Omaan viritinvahvistimen, jossa on takana kaksi porttia. Minulla on niihin kajarit ja sen lisäksi subbari, jonka kautta menee myös distantit.
Subbari diskantit omaavat siis oman kiinteän vahvarinsa.
Miten saisin fiksusti kummatkin kajarit ja subbari-kokonaisuuden toimimaan yhdellä vahvistimella jossa on kaksi outputtia (A ja B).
Kumpi on kannattavampi vaihtoehto:
-Laitan kummatkin kaijuttimet portista A ja subbarin portista B.
VAI:
-Laitan toisen kaijuttimet portista A ja toisen kaijuttimen portista B ja sen lisäksi subbarin kummastakin tyyliin A ja B-.
Haluaisin laadukasta ääntä, mutta en halua vahvistimen hajoavan.
Toivottavasti joku osaa kertoa minulle hyvän ratkaisun.
Kytkennät!
3
189
Vastaukset
- ........
Mikä on viritinvahvistimen merkki ja malli? Mitkä kaiuttimet? Mikä on subbari diskantti-kokonaisuuden oma kiinteä vahvistin?
- Se sama miäs
Vahvari on Hitachi, kajarit on kanssa jotkut vanhat, mutta ei Hitachin. (Ovat eri paikassa kuin vahvari tällä hetkellä...)
Subi diskant. -kokonaisuuden oma vahvari sijaitsee subikotelossa. Kyseessä on siis sellaset halpis-popit esim. tietokoneeseen.
Nämä kaikki poppivehkeeni ovat siis melko vanhoja ja huonoja, mutta yritän nyt saada edes jotain aikaan.
Vaikuttavatko Ohmit kytkentään kuinka paljon ?
Nehän saan nimittäin tietää helposti. - ettei hajoa
Kuulostaa hieman erikoiselta viritelmältä...
Sinuna jättäisin jotakin pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635