Missä vaiheessa, jos olet oikeasti ihastunut uuteen tapailukumppaniin, poistat Suomi24:sesta profiilisi, pitäisikö siitä päätellä jotain, jos hyvien treffien jälkeen mies on kirjaantunut ja viettänyt monta tuntia aikaa deittipalstalla. Ja toiseksi missä vaiheessa muut menot jäävät toiseksi? Ainakin voisin kuvitella, että jos kavereiden kanssa menot ovat tärkeämpiä kuin ihastuksesi tapaaminen, ei ihastus kauhean vahvaa voi olla. Siis tarkoitan sitä, että sovittu tapaaminen peruuntuu kavereiden takia.
Miehen kaverit ja nettideittiprofiili
2
74
Vastaukset
Minä poistin nettideitti-ilmoni viikon sisällä siitä, kun tiesin tavanneeni sen Oikean. Olisin kai tehnyt sen jo aiemmin, mutten vain sattunut käymään netissä sinä aikana - uusi ihastukseni vei kaiken aikani. :) Mielestäni, jos oikeasti kolahtaa jonkun kanssa, ei sitä enää halua etsiä mitään "parempaa". Mieheni myös poisti oman ilmonsa pari päivää tapaamisemme jälkeen.
On ollut tosin tapauksia joskus ennen muinoin, ettei ole halunnut poistaa deitti-ilmoaan, koska treffattu henkilö ei vaan ole tuntunut oikealta, muttei ole sitä rohjennut heti toiselle kertoa, varsinkin jos tämä on ollut muutoin mukava.
Nyrkkisääntönä sanoisin, että jos oikeasti kiinnostaa, deitti-ilmolla ei ole enää tarvetta. Muut voi ja haluaakin unohtaa, kun ihastuu. :)
Kavereita/ystäviä ei pidä unohtaa, mutta jos asettaa heidät toistuvasti ihastuksen edelle, voisi epäillä, onko edes tosissaan mukana koko jutussa.- hämäkerttu
Ehkä sen tietää kun on kohdannut sen oikean.Tai sitten ei ja sen vuoksi kirjoittelee/ tapailee useampia kunnes sitten joku alkaa tuntumaan merkityksellisemmältä kuin muut ja sitten voi poistaa oman ilmoituksen sekä samalla alkaa tapailemaan vain sitä yhtä.
Minä en enää ihastu hullun lailla vaan tarkkailen rauhassa toisen liikkeitä...(soittamisinto, tapaamisinto, kyky kuunnella kuulumisiani yms.) Ihastuminen on siitä vaarallista, että silloin usein kuvittelee, että toisenkin tunteet ovat yhtä vahvoja. Kirjallisuudesta olen lukenut, että vain n. 10%:a parisuhteista olisi semmoisia, jossa molemmat ovat ihastuneet yhtä vahvasti.
Ja sitten...on niitäkin miehiä jotka kyllä poistavat sen profiilin, jonka kautta tutustuivat, mutta väsäävät kuitenkin toisen profiilin naista "hämätäkseen", antaakseen paremman kuvan itsestään ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154