Moi,
Hankin itselleni myLoggerin "keräämään" kuljetun matkan dataa, myöhemmin analysoitavaksi esim.karttapohjalla. Osaisiko joku vinkata, miten saa myLogger -datan siirrettyä esim. iltarastien käyttämään reittihärveliin ?
Olen onnistunut siirtämään GPS-datan Traxmeetin omalle sivustolle, mutta edelleenkin on epäselvää onko data tallennettavissa myös omalle PC:lle *.gps -muodossa ?
myLogger
1
776
Vastaukset
- otz
Eräs vaihtoehto:
-Ohjelma(t)
http://www.a-trip.com/download ja sieltä @trip PC
Tähän ohjelmaan ladataan laitteesta tallennettu data. Kuittaillaan OK:lla kysymykset läpi ja lopuksi ohjelma näyttää reitin kartta/satelliitti/hybridi pohjalla. Tämän jälkeen reitin voi "viedä" GPX-tiedostoksi valitsemalla hiiren oikealla ladattu tiedosto ja EXPORT TO GPX. Tämä tiedostotyypin reittihärvelit yleensä kelpuuttavat.
Toinen ohjelma, jota voi käyttää oman suorituksen analysointiin on
http://www.matstroeng.se/quickroute/en/ .
Ohjelmaa yhdistää esim. skannatun suunnistuskartan (esim. JPG-muodossa) ja @trip-ohjelmalla tuotetun GPX-tiedoston. Hiirellä säädetään sitten reitti kulkemaan rastien kautta. Väliaikoja voi käyttää "tunnettuina pisteinä" säädettäessä reittiä kartan suhteen kohdalleen.
Ohjelmissa lisäksi myös muita hienouksia, mutta kokeilemalla ne sitten alkavat selvitä. Quickroute:n sivuilla hyvät ohjeet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647