pakkien saaminen

packup

miten ottaa pakit tyylikkäästi/hyvin vastaan?

77

2894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+14

Hillitsemällä tunteensa?

• vaihtovuosien vika

Joo. Toteamalla että heh! väärinkäsityksiä sattuu:) jatka sitä mitä olitkaan tekemässä.. Th

• hehe.

alat stalkkaamaan pakkien antajaa

• nöösi_poika

Tää on hyvä vinkki. Muitakin vaihtoehtoja toki on.

• -sivustaseuraaja

Jokainen ottaa ne tyylillään vastaan. Mutta on hyvin harvinaista, että ylipäänsä puhutaan pakeista. Ns. "Panomiehet" ovat varmaan saaneet lukuisia pakkeja, mutta eivät puhu niistä, koska se on häpeällistä. ...Mielestäni tällä palstalla tulisi puhua enemmän pakkien saamisesta ja lähestymis-strategiasta.

• mies.

Sanot vaan että "no en mä ees oikeesti ollut kiinnostunut susta" tai jotai muuta vastaavaa.

• nöösi_poika

Tosi uskottavaa...

"Lähdetkö treffeille?" - En.

"No en mä ees oikeesti ollut kiinnostunut susta."

• hymyä huuleen:))

Olemalla hetken hiljaa ja toivottamalla hyvät jatkot:)
      Eihän siinä paljon menetettävää jos ei edes treffeille pääse. Ainakin rehti vastaus ettei tällä kertaa kiinnosta. Ei se elämä siihen lopu.

• vasen pakki

Riippuu pakkien törkeysasteesta. Jos pakit ovat kohteliaat, voi vain lähteä menemään, ehkä toivottaa illanjatkoakin. Joskus voi käyttää päänpudistusta ja lievästi ylimielistä virnistelyä, jos pakkien anto alkaa olemaan ikävää tasoa. Jos pakit tulee täysin hv-tyylillä, niin voi kertoa vähän mitä mieltä on kyseisestä naisesta. Mun mielestä aina kannattaa olla vähän asiallisempi kuin pakkien antaja, niin sekin tajuaa paremmin mitä paskaa tuli juuri jaettua.

Jos tarkoitit miten pitää pollan kunnossa ennen ja jälkeen pakkien, niin ensinnäkään koskaan ei kannata investoida liikaa jollekin naiselle jutteluun. Siis kuvitella hänestä jotain hienoa ja rakastettavaa ihmistä. Tai kuvitella, että nyt ollaan just pääsemässä sänkyyn... Ethän tiedä hänestä vielä mitään. Pakkien jälkeen kannattaa aktiivisesti unohtaa koko tilanne samantien, ettei ilta menisi pilalle, ja jos kiinnostaa, analysoida vaikka seuraavana aamuna mikä meni pieleen.

• serpentina1

Tosi asiallinen vastaus, sama mieltä olen. Riippuu täysin tilanteesta ja on syytä aina vähän ajatella ennenkuin...

• en todellakaan
        serpentina1 kirjoitti:

Tosi asiallinen vastaus, sama mieltä olen. Riippuu täysin tilanteesta ja on syytä aina vähän ajatella ennenkuin...

SIIS. Tuo on niin totta että prkel jos soittaa hakuammuntana AIIVAN VÄÄRÄÄN NUMEROON. Pitäis olla valmius heittää loppukevennys tai jonkun näköinen selitys. Jessus. Oon yhden kerran mokannut itseni täysin joka johtui puhtaasti mielenhäiriöstä plus väärinkäsityksestä plus kokemattomuudestani plus blondiudestani. On mies katsonut vähän hitaasti kun vastaan tullut. Tai oikeastaan ei tainnut tuntea edes ulkonäöltä. Toiste en moista virhettä enää tee.

• vasen ja oikea kai

Ap kysyi, miten ottaa pakit tyylikkäästi vastaan!!! Eli ei todellakaan mitään ylimielisyyttä tai haistattelua, muuten nainen näkee heti miltä välttyi.

• vasen pakki
        vasen ja oikea kai kirjoitti:

Ap kysyi, miten ottaa pakit tyylikkäästi vastaan!!! Eli ei todellakaan mitään ylimielisyyttä tai haistattelua, muuten nainen näkee heti miltä välttyi.

Vastaus sun kommenttiin kiteytyy parhaiten ehkä tähän:
        "Mun mielestä aina kannattaa olla vähän asiallisempi kuin pakkien antaja, niin sekin tajuaa paremmin mitä paskaa tuli juuri jaettua"

Tyylikkyys ei tarkoita sitä, että on lapanen.

• Eewuli.....

Itse en ole koskaan saanu pakkeja,johtunee ehkä siitä etten ole koskaan iskenyt ketään. Mutta pakkeja olen antanu, kohteliaasti kuitenkin yrittäny, se vain monesti pakkaa oleen sit niin, "Ei kiinnosta valitettavasti" - lause ei tehoa ja silti yritetään. Silloin ollaan sitten joko tylyjä tai lähdetään yksinkertaisesti pois.

• avve

Hei, muttta sähän oletkin nainen. Naiset eivät tee aloitteita, koska heillä ei ole munaa. Aloitteiden teko kysyy _munaa_, jota on vain miehillä. Siis rohkeutta!!.

• kun se päivä koittaa
        avve kirjoitti:

Hei, muttta sähän oletkin nainen. Naiset eivät tee aloitteita, koska heillä ei ole munaa. Aloitteiden teko kysyy _munaa_, jota on vain miehillä. Siis rohkeutta!!.

KYLLÄ nainenkin voi tehdä aloitteen. Mies joka ympärillä pyörii ja näkee että kiinnostunut ja itseään kiinnostaa. Taatusti teen aloitteen.

• ...

Eewuli on palannut palstalle kostamaan kaikille at-miehille.

• dlgjldkgl
        kun se päivä koittaa kirjoitti:

KYLLÄ nainenkin voi tehdä aloitteen. Mies joka ympärillä pyörii ja näkee että kiinnostunut ja itseään kiinnostaa. Taatusti teen aloitteen.

Olipahan siinä jonkin verran edellytyksiä...miehet tekevät usein aloitteen ilman mitään kiinnostuksien näkymisiä.

• White wolf
        ... kirjoitti:

Eewuli on palannut palstalle kostamaan kaikille at-miehille.

Ei ole, se käy aika harvoin täällä. Ja varmaan vastailee vain sellaisiin aloituksiin joissa on jotain järkeä. Mutta ei kestä kauaa kun te paskiaiset taas alatte kiusata ja mollata.

Säälittävää, ihan helvetin säälittävää sakkia.

• Jaska'
        White wolf kirjoitti:

Ei ole, se käy aika harvoin täällä. Ja varmaan vastailee vain sellaisiin aloituksiin joissa on jotain järkeä. Mutta ei kestä kauaa kun te paskiaiset taas alatte kiusata ja mollata.

Säälittävää, ihan helvetin säälittävää sakkia.

Mikäs Eevulin laupias pelastaja se sinä olet. Ettet vaan olis sama ihminen.
        Missä Eevuli, siellä White Wolf.

• 30v.
        Jaska' kirjoitti:

Mikäs Eevulin laupias pelastaja se sinä olet. Ettet vaan olis sama ihminen.
        Missä Eevuli, siellä White Wolf.

Jaa, White Wolf taitaakin olla herramies...

• packup

hyviä vinkkejä, olen nainen ja yritän tehdä aloitetta mieheen. tietysti huono tapa miettiä heti pakkeihin suhtautumista mutta kaikkeen pitää varautua!

• aloitteellinen naine

Olen juuri tehnyt poikkeuksellisen monta aloitetta miehelle. Hän vastailee, mutta välttelevästi. Jos ei tule suoria pakkeja, niin mistä sitä koskaan tietä, mitä toinen miettii? Pakit (ihan sama millaiset) otan vastaan suoruutta arvostaen ja toivotan hyvää jatkoa.

• vfä-skbnjf-öLb

Pahalla ei pidä muistella. Sehän on aina hänelle jota pyydetään niin kohteliaisuus ja huomaa että menekkiä on. Varmasti muutenkin mutta ainakin siinä kohtaa. Vänkäämään ei pidä alkaa että maanittelua mukaan jatkaminen vie maun koko hommasta.

• lähestyminen kiellet

Kannattaa hävitä mahdollisimman kauas ko. henkilöstä.

• packup

eli avve:n mielestä naisten on turha edes miettiä tekevänsä aloitetta? hyvää kannustusta

• eyruierytiue

Tai sitten se haluaa ärsyttää naisia tekemään aloitteita? No, eipä taida onnistua.

• 30v.

Älä nyt, miehet tekevät aloitteita paljon useammin kuin me naiset. Ihan aiheellinen kommentti.

• packup

totta tuokin eyruierytiue.

• Jaska'

Välillä en välitä paskaakaan, joskus haukun nää pissikset.
      Kerran kysyin tytöltä festareilla laskuhumalassa, jotta tuutko mun viereen yöksi.
      Tyttö sanoi, et emmmää,ku mullon noi kaverit tuolla.
      Jaska' --- Jaaa, vittu et on nälkä, saaks tosta hyvää sapuskaa.

• sillitrooli

Jos olet todella taitava pelimies (= kusettaja), niin sinun ei ikinä tarvitse ottaa pakkeja. Täällä kirjoittaa sellainen tyyppi kuin Sir_Eino, seuraa sen kirjoituksia jos joskus osut palstalle samaan aikaan. Mies ehdottaa seksiä/ treffejä suunnilleen jokaiselle naiselle, mutta tekee sen niin ovelasti, että naiset eivät ensinnäkään huomaa, että mies ehdottelee kaikille naisille, ja lisäksi tekee sen niin ovelasti, että naiselle ei tule kunnollista tilannetta antaa pakkeja, koska mitään ei pystytä todistamaan. Pitää antaa vaikutelma seksin tai treffien ehdottelusta, mutta niin että kirjaimellisesti luettuna (tai puheessa kuultuna) on vaikea tulkita mitä sanottiin.

Itse en sitä osaa, enkä tuollaista kusettamista jaksa opetella. Se on kuitenkin ilmeisen tepsivä juttu, että jos et halua ottaa pakkeja enää ikinä, niin siitä vaan opettelemaan.

• Jaska'

Lässyn lässyn. Mitä suorempia ehdotuksia naisille tekee sen parempi.

Humalainen nainen ei jaksa kuunnella mitään ristikuulustelua tyyliin: Moi, oon hannu. Sit kätellään. Mikä sun nimi on.Mitä teet työkses. plaaa plaa plaaa.
        Oon nähny näitä riittämiin ja mitään ei tapahdu.

Sit tulee tanssilattialle jätkä joka menee keikuttaan ämmään kiinni, 2minuutin päästä on jo kieli kurkussa......

Naiset väittää selvimpäin,että paskin lähestymis yritys on --Lähetäänks paneen.
        Tosiasiassa se on se juttu.... Nainen joka hakee panoa, ei halua ristikuulustelua. Hän haluaa kuulla mitä sä teet hänen pillulleen ensi yönä,,uskokaa pois.

• sillitrooli
        Jaska' kirjoitti:

Lässyn lässyn. Mitä suorempia ehdotuksia naisille tekee sen parempi.

Humalainen nainen ei jaksa kuunnella mitään ristikuulustelua tyyliin: Moi, oon hannu. Sit kätellään. Mikä sun nimi on.Mitä teet työkses. plaaa plaa plaaa.
        Oon nähny näitä riittämiin ja mitään ei tapahdu.

Sit tulee tanssilattialle jätkä joka menee keikuttaan ämmään kiinni, 2minuutin päästä on jo kieli kurkussa......

Naiset väittää selvimpäin,että paskin lähestymis yritys on --Lähetäänks paneen.
        Tosiasiassa se on se juttu.... Nainen joka hakee panoa, ei halua ristikuulustelua. Hän haluaa kuulla mitä sä teet hänen pillulleen ensi yönä,,uskokaa pois.

Jos mies ehdottaa naiselle, että "mennääx panee?", niin silloin se vaikutus täytyy olla tehtynä jo valmiiksi. Mies, joka saa tuolla tavalla seuraa, on joko todella hyvännäköinen, tai erittäin menestyneen suorastaan rikkaan oloinen, tai esimerkiksi baarissa olevan kaveriporukkansa selvä kingi. Miehessä täytyy olla jotain, josta nainen tykkää kovasti jo ennen kuin mies on kertaakaan aukaissut suutaan. Sitten mies vain tulee ja korjaa kypsän hedelmän. Toimii varmasti, jos sattuu olemaan sellainen mies, jossa on jotain ylimaallisen hienoa naisten mielestä jo ennen kuin mies on sanonut sanaakaan.

• piristävä sumppi
        sillitrooli kirjoitti:

Jos mies ehdottaa naiselle, että "mennääx panee?", niin silloin se vaikutus täytyy olla tehtynä jo valmiiksi. Mies, joka saa tuolla tavalla seuraa, on joko todella hyvännäköinen, tai erittäin menestyneen suorastaan rikkaan oloinen, tai esimerkiksi baarissa olevan kaveriporukkansa selvä kingi. Miehessä täytyy olla jotain, josta nainen tykkää kovasti jo ennen kuin mies on kertaakaan aukaissut suutaan. Sitten mies vain tulee ja korjaa kypsän hedelmän. Toimii varmasti, jos sattuu olemaan sellainen mies, jossa on jotain ylimaallisen hienoa naisten mielestä jo ennen kuin mies on sanonut sanaakaan.

Trooli puhuu asiaa.

• Jaska'
        sillitrooli kirjoitti:

Nainen haluaa,että hänet otetaan. Jos sä laitat naisen valitsemaan, niin mitään ei tapahdu. Oli se valtava ahaa elämys kun ensimmäisen kerran aloin puhua naisille törkeyksiä,, Se on se mitä nää yökerho pissikset haluaa kuulla.
        Ja jos ei kiinosta, niin tosiaan ei muuta ku käskee painua vittuun ja suraava pässi eteen.

• sillitrooli
        Jaska' kirjoitti:

Nainen haluaa,että hänet otetaan. Jos sä laitat naisen valitsemaan, niin mitään ei tapahdu. Oli se valtava ahaa elämys kun ensimmäisen kerran aloin puhua naisille törkeyksiä,, Se on se mitä nää yökerho pissikset haluaa kuulla.
        Ja jos ei kiinosta, niin tosiaan ei muuta ku käskee painua vittuun ja suraava pässi eteen.

Väittäisin että nainen tekee kyllä käytännössä aina sen ekan valinnan. Jos saat naisia puhumalla törkeyksiä baarissa, niin syystä tai toisesta pääset läpi monien naisten ensimmäisestä sihdistä, siitä sihdistä jossa naiset valikoivat miehiä katseellaan.

• Dick Steele
        Jaska' kirjoitti:

Tuo törkeyksien puhuminen on vähän eri asia kuin "mennääx panee". En usko hetkeäkään, että paras (=useimmin seksiä) lähestyminen on joku suora panoehdotus. Riettaus yleensä kannattaa kyllä.

• 9
        Jaska' kirjoitti:

Epäilemättä totta. Mutta entäs jos haluaa iskeä muun kuin pissiksen. Osaatko neuvoa siinä? Ja muualta kuin baarista.

• Jaska'
        sillitrooli kirjoitti:

Väittäisin että nainen tekee kyllä käytännössä aina sen ekan valinnan. Jos saat naisia puhumalla törkeyksiä baarissa, niin syystä tai toisesta pääset läpi monien naisten ensimmäisestä sihdistä, siitä sihdistä jossa naiset valikoivat miehiä katseellaan.

Kuule. Minä poika yritin aikani hyvällä,mut jäin aina siihen sihtiin.-->Tiedän mistä puhun.

• Jaska'
        9 kirjoitti:

Epäilemättä totta. Mutta entäs jos haluaa iskeä muun kuin pissiksen. Osaatko neuvoa siinä? Ja muualta kuin baarista.

No, työpaikalla tietenkin olet oma vittumainen itsesi.

• sillitrooli
        Jaska' kirjoitti:

Kuule. Minä poika yritin aikani hyvällä,mut jäin aina siihen sihtiin.-->Tiedän mistä puhun.

Tiedän minäkin jotain baarissa iskemisestä. Itselläni on toiminut se tanssilattialla pyllystä tai lanteilta kiinni -tyyli. Siis silloin kun on toiminut. Usein tuli kylmää kyytiä, silloin kun sitä harrastin. Väitän silti edelleen, että jos tekee tai sanoo jotain hyvin suoraviivaista, niin naisen täytyy olla tuntenut panetusta jo sitä ennen. Ei taatusti nainen tule panofiilikselle siitä, että täysin satunnainen mies ehdottaa panemaan lähtemistä tai ottaa pyllystä kiinni.
        Ei sillä, että minua sellainen iskeminen kauheasti kiinnostaisikaan. Noista jutuista ei mun kokemuksen mukaan tule edes kaksia treffejä. Toimii ainoastaan, jos haluaa metsästää kännistä irtoseksiä, ja itse en ainakaan halua.

• packup

ja mitä mieltä miehet ovat suorasta ulos pyyntöehdotuksesta? tai vaikka aluksi "mitä teet viikonloppuna?"

• Jaska'

Vittu joooo. Jos haluaisin sinut, niin mikä ettei. Jos en halua edes panna,niin sanon etten lähde.

• FF

Huumori. Huumoria aloitteen tekemiseen, huumoria aloitteeseen vastaamiseen, huumoria mahdollisten pakkien saamiseen. Älkää olko niin tosikkoja.

• sillitrooli

= epäselvää panoeino-vedätystä

• ugazagaugauga
        sillitrooli kirjoitti:

= epäselvää panoeino-vedätystä

Jos jokin toimii, miksi se olisi väärin?

• sillitrooli
        ugazagaugauga kirjoitti:

Jos jokin toimii, miksi se olisi väärin?

Koska se on huijaamista. Fantasian myymistä naisille. Ymmärrän sen, jos bisneksessä asiakkaita vähän kusetetaan, jos asiakkaat siitä paremmalle tuulelle tulevat, mutta en mitenkään voi ymmärtää sitä, että elämänkumppania ja vaimoa pitäisi etsiä myymällä naisille kusetusta.

• ugazagaugauga
        sillitrooli kirjoitti:

Koska se on huijaamista. Fantasian myymistä naisille. Ymmärrän sen, jos bisneksessä asiakkaita vähän kusetetaan, jos asiakkaat siitä paremmalle tuulelle tulevat, mutta en mitenkään voi ymmärtää sitä, että elämänkumppania ja vaimoa pitäisi etsiä myymällä naisille kusetusta.

Mun mielestä iskeminen on juuri fantasian ja romantiikkaviihteen myymistä naiselle. Mutta sellaisen fantasian, jonka takana voi jossain määrin seistä, myös pidemmässä suhteessa. Itsekään et varmaan yritä olla huonoimmillasi kun jututat jotain kiinnostavaa naista?

• Tavallaan viihdettä
        ugazagaugauga kirjoitti:

Mun mielestä iskeminen on juuri fantasian ja romantiikkaviihteen myymistä naiselle. Mutta sellaisen fantasian, jonka takana voi jossain määrin seistä, myös pidemmässä suhteessa. Itsekään et varmaan yritä olla huonoimmillasi kun jututat jotain kiinnostavaa naista?

No ainakin seksijutut on ihan tasan tarkkaan aikuisten leikkiä. Eli todellisuuspakoista rentoutumista. Kuten leikit lapsilla.

• sillitrooli
        ugazagaugauga kirjoitti:

En yritäkään olla huonoimmillani, ei kai kukaan. Minua on kuitenkin sen verran naiset kusettaneet, en lähde naisia kusettamaan sillä tavalla. Väärien vaikutelmien ja fantasioiden tahallinen tekeminen on oikeasti vielä härskimpää kuin suora valehtelu, koska sitten kun toinen osapuoli suhteessa on pettynyt siihen väärään fantasiaan, niin ei ole kuitenkaan mitään kouriintuntuvaa asiaa, josta keskustella toisen osapuolen kanssa.

• ugazagaugauga
        sillitrooli kirjoitti:

En yritäkään olla huonoimmillani, ei kai kukaan. Minua on kuitenkin sen verran naiset kusettaneet, en lähde naisia kusettamaan sillä tavalla. Väärien vaikutelmien ja fantasioiden tahallinen tekeminen on oikeasti vielä härskimpää kuin suora valehtelu, koska sitten kun toinen osapuoli suhteessa on pettynyt siihen väärään fantasiaan, niin ei ole kuitenkaan mitään kouriintuntuvaa asiaa, josta keskustella toisen osapuolen kanssa.

Jos ei ole mitään asiaa mistä keskustella, niin sitten ei ole. Sen kyllä huomaa jo aikaisemmassakin vaiheessa, ja kusettaa myös itseään, jos jatkaa naisen tapailua.

Harva mies on kuitenkaan luonnostaan sellainen, että se tekee naisen vaikutukseen peruskäytöksellään. Se ei eroa sadoista tuhansista muista miehistä mitenkään. Mun mielestä täytyy näyttää jotain sellaista puolta itsestään joka erottuu positiivisesti joukosta, ja se voi mennä vähän ns. fantasian puolelle.

• 11
        ugazagaugauga kirjoitti:

Jos ei ole mitään asiaa mistä keskustella, niin sitten ei ole. Sen kyllä huomaa jo aikaisemmassakin vaiheessa, ja kusettaa myös itseään, jos jatkaa naisen tapailua.

Harva mies on kuitenkaan luonnostaan sellainen, että se tekee naisen vaikutukseen peruskäytöksellään. Se ei eroa sadoista tuhansista muista miehistä mitenkään. Mun mielestä täytyy näyttää jotain sellaista puolta itsestään joka erottuu positiivisesti joukosta, ja se voi mennä vähän ns. fantasian puolelle.

Esim. näytellä vähän pahista. Viedä nainen mukanaan johonkin hurjaan seikkailuun... Vai kuinka?

• ugazagaugauga
        11 kirjoitti:

Esim. näytellä vähän pahista. Viedä nainen mukanaan johonkin hurjaan seikkailuun... Vai kuinka?

No jos se sulle toimii. Mulle sellanen ei sopisi.

• Inspehtori11
        sillitrooli kirjoitti:

Mikä se kusetus on mikä siinä sun mielestä tapahtuu, trooli?
        Suora valehtelu, vai se että käyttäytyy ihan eri lailla kuin kaverien kanssa sulkkista pelatessa?

• 30v.

Mä en ainakaan tykkäisi, jos mun aloitteeseen shtauduttaisiin huumorilla. En nyt sentään mikään vitsi ole. Mieluummin vaikka tyly ei.

• Näin se tehdään. Strategiset iskulauseet.
      Sen nimittäin tietää jo suurin piirtein siinä kohdassa kun suunsa avaa, että onnaako vai ei. Eli jos huomaat että tää kusee, ennen kuin olet lausetta edes loppuun saanut, niin on hätäsuunnitelma hyvä olla valmiina.

Joten se tehdään näin.
      "Haluatko tanssia? Koska mulle kelpais toi sun istumapaikkas."
      "Oletko sä laskeutunut taivaasta? Näytät vaan meinaan siltä että tulit alas naamallesi."
      "En ole ikinä nähnyt kauniimpaa naista, joten voisik sä... *kädellä elehtii siirtymään pois tieltä*"
      "Mitä sanot käydäänkö vaan hakee sun takkis? Eiku anteeks ei sun kokoset naiset varmaan tarvitse lisäkerrosta lämmöneristykseen."

Ja sitä rataa. Ei nyt ihan mun parasta iskumatskua, mutta enhän mä nyt salaisuuksiani paljasta.

• Mr. hat

Jätkä neggailee ihan kympillä! Onko sulla baarissa hassu hattu päässä?

• Mr. hat kirjoitti:

Jätkä neggailee ihan kympillä! Onko sulla baarissa hassu hattu päässä?

Eilen oli.

• örr..

Luulin että et tee aloitteita.

• Jaska'

Mun mielestä noi kirjasta opitut negaukset on vähän naiiveja, mut eihän se mitään, jos se ajaa asiansa humalaiseen bimpoon. Ainakin pääsee jutun alkuun.

• xcvbnbvcx

Eiköhän paras keino ole suhtautua asiaan luonnollisesti. Jos nainen kohteliaasti kieltäytyy, toivottaa hyvät jatkot ja poistuu. Jos nainen alkaa vittuilemaan, poistuu nauraen. Koska itselläni nauru tuollaisessa tilanteessa tulee kyllä täysin luonnostaan.

• Kylmis

Se on hyvä. Musta on kiva katsella nauravia ihmisiä.

• selvä se

Enemmin mies tulee räkänokastakin kuin tyhjännaurajasta. Vanha sanonta pitänee edelleen hyvin paikkansa.

• Kirjoittaja

"No eipä olisi kiinnostanutkaan, v*tun h**ra!"

• Nainen saa pakit

Vähimmällä pääset kun vain hymyilet ja sanot "ok"

Yhtä tyylikkäitä ovat "ok, ehkä ens kerralla..." tms.
      Pääasia ettet jumeta tai suutu. Eikä mollaa, vaan erkanee ns ystävällisesti.

Hymyile ja annat vain mennä.

Olen joskus saanu sellaisia vinkkejä, ettei miehen ensimmäinen "ei" ole välttämättä se johon pitäisi tyytyä. Mutta kyllä sen on jo oppinut huomaamaan, milloin ei kannata käydä pyytämässä uudelleen.

Pakkeja tulee, kukaan ei onnistu aina satasella. Baarissa se on eriasia, kun voi aloittaa juttelelaan niitä näitä ennkuin edes pyytää ulos/ nimeroa.

• Pettynyt mutta ok

Joskus olen pyytänyt anteeksi erehdystä, joskus pyytänyt viettämään kanssani iltaa ystävänä, joskus sijannut oman vuoteeni sohvalle. Mitä vain, kunhan nainen näkee, että pettymyksestä huolimatta hyväksyn hänen päätöksensä ja elämä jatkuu.

Paljon vaikeampaa on itse antaa pakkeja. Silloin voi seurata vaikka mitä ikävyyksiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe