Peruukin tekeminen itse

peruukkina

Heippa vain! Ajattelin kysellä, miten voisi tehdä peruukin? Mitä materiaaleja siihen tarvitaan? Jos ajattelin hiukset kanekalonista, mistä sitä voisi ostaa? Miten kallista? Entäs ns. pohja? Miten sellaisen taituroi? Vinkkejä, ohjeita ja omia kokemuksia! =D Jos täällä on jo tälläinen aihe, saisiko linkin? Kiitos!

5

2242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mehmekki

Vastaus 18

• mssawo

Melko työlästä peruukin tekeminen itse on, ainakin jos haluaa ihan normikäyttöön eikä mitään pilailuviritystä. Pohjana voi käyttää verkkomaista peruukkisukkaa. Youtubesta löytyy esim. video-ohjeita joissa hiusnauhat kiinnitetään liimalla peruukkisukkaan. Liimaamalla syntyy nopeasti peruukkia mutta enpähän tiedä miltä sellainen tuntuu käytössä eikä liimatut hiukset liiku normaalilla tavalla pohjan mukana. Melkein suosittelisin ostamaan jonkin laadukkaamman pilailukaupan peruukin esim. joku tällainen kuin minulla prof.kuvassa (aprillista ostettu Laura-peruukki). Pilailukaupoistakin voi löytää joitakin todella aidon näköisiä peruukkeja.

• mssawo

Samaisesta verkkokaupasta löysin tummanruskean pitkähiusperuukin joka vetää laadullisesti vertoja ihan oikeiden peruukkiliikkeiden peruukeille, tuotenr. 12171 "pitkä kiharaperuukki". Tuo on hieman harhaanjohtava nimi koska kihara on tosi loivaa kuin juuri avatusta letistä tullutta. Ja peruukin alla pidetään peruukkisukkaa pitämään omat hiukset kurissa. Vinkki: tulee muuten aika paljon halvemmaksi kuin pidennysten ottaminen ja niiden huoltaminen muutaman kuukauden välein.

• Anonyymi

Voit vaikka ottaa lankaa ja repiä sitä ohuemmaksi ja liimata vanhaan ohueeseen pipoon.

• Anonyymi

Mun poika taiteili käsityökerhossa 7 vuotiaana peruukin halloween asuun jonka teki myös itse hän voitti sillä palkinnon. Nyt 5 vuotta myöhemmin se halloween asu ja peruukki pääsee taas käyttöön meidän 6 vuotiaalle tyttärelle. Eivät he siellä mitään niin kauheen kestäviä tai erikoisia peruukkeja tehneet mutta kuitenkin tuo peruukki ollut käytössä ensin pojallamme ja nyt vielä tyttärellämmekin. Ensin saatiin etsiä sitä kissojen ja koirien kanssa ja nyt vihdoin löysimme sen kellarista😂😂

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60