Aasunnon osto mielessä ja selailin ilmoituksia, Kiinteistömailman ilmoituksest järjestään alakanttiin ja ostajan pitäisi hilata hinnat pilviin.. Heh heh ei kiitos perinteinen kunnon lähtöhinta ja siitä tarjotaan alaspäin jos ei mene pyydettyyn hintaan. Siispä kiinteistömailman näytöt jää ainakin minulta väliin.
Kiinteistömailman näytöille
4
195
Vastaukset
- näin on
huijari firman näytöille en mene minäkään.
- grynderi.
Tarjouskauppa sopii lähinnä vain asuntosijoittajille jotka haluavat eroon vuokratusta sijoitusasunnoistaan jossa hankala vuokralainen he voivat roikuttaa asuntoa pitkäänkin myynnissä hinnannousun toivossa.
- just jooo
hyvä yhdidtelmä ostaja saa ylihintaisen asunnon ja kaupanpäälle vuokraa maksamattomat vuokralaiset joista ei pääse eroon millään.
- Sueraava-
Olen seurannut alkukesästä yhtä tarjouskauppa asuntoa. Hinta oli tarjouskaupassa 110.000€ ei mennyt kaupaksi nyt on normimyynnissä ja hinta 125.000€ ei ole mennyt vieläkään kaupaksi. Tuo 110.000€ olis ollut suunnilleen käypä hinta muihin alueen asuntoihin verrattuna....saapi nähdä milloin menee ja mihin hintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635