tyhmyyttä vastaan ja lisäksi shakkimestarina julistan kahdeksan siirron matin tyhmää petopelkuria vastaan.
Tarvitsen siis kahdeksan siirtoa avauksesta osoittaakseni vääjäämättömästi suuruuteni ajattelijana. Petopelkuri ja raukka metsästäjähän ei pysty ajattelemaan johdonmukaisesti. Jatkuva pelkotila ja tästä johtuva sielun ja aivojen repeämätila on sietämättömän kuuma ja herkkä. Tyhmyys, tappamisen himo ja hysteerisyys saa ylivallan apinan olemuksessa.
Äsken mainitsemani himo johtuu oman mitättömyyden, surkeuden ja heikon itsetunnon pakonomaisena korostamisena.
Tämä oli ensimmäinen siirtoni.
Julistan sodan
18
86
Vastaukset
- ekopost
Minun siirtoni.Suuri ajattelia ,kuten sanoit olevasi, ei alista vastustajaa! Ja sitten todellinen siirtoni.Jos peto raatelee ihmisen,niin miten luulet sille lopuksi tapahtuu.Varsinkin jos kyseessä olisi lapsi,vanhus tai naisihminen.Voin kertoa,että sen jälkeen alkaisi suuri mittainen "tapa peto päivässä" tapahtuma Suomessa.Susi kun tappaa koiran,niin se saa jo kuolinkellot kilkattamaan sudelle,niin mietippä sitten mitä tapahtuu,kun kyseessä on ihminen.Tämä oli ensimmäinen siirtoni ja se sivalsi analyytikkoa,kuin poliisin pamppu mielenosoittajaa susi mielenosoituksessa.
- kyykkeli koo
Sinä olet jo nyt kyykyssä.
- pailijaMop
1. d4.
- shakkianalyytikko
Yleispelkuri alkoi taas yrittää päteä tuolla shakki-teemalla...
No tuo shakki onkin sopiva ajanviete henkilölle joka ei ulos pääse/ uskalla lähteä.
No kuitenkin todellisuudessa hän tuskin shakistakaan mitään ymmärtää, mutta kottaa sen varjolla todistella että olisin fiksu koska tuo mensa-väite ei tuntunut kehenkään uppoavan.
Usein yrittää muka muille kertoa että on viisas ja suuri ajattelija, mutta todellisuudessa koittaa näin vain omaa itsetuntoaan pönkitää koska reaalimaailmassa kukaan ei häntä edes huomaa saatikka arvosta.
Tuo mainitsemani pätemisen tarve johtuu oman mitättömyyden, surkeuden ja heikon itsetunnon pakonomaisena korostamisena.- vesiperälyytikko
Ainahan sillä tulee tosipaikassa paska housuun. Sitten alkaa hirveä selittely ja ihmisten (ei muiden ihmisten, vaan nimenomaan vain ihmisten) hävytön solvaaminen.
- hunters life
Tarkoitatko sitä 1.5 metriä?
- tarkemmin asiaa
tutkittaessa todettiin, että "työnnetty" esine oli pesäpallo.
- ekopost
Minun siirtoni.Sanoppas lyytikko arvio paljonko maksaa kahden poron/kahden koiran syöttäminen susille.Siis yhteiskunnalisesti?
Maksaahan se kun tyhmiä lakipykäliä ei ole saatu muutettua (vielä). Kaikki petokorvaukset tulisi poistaa ja päinvastoin poropaimenten pitäisi maksaa ylimääräistä veroa valtiolle ja raskaasti, kun saavat pitää elukoitaan irrallaan yhteisillä maillamme. Mutta Aslakki vaan on aina märisemässä porojensa perään. Nyt porot jo susille namipalaksi!
- Luomakunnan kruunu
Susianalyytikko kirjoitti:
Maksaahan se kun tyhmiä lakipykäliä ei ole saatu muutettua (vielä). Kaikki petokorvaukset tulisi poistaa ja päinvastoin poropaimenten pitäisi maksaa ylimääräistä veroa valtiolle ja raskaasti, kun saavat pitää elukoitaan irrallaan yhteisillä maillamme. Mutta Aslakki vaan on aina märisemässä porojensa perään. Nyt porot jo susille namipalaksi!
Eihän se taaskaan pystynyt vastaamaan mitään faktoja, niin kuin fiksujen ihmisten pitäisi tehdä vaan käyttäytyi jälleen kuin täysi apina. Hetkinen, ei sentään, apina on liian ylevä metafora Perämoottorille, laakamato on paljon osuvampi.
- ekopost
Joo, eihän se tiedä lyytikko edes yksinkertaista asiaa.Sehän maksaa,sen suden hengen.Lisäksi bonuksena poro-petteri saa korvaukset niistä 2. porosta.Helevetti, anaali-ukko yrittää päteä ,mutta eihän siittä ole mihinkään.
- pailijaMop
Hmm-mmmm. Nuuh nuuh! Tuttu tuoksu. Olen haistanut tämän samaisen tuoksen joskus aiemminkin: tuoksuu suloisesti aivan analyytikkomme jättämältä hätävirtstalta.
Virtsanhajustahan minä en sinänsä pidä ollenkaan, mutta tiettyjen mahdollisuuksien toteutuminen yhtäaikaa on kyllä jotain hmm, korvaamatonta.
Oletko Perselyytikko muuten ikinä pelannut shakkia "Naureskelijan" kanssa? Ja onko teillä muuten pöytäkirjamerkintöjä kyseisistä väännöistä, sillä ne kiinnostaisivat minua kovin. Varmasti olette, ja paljon muustakin olette toki vääntäneet ja kääntäneet.
Mielessäni pyörähti muuten äsken metsästyksen moraalifilosofiaa koskeva pohdinta, johon olisin halunnut juuri Sinun vastakkaista (mahdollisesti) näkemystäsi. Eli miten on, jos teen avauksen pohtien metsästyksen moraalifilosofiaa, niin haluatko sinä, Susianalyytikko osallistua kyseiseen aivoriiheen? - pailijaMop
Eli lupaat ottaa kursailematta kantaa avaukseeni, joka koskettaa metsästyksen moraalifilosofiaa? Hieno homma!
- pailijaMop
pailijaMop kirjoitti:
Eli lupaat ottaa kursailematta kantaa avaukseeni, joka koskettaa metsästyksen moraalifilosofiaa? Hieno homma!
Siihenhän (moraalifilosofiaan) ei muuten käsittääkseni ole vielä kehitetty huijaritietokoneohjelmia. Vai onko? Minä en kuitenkaan semmoisia tarvitse vaikka olisikin.
- Siis anaaliukko
julistaa sodan tyhmyyttä vastaan?
... Sitähän tosiaan sanotaankin, että ihminen on itse pahin vihollisensa... - ,
sittenhän julistat sodan itseäsi vastaan?????
- G. Gasparov
Mikä on toinen siirtosi?
- Huh huh
Kyykyttäjä iski taas!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164