Suomeen saatava lisää ulkkismiehiä!

Tehtävä näin

Tilanne suomalaisilla parisuhdemarkkinoilla on ollut jo pitkään sellainen ettei tässä maassa riitä parisuhdekelpoisia miehiä.
Syy tähän on se että Suomalaisista miehistä suuri osa on niin huonolaatuista ainesta, ettei yksikään nainen kelpuuta heitä kumppaneikseen ja vastaavasti naisista vain pieni osa on parisuhteeseen kelpaamattomia.

Syyt miesten huonolaatuisuuteen on monenlaiset - alkoholismia, mielenterveysongelmia, yleistä saamattomuutta ...

Tästä syystä ettei kunnollista Suomalaista miesainesta riitä heitä haluaville naisille tänne on alettava tuoda lisää ja lisää ulkomaalaismiehiä.
Olettekin varmaan jo huomanneet että tänne tulevat ulkkismiehet menevät kuin " kuumille kiville" ja naiset jopa tappelevat heistä.

Tilanne on aivan sama työelämässä - Suomessa on satoja tuhansia työttömiä mutta he eivät kelpaa työhön ja samat pelisäännöt pätevät myös parisuhdemarkkinoilla ja tästä syystä lisää ulkkismiehiä Finlandiaan.

Kiitos!

39

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eewuli.....

Yök, mieluummin edelleen yksin kuin ulkomaalasen kans tai sovinistisuomalaisen kans.

Pitisköhän alkaa ikisinkuksi ja ikuseen selibaattiin?
      Tuskin ketään haittais.

• 12+8

Eewuli, mielipiteesi oli vain sinun, mutta valtaosa suominaisista on ulkomaalaisista miehistä toista mieltä, täysin toista mieltä.
        Heille ulkkis on NAM!

• Älyn haamu
        12+8 kirjoitti:

Eewuli, mielipiteesi oli vain sinun, mutta valtaosa suominaisista on ulkomaalaisista miehistä toista mieltä, täysin toista mieltä.
        Heille ulkkis on NAM!

No se on kyllä huomattu.

• Eewuli.....
        12+8 kirjoitti:

Heille ulkkis on NAM!

Toisaalta, riippuu mitä ulkomaalaisia tänne otetaan. Jos otetaan edelleen turkkilaisia,afgaaneja(ja muut muslimit) ja somaleja niin ei kiitos, heissä en näe mitään ihanaa.

Mutta niinkuin Me, minäkin voisin ottaa japanilaisen tai kiinalaisen miehen.
        Tai miten olisi vaikkapa kanadalainen järkäle.

Mutta onhan selvää ettei juuri noita koskaan tule niin sitten olen yksin.
        Mulla kun ei näiden suomalaistenkaan kanssa onnistu, ei ainakaan eteeni osu järin varteenotettavia tapauksia.

• asfjslfkslkä
        Eewuli..... kirjoitti:

Toisaalta, riippuu mitä ulkomaalaisia tänne otetaan. Jos otetaan edelleen turkkilaisia,afgaaneja(ja muut muslimit) ja somaleja niin ei kiitos, heissä en näe mitään ihanaa.

Mulla kun ei näiden suomalaistenkaan kanssa onnistu, ei ainakaan eteeni osu järin varteenotettavia tapauksia.

Oletko ikinä käynyt Kemin Lumilinnassa metsästämässä turistimiehiä? Siellä olisi varmasti paljon japanilaisia ja kiinalaisia.

• Eewuli.....
        asfjslfkslkä kirjoitti:

Oletko ikinä käynyt Kemin Lumilinnassa metsästämässä turistimiehiä? Siellä olisi varmasti paljon japanilaisia ja kiinalaisia.

En. En metsästä miehiä. Enhän mie ossaa ees iskeä.
        Saahan niistä haaveilla mutta kyllä mie tiiän ettei se olisi mahdollista saada haluaamansa. Tai tahdonvoimani ei riitä siihen joten tyydyn haaveilemaan. Se on ilmaista eikä se masenna.

Japanilaiset ja kiinalaiset ovat hienoja ihmisiä, ystävällisiä ja todella perhekeskeisiä. Minä tuskin sopisin sellaiseen kulttuuriin.
        Kaiken lisäksi he monesti haluavat lapsilleen samaa maata olevan puolison.

• voielämänkevät..
        Eewuli..... kirjoitti:

"Yök, mieluummin edelleen yksin kuin ulkomaalasen kans tai sovinistisuomalaisen kans."

"Toisaalta, riippuu mitä ulkomaalaisia tänne otetaan. Jos otetaan edelleen turkkilaisia,afgaaneja(ja muut muslimit) ja somaleja niin ei kiitos, heissä en näe mitään ihanaa."

Eli miellät kaikki ulkomaalaiset tummahipiäisiksi...? Ehkä (toivon ainakin) että sinunkin elämänkatsomuksesi arvatuu, kun tuosta aikuistut sekä saat vuosia lisää.

• Eewuli.....
        voielämänkevät.. kirjoitti:

"Yök, mieluummin edelleen yksin kuin ulkomaalasen kans tai sovinistisuomalaisen kans."

"Toisaalta, riippuu mitä ulkomaalaisia tänne otetaan. Jos otetaan edelleen turkkilaisia,afgaaneja(ja muut muslimit) ja somaleja niin ei kiitos, heissä en näe mitään ihanaa."

Eli miellät kaikki ulkomaalaiset tummahipiäisiksi...? Ehkä (toivon ainakin) että sinunkin elämänkatsomuksesi arvatuu, kun tuosta aikuistut sekä saat vuosia lisää.

Ei, mie miellän nuo turkkilaiset,afgaanit ja somalit tummahipiäisiksi sillä nehän on sellaisia. En ylipäätään pidä ihmisistä, joiden uskonto on islam. Minua vain jokseenkin kammottaa juuri nuo ihmiset, enkä noita ihmisiä välittäisi saada tänne enempää.
        En voisi koskaan alkaa muslimin kanssa seurustelemaan, en ikänä.
        Miten voi arvostaa ihmisiä, joille naiset ja tytöt ei ole mitään muuta kuin roskaa periaatteessa?

Muutenhan minulla ei ole muita uskontokuntia tai ulkomaalaisia vastaan mitään.
        Minulla kuitenki on ulkomaalaisia ystäviä, enkä miellä heitä tummahipiäisiksi.
        On mulla silmät sen verran päässä, että osaan kattoa ketkä on syntyjään tummia, ketkä ei.

• hyvä idea!

Ulkomaalaisia naisia kanssa että meillä miehillä on valinnanvaraa.

Nykyään kun joutuu lähinnä valitsemaan sioista, kanoista, hylkeistä ja valaista.

• 12+8

sinäpä sen sanoit ja sitten kun ulkomaalaismiehistä valitaan niin valitaan adoniksista, adoniksista, adoniksista .....

• bxvxncvxm

Oikeastaan suomalaisten kannattais lopettaa lisääntyminen, kun näiden palstakirjoitusten perusteella sekä miehet että naiset ovat niin rumia ja oksettavia luonteeltaan...

• Ei kiitos mulle. Muuta sä ulkomaille, niin saat ulkkista sydämmesi kyllyydestä.

• Joo.. en mä ole ikinä ollut ulkomaalaisen kanssa. En ole rotushoppailija enkä etsi/kaipaa mitään eksotiikkaa, vaan suosin räikeästi suomalaista.

En kuitenkaan sano ettenkö ikinä koskaan voisi olla, mutta se vaatii kyllä aika paljon ja miehen tuntemista. Kulttuurin pitää olla lähellä länsimaista esim. muslimin kanssa en olisi ikinä, jostain englantilaisessa en taas näe mitään isompaa vikaa mutta en hakeudu sellaisiin porukoihin. Suomalaiset riittää kyllä.

• Ihme Ja Kumma???????
        Papu.Sparrow kirjoitti:

Joo.. en mä ole ikinä ollut ulkomaalaisen kanssa. En ole rotushoppailija enkä etsi/kaipaa mitään eksotiikkaa, vaan suosin räikeästi suomalaista.

En kuitenkaan sano ettenkö ikinä koskaan voisi olla, mutta se vaatii kyllä aika paljon ja miehen tuntemista. Kulttuurin pitää olla lähellä länsimaista esim. muslimin kanssa en olisi ikinä, jostain englantilaisessa en taas näe mitään isompaa vikaa mutta en hakeudu sellaisiin porukoihin. Suomalaiset riittää kyllä.

Mikä helvatti siinä on kun tuntuu, että kaikki ne naiset jotka eivät pidä tummaihoisista miehistä, pitää kaikkia ulkomaalaisia tummaihoisina musliimeina????

Virolaiset, ruotsalaiset, norjalaiset, saksalaiset ym ovat myös ulkomaalaisia eivätkä mitään halvatun musliimeja!!

• persunation
        Ihme Ja Kumma??????? kirjoitti:

Mikä helvatti siinä on kun tuntuu, että kaikki ne naiset jotka eivät pidä tummaihoisista miehistä, pitää kaikkia ulkomaalaisia tummaihoisina musliimeina????

Virolaiset, ruotsalaiset, norjalaiset, saksalaiset ym ovat myös ulkomaalaisia eivätkä mitään halvatun musliimeja!!

Harvalla saksalaisia, skandeja jne. vastaan mitään onkaan?

• Reipas Poikamies

Tämä parisuhdemarkkinoidemme toisipuolinen tilanne että liian paljon muuttaja miehiä tulee Suomeen lisää kilpailemaan suomi-miesten vähistä vapaista naisista-on todella huolestuttavaa minusta.

Tulee eteen vaikeat ajat tällä menolla. Pakolaisiin tulisi saada "Nooan arkin malli".

• 14+8

Tarvitseehan naisille saada miehiä jostakin!

Suomalaisista peräkammarinpojista ym. luusereista ei ole miehiksi ja olet varmaan huomannut että ulkomaalaismiehet menevät parisuhde ja seksimarkkinoillamme kuin kuumille kiville ja tämä johtuu vain ja ainoastaan että ulkomaalaismiehet ovat satakertaa tasokkaampia kun suomalaisressukat.

• Jätkä 25

"Tilanne on aivan sama työelämässä - Suomessa on satoja tuhansia työttömiä mutta he eivät kelpaa työhön ja samat pelisäännöt pätevät myös parisuhdemarkkinoilla ja tästä syystä lisää ulkkismiehiä Finlandiaan."

Mutta tiedätkös mitä! Nythän kanssa on ruvettu viime aikoina yhä enemmän ja enemmän irtisanomaankin porukkaa työpaikoilta kun halutaan nyt palkata enemmän näitä ulkomaalaisia kun on halvempaa. Mahdollisesti jopa sinäkin nyt huonolla tuurilla tulet irtisanotuksi töissä tai ainakin lähipiirisi ihmiset ainakin!

• sdgwg

Naiset ovat ulkomaalaisten kanssa, koska monet ulkomaalaiset miehet ovat sellaisia "minä otan kun tekee mieli"-tyyppisiä ihmisiä. He ottavat naisen väkisin, toisin kuin suomalaiset miehet, jotka on kasvatettu kunnioittamaan naista.

Totuushan on että monet naiset haluavat, että mies käy vain väkisin suutelemaan. Se on heidän mielestään kiihottavaa. Olen huomannut parikin kertaa kun nainen on pettynyt kohteliaisuuteeni. Mutta en voi alkaa suutelemaan naista jos en ole täysin varma että hän haluaa sitä.

Tai voisin minä, jos naiset vain myöntäisivät julkisesti, että he haluavat sitä. Mutta kaikki mitä julkisesti sanotaan ääneen on, että naisia pitää kunnioittaa enemmän, naiseen ei saa koskea ilman lupaa jne... Sitten kuitenkin ulkomaalaisia palkitaan siitä, kun he käyttäytyvät täysin päinvastoin ja suomalaisia miehiä kutsutaan ressukoiksi, kun he kunnioittavat naista.

• Älyn haamu

Mä vielä koitan jotain teiniä....

• Porto Allegre

Voit mennä sinne suutelemisen suuntaan, ja jos nainen selvästi näyttää siltä, että ei halua suutelua, vedät laskutelineet alle. Naiset haluavat että mies on aloitteellinen, mutta eivät he yleensä? väkisinsuutelua taida haluta...

Ei kai ne julkisesti voi sanoa muuta kuin että naisia pitää kunnioittaa enemmän, silloinhan tilanne voisi karata käsistä täysin...

• Me

Voi sinua!

Nainen halua, että mies on aloittelinen ja rohkea.

Väkisin suudeliminen itse asiassa sallitu vain silloin, kun nainen selkeästi kiinostunut miehestä. Niin sanotusti kemiat kohdalla. Silloin nainen ei vältämättä pahastu.

Jos mies ei kiinosta naista, niin väkisin suudeliminen ylensä loppu huonosti.

Ulkomaalais miehet osavat arvioida tilannen paremmin kuin suomalaiset miehet.
      Ei sen kummempa.

• ei mee läpi

Hei Me! Toi trollaan ulkkisnaista -juttu alkaa olla TOSI kulunut jo.

• Nasta pimu!

Ulkkismies = namipala! ;-))))) Hih ....

Ja mitkä MELAT heillä onkaan !!!

• Me
        Nasta pimu! kirjoitti:

Ulkkismies = namipala! ;-))))) Hih ....

Ja mitkä MELAT heillä onkaan !!!

No, mikä ihmeen provo tämäkin on?

• sdgwg

"Väkisin suudeliminen itse asiassa sallitu vain silloin, kun nainen selkeästi kiinostunut miehestä"

Voin nähdä, että nainen on kiinnostunut minusta, mutta se voi yhtä hyvin tarkoittaa sitä, että nainen haluaisi tutustua paremmin. Mistä minä voisin tietää onko hän valmis saman tien suutelemaan? En ole ajatustenlukija, enkä odota että kenenkään muunkaan tarvitsisi olla. Miksi naiset odottavat sitä miehiltä?

"Ulkomaalais miehet osavat arvioida tilannen paremmin kuin suomalaiset miehet."

Enpä usko! He ovat vain röyhkeämpiä kuin suomalaiset ja siitä heitä palkitaan. Nämä ulkomaalaiset miehet eivät välitä paskaakaan naisen tunteista. Siksi he ovat naisten silmissä rohkeita. Onhan niitä suomalaisiakin miehiä jotka ovat oppineet tämän taidon. Kaipa itsekin pystyisin siihen, mutta kun en halua. En tahdo vajota niin alas. Olen nähnyt monta tapausta, jossa nainen on ihan suoraan lähes vihaisesti sanonut monta kertaa ei, mutta kun tämä ulkomaalainen mies on vain väkisin suudellut, niin nainen onkin innostunut.

Juuri tästä syystä monella naisella on sellainen käsitys, että kaikki miehet ovat paskoja ja haluavat vain panna, koska he lähtevät aina tällaisten "rohkeiden" miesten matkaan. Vaikka todellisuudessa se rohkeus on yleensä vain merkki sitä ettei kunnioita naista tarpeeksi.

• Me
        sdgwg kirjoitti:

"Väkisin suudeliminen itse asiassa sallitu vain silloin, kun nainen selkeästi kiinostunut miehestä"

Voin nähdä, että nainen on kiinnostunut minusta, mutta se voi yhtä hyvin tarkoittaa sitä, että nainen haluaisi tutustua paremmin. Mistä minä voisin tietää onko hän valmis saman tien suutelemaan? En ole ajatustenlukija, enkä odota että kenenkään muunkaan tarvitsisi olla. Miksi naiset odottavat sitä miehiltä?

"Ulkomaalais miehet osavat arvioida tilannen paremmin kuin suomalaiset miehet."

Enpä usko! He ovat vain röyhkeämpiä kuin suomalaiset ja siitä heitä palkitaan. Nämä ulkomaalaiset miehet eivät välitä paskaakaan naisen tunteista. Siksi he ovat naisten silmissä rohkeita. Onhan niitä suomalaisiakin miehiä jotka ovat oppineet tämän taidon. Kaipa itsekin pystyisin siihen, mutta kun en halua. En tahdo vajota niin alas. Olen nähnyt monta tapausta, jossa nainen on ihan suoraan lähes vihaisesti sanonut monta kertaa ei, mutta kun tämä ulkomaalainen mies on vain väkisin suudellut, niin nainen onkin innostunut.

Juuri tästä syystä monella naisella on sellainen käsitys, että kaikki miehet ovat paskoja ja haluavat vain panna, koska he lähtevät aina tällaisten "rohkeiden" miesten matkaan. Vaikka todellisuudessa se rohkeus on yleensä vain merkki sitä ettei kunnioita naista tarpeeksi.

//Voin nähdä, että nainen on kiinnostunut minusta, mutta se voi yhtä hyvin tarkoittaa sitä, että nainen haluaisi tutustua paremmin. Mistä minä voisin tietää onko hän valmis saman tien suutelemaan?//

- Jos olet komea mies ja huomat että nainen OIKEASTI kiinostunut sinusta niin suudele rohkeasti!
        - Jos olet rumahko ja nainen EI kiinostunut sinusta niin ÄLÄ suudele!!!

//Nämä ulkomaalaiset miehet eivät välitä paskaakaan naisen tunteista.//

- Älä jauha potaska! Meiläkin ulkomaalaisilla ON tunteita ja osatan osoitta sen hyvin, itse asiassa ollan hyvinkin helliä parisuhdessa, osatan halata ja pussa. Nimenoman sen takia suomalaiset miehet/naiset ketkä asunut ukomaalaisten kanssa yleensä eivät halua palata takaisin toisen suomalaisen sylin.
        Koska elämä monien ulkomaalaisten kansa on hyvin lämmin ja kotoisa.
        Koska ihminen tunne olonsa turvlliseksi ja koe että hänestä oikeasti pidetän huolta ja välitetän aidosti.
        Se on oikea syy, miksi suomalaiset naiset tykkä ulkomaalaisesta miehesta, eikä heidän peniksen koko!
        Jopa suomalainen nainen koe olevansa NAINEN monien ulkomaalaisesta miesten seurassa.

Jo, vielä yksi juttu, ulkomaalais mies EI KOSKA pyydä naisen maksaa ravintola laskut puoleksi vaan maksa ne itse ja loukannu jos suomalainen nainen yrittä tyrkyttä/ehdotta maksa puolet. Että tiedätte tämänkin.

• Jorgos från Borgå
        Me kirjoitti:

//Voin nähdä, että nainen on kiinnostunut minusta, mutta se voi yhtä hyvin tarkoittaa sitä, että nainen haluaisi tutustua paremmin. Mistä minä voisin tietää onko hän valmis saman tien suutelemaan?//

- Jos olet komea mies ja huomat että nainen OIKEASTI kiinostunut sinusta niin suudele rohkeasti!
        - Jos olet rumahko ja nainen EI kiinostunut sinusta niin ÄLÄ suudele!!!

//Nämä ulkomaalaiset miehet eivät välitä paskaakaan naisen tunteista.//

- Älä jauha potaska! Meiläkin ulkomaalaisilla ON tunteita ja osatan osoitta sen hyvin, itse asiassa ollan hyvinkin helliä parisuhdessa, osatan halata ja pussa. Nimenoman sen takia suomalaiset miehet/naiset ketkä asunut ukomaalaisten kanssa yleensä eivät halua palata takaisin toisen suomalaisen sylin.
        Koska elämä monien ulkomaalaisten kansa on hyvin lämmin ja kotoisa.
        Koska ihminen tunne olonsa turvlliseksi ja koe että hänestä oikeasti pidetän huolta ja välitetän aidosti.
        Se on oikea syy, miksi suomalaiset naiset tykkä ulkomaalaisesta miehesta, eikä heidän peniksen koko!
        Jopa suomalainen nainen koe olevansa NAINEN monien ulkomaalaisesta miesten seurassa.

Jo, vielä yksi juttu, ulkomaalais mies EI KOSKA pyydä naisen maksaa ravintola laskut puoleksi vaan maksa ne itse ja loukannu jos suomalainen nainen yrittä tyrkyttä/ehdotta maksa puolet. Että tiedätte tämänkin.

"- Jos olet komea mies ja huomat että nainen OIKEASTI kiinostunut sinusta niin suudele rohkeasti!"

Mitä sä oikein selität taas? Jos mies ei ole komea, ja nainen OIKEASTI kiinnostunut, niin eiköhän se kannata suudella silti. Ja hei, en ole ruma, kun se on kuitenkin ensimmäinen asia joka sulle tulee mieleen.

• Me
        Jorgos från Borgå kirjoitti:

"- Jos olet komea mies ja huomat että nainen OIKEASTI kiinostunut sinusta niin suudele rohkeasti!"

Mitä sä oikein selität taas? Jos mies ei ole komea, ja nainen OIKEASTI kiinnostunut, niin eiköhän se kannata suudella silti. Ja hei, en ole ruma, kun se on kuitenkin ensimmäinen asia joka sulle tulee mieleen.

Kyllä kannata! Hih!;)))

• Me

Vielä,

Se, että KAIKKI ulkomaalais miehet ovat haluttu väki, ei pidä paikanssa.

Ajattelen, sama "laki" pätee ulkis miehin myös.
      Komeat ovat haluttu "tavara" ja rumat tuskin. Saata olla, että rumila ulkomaalais miehillä tilanne vielä surkeampi kuin rumila suomalaisilla miehillä.
      Fakta!

• ....................

Nyt saatana lopetat ton ulkkisnainen-trolli jutun! Mikset voi kirjoittaa suomalaisena kun suomalainen olet?

• Me
        .................... kirjoitti:

Nyt saatana lopetat ton ulkkisnainen-trolli jutun! Mikset voi kirjoittaa suomalaisena kun suomalainen olet?

Mitä sine pikkupili joikaa?

• bATMan forever

Ihme kitinää. Rajojemme ylihän saapuu päivittäin ties mihin banaanikontteihin piiloutuneina ulkkismiehiä suomalaisnaisten hepinpuutetta helpottamaan. Steissiltä vaan valitset mieluisimman nokikepin ja elätte onnellisina elämänne loppuun asti.

• Mitä jos muuttaisit ulkomaille niin saisit niitä ulkkismiehiä urakalla. Loppuisi tuo tyhmä provoilu.

• Blitz.

Muista että he sitten pettävät yhtä paljon, jos eivät jopa enemmän kuin suomalaiset miehet.

Tuossa oli just lehdessä vähän aikaa sitten juttua, että ryhmä ulkomaalaisia naisia olivat perustaneet "tottelevaisten vaimojen klubin". Sen tarkoitus on opettaa naisia miellyttämään ja palvelemaan aviomiehiä entistä paremmin.

Heidän mielestään naiset ovat syypäitä yleiseen rappioon, jolla ryhmä tarkoittaa avioerojen määrän kasvua, miesten syrjähyppyjä ja miesten väkivaltaisuutta vaimoja kohtaan.

Elikä naisten pitäisi olla entistä nöyrempiä ja kuuliaisempia parisuhteessa ja avioliitossa.

Olisitko sinä mukisematta sitä kaikkea? Entä millä fiiliksillä olisit jos se ihana ulkkis mies tekisi sulle noin? Tai jos hänestä paljastuu aikaa myöten muita kamalia piirteitä?

Ihmisiä ja miehiä ne ulkkismiehetkin vain ovat.

• Me

//Muista että he sitten pettävät yhtä paljon, jos eivät jopa enemmän kuin suomalaiset miehet. //

- se on luonne kysymys, ei oo rotu/kansallisuus sidonainen asia.
      Ja koska itse olen ulkomaalainen niin sanoisin, että sinun väitte EI pidä paikanssa.

//Tuossa oli just lehdessä vähän aikaa sitten juttua, että ryhmä ulkomaalaisia naisia olivat perustaneet "tottelevaisten vaimojen klubin". Sen tarkoitus on opettaa naisia miellyttämään ja palvelemaan aviomiehiä entistä paremmin.//

- lehdessä kirjoitettin sen juttun, koska se oli poikeus säänöistä eikä normi.

//Olisitko sinä mukisematta sitä kaikkea? Entä millä fiiliksillä olisit jos se ihana ulkkis mies tekisi sulle noin? Tai jos hänestä paljastuu aikaa myöten muita kamalia piirteitä?//

- olen itsekin ihana ulkkis nainen niin tiedän että sinun manipulointi yritys vähintäin naurettava.
      Ulkomaalaiset miehet/naiset ovat ihan normaaleja ihmisiä ja monet monella tasolla empaatisija, elämänmyönteisejä, vähemmän itsekkäitä, iloisia/optemisteja kuin suomalaiset.

Nimenoman SE viehettä paikallisiä naisia/miehiä (kenellä on seurustelu kokemusta ulkomaalaisten kanssa)

• MissSuomen pumppaaja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe