saakohan suomesta mistään sinistä jäätelöä ja mikäköhän maku se olisi? .D tuli vaan tälläinen mieleen..
Saako suomesta
balleriina82
2
251
Vastaukset
- Mansesta saa
Tampereen jäätelötehdas tekee ja myy sinistä jäätelöä,en ole itse maistanut mutta tyttären mukaan semmoinen hubbabummamainen tai muuten karkkimainen maku, ei siis mikään mintttu-piparminttu-pepsodent.
Yleensä on ostettu jäätelöä Siperian käytävän myymälästä, maut vaihtelee melkein päivittäin mutta sinistä on pari kertaa ollut myynnissä. - Angela azzurro
sininen enkeli
http://www.tampereenjaatelotehdas.fi/tuotteet.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615