko tasoitus?
Täytyykö aina pelata ryhmissä, jotta kortin voi palauttaa?
Onko kenttien sääntöjen vastaista mennä pelaamaan kentälle aamuyöstä 4-5 aikaan? Tuohon aikaan tuskin on paljoa pelaajia kentällä, joten voisi rauhassa harjoitella pelaamista ilman sen kummempia paineita.
Luonnollisesti jäsenyys ja green card on.
Muutama kysymys
2
208
Vastaukset
Kortin jättäminen edellyttää, että "merkitsijä" (pelikaveri) allekirjoittaa sen. Kyllä mä kävin kerran Vuokatissa pelaamassa keikan jälkeen yöllä, tiiaika taisi olla 02:30 tai sinnepäin. Kentästähän se kiinni on, miten aikataulunsa laativat.
- sääääkkkiiii
Voit pelata vain 9 reikää, mutta kun tasoitus on 18,4 tai sen alle, niin vaaditaan 18 reijän kierros tasoituksen muuttamiseen.
Kun pelaa vain 9 reikää, niin se kone laskee taka ysille automaattisesti 18 bogeypistettä.
Periaatteessa aina tasoituskierroksella pitäisi olla mukana vähintään yksi pelaaja, joka allekirjoittaa kortin.
Moni kenttä tarjoaa pelioikeuden omaaville pelaajille mahdollisuuden pelata kierroksia klubin aukioloaikojen ulkopuolla, mutta vieraskentällä se ei oikein ole mahdollista maksujen takia. Ainahan nämäkin voidaan sopia ja maksaa esim etukäteen greenfee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124