Mestarin sivallusta

Pakko panna ihan erikseen näkyviin viimeisimmät kommenttini eräässä viestiketjussa. On nämä niin loistavia sutjautuksia:

"Elikkä myönnät, jotta vaikka englanti ei ole vahvinta osaamisaluettani, niin maalaisapinaan ja susipelkuriin nähden olen tältäkin osin ylivertainen. Matematiikan ja psykologian osalta vain hulluista hulluin yrittää vielä jotain hädissään vääntää. Suuruuteni olen jo osoittanut moneen kertaan. Ja muistapas apina hirmuinen kuulatulokseni, heh heh. Myös konkreettista voimaa löytyy tästä miehestä. Ja sitten vielä hienot ja herkät runoni. Taidankin kohta taas laittaa jatkoa hienoon runokokoelmaani. Aiempia runojani löytyy tämän palstan arkistosta, kannattaa tutustua"

"En malta tähän olla lisäämättä, jotta arvatkaapas vaan kuinka fiksut ja kauniit naaraat tykkäävät älykkäästä, voimakkaasta, mutta kuitenkin herkästä tunnelmoijauroosta. Minä sen tiedän, mutta sutta pelkäävillä maalaisapinoilla ei tästä ole harmainta aavistusta. Heille kun riittää kärttynen ja läski kumppariakka, lammas taikka sitten vaan oma käsi ja sanko viinaa. Muuhun kun ei ole edellytyksiäkään"

18

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,

Mutta sulla jäi analysoimatta se englanninkielinen lauseeni.

• Äläpäs apina yritä sivuuttaa näitä kommenttejani, heh heh.

• Heh heh, pilkuttaja-apina ei vissiin halua kommentoida sivalluksiani. Enpä ihmettele, heh heh.

• hunters life

Olipa huonot "sivallukset". Ei mitään asiaa ja tuhlasit kahdeksantoista riviä suomi24:n muistia. Häpeäisit.

• Pilkuttaja-apina pelkää. Minä kyllä kyllä tarjoan terapiaa ja lohtua.

• arvaa kuka

heh heh

• arvaa kuka

Kukkuu! Täälläähän minä, heh heh

• ,

hi hi hi, runoja

• ,

hi hi hi

• m

Räkänokastakin mies kasvaa, muttei tyhjännaurajasta.

• Kampaa apina naamas, heh heh.

• ,

,

• "kärttynen ja läski kumppariakka, lammas taikka sitten vaan oma käsi ja sanko viinaa"

Heh heh...

• hunters life

Sellainenko oli viikonloppusi?

• Ennemmin se

Puudeli. "Ylämummoon"::))

• iinimiinimaanimou

Räkänokastakin mies kasvaa muttei susianalyytikosta, tuosta tyhjännaurajasta, paskanjauhajasta.

Jääny raukka lapsen asteelle, onhan näitä tapauksia, purkaa omaa huonoa-omatuntoaan täällä netissä.

• Heh heh, sinähän olet jo muutaman vuoden hokenut pelkästään tuota samaa vanhaa ja kulunutta fraasia, heh heh. Tolvana kun ei parempaa pysty esittämään, heh heh ja vielä kerran heh heh. Voin vain kuvitella, minkänäköinen ilme tyhmällä apinanaamallasi on tämän luettuasi, heh heh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe