Tänään juhannussunnuntaina oli meillä 11 v juhlapäivä

Eli ehtoolispöydässä nykyinen vaimoni ja minä saimme Pyhältä Hengeltä työtehtävät toisillemme. Tasan 9 kk päästä sairastuin kielisyöpään, sitten 2.5.2001 leikattiin koko kieli pois ja tehtiin uusi kieli. Sairastin vuoden, josta ajasta 7 kk sairaalassa, vuoden syömättä suun kautta ja 8 kk puhumatta.
Painoin alimmillaan 40 kg ja kuolinvaatteet oli jo päälläni terveyskeskuksessa.
Söin 1.ruuan uudella kielelläni pääsiäsmaanantaina 2002 ja 31.5. kosin Leenaani ja naimisiin menimme 27.7.2002.
Olen ollut jo yli 9 v täysin terveenä, en tarvitse lääkkeitä ja olen saanut nauttia Jeesuksen antamasta Rauhasta jo kohta 15 vuotta.

Jeesukselle ei ole mikään parantaminen mahdotonta, ihmisen pitää nöyrällä , vilpittömällä mielellä anoa, niin Jeesus on luvannut auttaa.

Se on Uskonratkaisu, joka muuttuu todeksi kun Jeesus Ylösottaa kaikki jotka Hän tuntee.

50

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvä, minä tunnev heitä jotka uskovat vaikka syövästä ei ole parannuttukaan.
      On paljon sairauksia, joiden kanssa eletään vaikka ollaan uskossa ja he eivät ole uskossaan heikoimpia.

Raamattu sanoo:

Heikoissa minä olen väkevä.

Ja myös sairauden keskellä voi saavuttaa rauhan.

Mita alotuksella haetaan?

• Ehdottomasti sitä, ettei Jeesukselle ole mikään asia mahdotonta. Jos me pyydämme me saamme, jos emme pyydä niin emme saa. Suurinpiirtein näin se menee. Eli ei kannata luovuttaa , eikä kannata pelätä.

• näin on.

Kaikki he,jotka rukoilevat parantumista,parantuvat.
        Kun taas he,jotka eivät rukoile parantumista,eivät myöskään parane.

• Ei ole automaatti
        näin on. kirjoitti:

Kaikki he,jotka rukoilevat parantumista,parantuvat.
        Kun taas he,jotka eivät rukoile parantumista,eivät myöskään parane.

Ei se näin mene. Eräs erittäin syvästi uskovainen ihminen jonka nuori poika sarastui syöpään, kumosi tuon väitteen, jota niin viljellään ehdottomana totuutena, ettei se lainkaan ole itsesään selvyys, että Jeesus parantaa. Ei, niin paljon kuin hänkin, poika, ja ystävät rukoilivat pojan paranemisen puolesta, mutta Jumala oli päättänyt asian toisin. Oli aika hänen lähteä täältä keskuudestamme.

• fdhh
        Ei ole automaatti kirjoitti:

Ei se näin mene. Eräs erittäin syvästi uskovainen ihminen jonka nuori poika sarastui syöpään, kumosi tuon väitteen, jota niin viljellään ehdottomana totuutena, ettei se lainkaan ole itsesään selvyys, että Jeesus parantaa. Ei, niin paljon kuin hänkin, poika, ja ystävät rukoilivat pojan paranemisen puolesta, mutta Jumala oli päättänyt asian toisin. Oli aika hänen lähteä täältä keskuudestamme.

rreyyy

• hampaattomuutta
        fdhh kirjoitti:

rreyyy

"rreyyy "

Mikä vastaus se tuo on olevinaan? Oltko joku kirjoitustaidoton, joka vain hakkaa näppäimistöä merkiksi, että minäkin olen täällä?

• Ajallaan lähdetään

Osa paranee osa ei, huolimatta uskosta, jokainen lähtee ajallaan.

• .

No niin Kari, uskispalstat ovat edelleen toisaalla, ollaan nyt tämä stoori luettu sen kymmeniä eri kertoja.

Kaikki jotka rukoilevat _eivät_ parane!

• tkari

-kirjoittï:
      Kaikki jotka rukoilevat _eivät_ parane!

Eivät tietenkään, eivätkä heidän jotka eivät tunne Jeesusta, rukouksia ei kuule kukaan. Rukous ei siis ole automaatti, mutta jos rukoilijat Uskovat Jeesukseen, niin heidän rukouksiaan on Jumala lupanut kuulla. Ja Herran tahto silloin lähenee rukoilijan tahtoa. Näin se Raamatullisesti menee.

• turunen.

totta turiset.

• Lopeta vouhotus

Jokaisen rukous kuullaan, kaikkien ei tarvitse olla helluntailaisia. Luterilaisuus riittää. Ja lopeta itsesi ylentäminen, sinut alennetaan.

• 14+1
        Lopeta vouhotus kirjoitti:

Jokaisen rukous kuullaan, kaikkien ei tarvitse olla helluntailaisia. Luterilaisuus riittää. Ja lopeta itsesi ylentäminen, sinut alennetaan.

Kyllä se on niin,että vain ja ainoastaan helluntalaiset ovat oikeita uskovaisia,muut uskovaiset ovat sitten mitä ovat.

• Sydämen usko

Kyllä teitä lakiuskovaisia riittää, mutta kuinka onkaan todellinen sydämen uskonne`?

• Sydämen usko
        Sydämen usko kirjoitti:

Kyllä teitä lakiuskovaisia riittää, mutta kuinka onkaan todellinen sydämen uskonne`?

Toi siis oli nimimerkki "tkari" :lle

• EI kuulu tänne

Vielä, ilmoitan ylläpidolle.

• drs..

Juu,oot oikeassa,vain helluntai seurakuntaan kuuluvat pääsevät taivaaseen sen jälkeen,kun ovat kuolleet.Miksi siis surette ja rukoilette sairastuttuanne,eihän kuolema teitä pelota,taivas odottaa..

• .

Ylläpidolle on mennyt ilm.as.v.

USKONTOPALSTAT OVAT EDELLEEN TOISAALLA!

• Missä nöyryys?

Kun tulin säde- ja sytostaattihoidosta, eikö nämä hemmetin lakiuskovaiset ylijumalat olleet raamattu kädessä odottamassa että voivat iskeä raamatulla päähän. Sellaisia sanan julistajia.

Mutta annas olla, kun heidän evankelistansa saivat kuulla näiden santereitten omavaltaisista käännytysretkistä syöpäpotilaan luo, kun potilas tulee monen sadan kilometrin päiväreisusta, jossa on saanut sekä sytostaatin että sädehoidot, ja on valmiiksi oksennuskunnossa, nämä kaikkivoipaiset herrat ja hidalkot joutuivaktin evankelistanasa ankaraan nuhteluun, ja heidät velvoitettiin pyytämään anteesi.

Mutta toinen vain nöyryti anteeksipyyntöön, toinen ei tähän päivään saakka ole vielä anteeksi kyennyn nöyrtymmään ja pyytämään. Että sellaista uskovaisuutta.

• Muistanut

tkari tulee takaisin vielä puolen vuoden kuluttua tälle palstalle, näin on tapahtunut aiemmin.

• väärä tieto sinulla ! Minä olen tähän aina tähän saakka saanut kirjoittaa tänne silloin kun olen halunnut kirjoittaa tänne.

• yp.ilma.jatkosssakin
        tkari1 kirjoitti:

väärä tieto sinulla ! Minä olen tähän aina tähän saakka saanut kirjoittaa tänne silloin kun olen halunnut kirjoittaa tänne.

Sinun viestejäsi on poisteltu, aiheellisesti, tämä ei ole mikään saarnastuoli!!

• Lähes kaikki poistet
        yp.ilma.jatkosssakin kirjoitti:

Sinun viestejäsi on poisteltu, aiheellisesti, tämä ei ole mikään saarnastuoli!!

Lähes jokainen hänen viesti on poistettu ja tullaan poistamaan. Annetaan Karin hankkia itselleen kirjoituskielto.

• Ei tule takaisin

Ei tule loputtomiin takaisin, hänestä on tehty monta ilmoitusta. Täällä ei kaivata saarnaajia.

• Sinulle kuka lienetkin..?
      Sen sanon että mitä sitten jos paranee? ja sitten menettää uskonsa tai sielunrauhansakin.
      Jeesus sanoi:

Autuaita ovat ne jotka eivät näe ja silti uskovat, tarvitseeko tähän uskoon jokin todiste että on jumalalle otollinen? Uskallan sanoa ei, olen kasvanut vapaakirkossa ja isäni on pappi sekä kiertävä saarnaaja. Minulle ei ole tehty uskosta tälläistä taakkaa että minun tarvitsisi parantua, vaan sillä rauhalla on suurempi merkitys..
      Kumpi on suurempi merkitys saada nökö vai kadottaa usko ja siten se elämä? usko ei saa olla *hyödyke*

Hyvä että keskustelu siirtyy uskonpuolelle.

• Claudia .c:lle :
      Tämähän on syöpäpalsta, jonne kirjoittavat he, jotka tarvitsevat apua vaivoihinsa. Ensisijaisesti he hakevat apua parantumiseen, koska eivät muusta tiedä.

Minä kirjoitan sen vuoksi, että he oppisivat uskomaan Jeesukseen, jota eivät ole vielä oppineet tuntemaan. Uskon kautta me saamme Rauhan ( ihan niin kuin Claudia.c kirjoittaa ) ja se Rauha ei ole sellaista, jota maailmasta voi saada.

• Ensisijaisesti he hakevat apua parantumiseen, koska eivät muusta tiedä.

:PPP

Sinä tulet tänne luokittelemaan meitä, ymmärrätkö mitä sinä kirjoitat?
        Jos ja kun sinulla on se rauhasi...mene siitä saarnaamaan vaikka kadulle, tai jonnekkin missä tarvitaabn konkereettista apua, ei se auta että täällä kirjoitat noita "parantumisjuttujasi"
        Ja tulet leuhkimaan tolla paranttumisellasi, tämä on syöpäpotilaiden palsta ja täällä on vakavasti sairaita ihmisiä.
        Usko vaan olen kasvanut kirkon lattialla ja nähnyt tota touhua kun sairaita jopa syyllistetään kun on jokin sairaus, kehoitetaan rukoilemaan lisää ja lisää....Se henki on seurakuntalaisissa joka koostuu vajavaisista ihmisistä ja ei katso onko helluntailainen tai evankelisluterilainen.
        Kyseessä on ilmiö jolla saadaan vahinkoa aikaan, olet kuullutkin tapauksesta kun vanhemmat rukoili ja lapsi menehtyi, ja se olikin sitten jumalan tahto!

Minä käytän jumalan viisautta hyödykseni, joka on lääketiede..olen tietoinen muusta.

• claudia.c kirjoitti:

Ensisijaisesti he hakevat apua parantumiseen, koska eivät muusta tiedä.

Jos ja kun sinulla on se rauhasi...mene siitä saarnaamaan vaikka kadulle, tai jonnekkin missä tarvitaabn konkereettista apua, ei se auta että täällä kirjoitat noita "parantumisjuttujasi"
        Ja tulet leuhkimaan tolla paranttumisellasi, tämä on syöpäpotilaiden palsta ja täällä on vakavasti sairaita ihmisiä.
        Usko vaan olen kasvanut kirkon lattialla ja nähnyt tota touhua kun sairaita jopa syyllistetään kun on jokin sairaus, kehoitetaan rukoilemaan lisää ja lisää....Se henki on seurakuntalaisissa joka koostuu vajavaisista ihmisistä ja ei katso onko helluntailainen tai evankelisluterilainen.
        Kyseessä on ilmiö jolla saadaan vahinkoa aikaan, olet kuullutkin tapauksesta kun vanhemmat rukoili ja lapsi menehtyi, ja se olikin sitten jumalan tahto!

Minä käytän jumalan viisautta hyödykseni, joka on lääketiede..olen tietoinen muusta.

En vain voi sietää kiihkoilijoita, usko ja sairaus eivät liity toisiinsa mitenkään.
        Mieheni on katolilainen ja minä perusluterilainen. Lapsemme ovat kasvatetaan vapaasti.

• Hyvin kirjoitettu
        claudia.c kirjoitti:

En vain voi sietää kiihkoilijoita, usko ja sairaus eivät liity toisiinsa mitenkään.
        Mieheni on katolilainen ja minä perusluterilainen. Lapsemme ovat kasvatetaan vapaasti.

Claudia.c kirjoitit todella fiksusti. Saisi tuo paska saarnaaja painua hevon vittuun täältä kiusaamasta.

• Älä kirvaa
        Hyvin kirjoitettu kirjoitti:

Claudia.c kirjoitit todella fiksusti. Saisi tuo paska saarnaaja painua hevon vittuun täältä kiusaamasta.

Sinun kirjoituksesi ei kuitenkaan taida olla kovin "fiksua".

• Suvaitsevaisuutta
        claudia.c kirjoitti:

Ensisijaisesti he hakevat apua parantumiseen, koska eivät muusta tiedä.

"Ja tulet leuhkimaan tolla paranttumisellasi, tämä on syöpäpotilaiden palsta ja täällä on vakavasti sairaita ihmisiä."

Eikö Kari ole entinen syöpäpotilas ja parantunut. Hänen ilonsa on se että sai parantua ja omalla tavallaan kertoo tääällä siitä. Täytyy kyllä ihmetellä että KUKA tänne ylipäätään saa kirjoittaa, aika rajallista touhua täällä!

• Hevonpaska saarnaaja
        Suvaitsevaisuutta kirjoitti:

"Ja tulet leuhkimaan tolla paranttumisellasi, tämä on syöpäpotilaiden palsta ja täällä on vakavasti sairaita ihmisiä."

Eikö Kari ole entinen syöpäpotilas ja parantunut. Hänen ilonsa on se että sai parantua ja omalla tavallaan kertoo tääällä siitä. Täytyy kyllä ihmetellä että KUKA tänne ylipäätään saa kirjoittaa, aika rajallista touhua täällä!

Painukoon saarnaamaan vaikka kadulle, ärsyttävä mies. Kehtaakin kehua kuinka hänellä menee. Painu vittuun .

• Suksi mäkeen ja vitt

Tämä palsta ei ole uskontoaiheinen. Hän ei saa kirjoittaa uskostaan.

• Suvaitsevaisuutta
        Suksi mäkeen ja vitt kirjoitti:

Tämä palsta ei ole uskontoaiheinen. Hän ei saa kirjoittaa uskostaan.

Mielenkiintoista. Eli jos sinä olet syöpäpotilas mutta uskossa ja tuot sen esille, ovet tänne syöpäpotilaiden palstalle sulkeutuvat, niinkö. Mistä muista syöpäpotilaan asioista EI saa kirjoittaa? Ihminen on fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen olento, syöpäpotilaskin. Miksi psyykenlääkkeiden syönnistä täällä saa kirjoittaa, eikö ne asiat kuulu tuonne mielenterveyspalstalle. Miksi alapään paiseista saa kirjoittaa, eivätkö ne kuulu tuonne naistentauteihin ym ym.

• Uskonnot uskontopals

Mielenkiintoista. Eli jos sinä olet syöpäpotilas mutta uskossa ja tuot sen esille, ovet tänne syöpäpotilaiden palstalle sulkeutuvat, niinkö. Mistä muista syöpäpotilaan asioista EI saa kirjoittaa? Ihminen on fyysinen, psyykkinen ja sosiaalinen olento, syöpäpotilaskin. Miksi psyykenlääkkeiden syönnistä täällä saa kirjoittaa, eikö ne asiat kuulu tuonne mielenterveyspalstalle. Miksi alapään paiseista saa kirjoittaa, eivätkö ne kuulu tuonne naistentauteihin ym ym.

Karia koskevat aivan samat säännöt kuin muitakin. Uskontoaiheet on keskitetty uskontopalstoille. Miksei hän kirjoita jokapäiväistä asiaa, vaikka alapään vaivoista, ei haittaa tai seksistä sekin käy.

• elämän rikkaus
        Uskonnot uskontopals kirjoitti:

Karia koskevat aivan samat säännöt kuin muitakin. Uskontoaiheet on keskitetty uskontopalstoille. Miksei hän kirjoita jokapäiväistä asiaa, vaikka alapään vaivoista, ei haittaa tai seksistä sekin käy.

Uskovaiselle ihmiselle uskon asiat ovat jokapäiväistä asiaa, jopa jokahetkistä. Ei meidän kenenkään pitäisi olla niin kriittisiä toisiamme kohtaan, suvaitsevaisuutta rakkaat kanssamatkustajat.

• Rakkautta....

Niin, omalla tavallaan kertoa, mutta tuo tapa on aika kyseenalainen. Väite harhaopista, lakiuskovaisuudesta, jolla ei ole Kristuksen rakkauden kanssa mitään tekemistä.

• M::.M::

Kiva kuulla että 9v syövan jälkeen olet yhä terve vaikkeitten tilantteitten jälkeen,ja elämäsi on puolisosi kanssa mallillaan kivasti.

• Usko ei auta aina

Yksi selvä juttu tässä on. Häntä on hoidettu lääketieteellisesti ensisijaisesti, sitten vasta tuli usko.

• khjdtrr

Miksi Kari paljastelee helluntaipalstoilla ihmisten nimiä?

• Jos tarkoitat www.kotisatama.net vai oliko se www.kotisatama.fi sivuilla olevia todistuskertomuksia, joissa minunkin todistukseni on, niin en ymmärrä huoltasi ollenkaan. Missään muualla itse en ole helluntaipalstoilla kirjoitellut.

• ?????
        tkari1 kirjoitti:

Jos tarkoitat www.kotisatama.net vai oliko se www.kotisatama.fi sivuilla olevia todistuskertomuksia, joissa minunkin todistukseni on, niin en ymmärrä huoltasi ollenkaan. Missään muualla itse en ole helluntaipalstoilla kirjoitellut.

Miksi uskovainen valehtelee?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9647551#comment-48389295

• Aha, Jukka Tolosen juttu oli sitten hellareiden sivuilla. Menin sinne googlella , kun etsin Juudan leijonan levyä, jonka Tolonen levytti. Tolonenhan tuli uskoon vankilassa ja soitti ja lauloi siellä virsikirjan kolmesti läpi.

Ei kaikkein helpoin kaava uskoon tuloon, kun me ihmiset olemme niin uppiniskaisia. Minäkin olin uppiniskainen 40 vuotta.

Siis anteeksi pyyntöni, ei sitä kaikkea ennätä kontrolloida

• samat säännöt

Ei ole korrektia kirjoittaa ihmisistä nimillä keskustelupalstoilla. Koskee myös sinua

• hgfu

yyyrdy

• hgfu kirjoitti : yyyrdy

Voisitko ystävällisesti suomentaa , mitä tarkoitat ?

• ;((((((((((((((

No kait sinäkin tiedät kuka tämä epämääräisiä kirjainyhdistelmiä kirjoittava on? Palstan vakikirjoittajahan hän on.

• Meinasin teidät melkein unohtaa !

Eilen oli taas meillä juhlapäivä ( uskovaisilla niitä on suunnattomasti ), nimittäin Unikeonpäivä , jo meidän yhdeksäs Unikeonpäivä. Leenan kanssa vihille mentiin 27.7.2002 eli Unikeonpäivänä. Yhtä puuttuu pyöreistä.

Siunaten kaikkia t kari

• -ra

Onnea teille

• Kiitos -ra !

Ole Siunattu Jeesuksessa Kristuksessa !

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe