Tietääkö joku Petri Nygårdin ( oikealta nimeltään Petri Laurilan ) sähköposti osoitetta, puhelinnumeroa tai osoitetta? Olisi kiva lähettää fanipostia. Ainakin yhdessä haastattelussa hän ruinasi sitä kuinka vihaiset äiskät/iskät laittaa sähköpostiin viestiä päivittäin???
Petri Nygårdin s-posti, puh.numero tai osoite?
5
493
Vastaukset
- hyvä kysymys muute
Oon ihmetelly joskus kans että mistä tyypit yleensäkki saa niit osotteita ku eihän ne niitä julkisesti kerro.... joltaki kaverin kaverin tutun kaverilta joka tuntee vai mista, häh.. Tosi monet julkkikset sanoo aina et "mä oon saanu itseasiassa palautetta/ postii siitä..." - mut miten...
- EEVI JA KATA
petri on vitun hyvä I♥ YOU
- veekoo90
jos on sellasessa paikas töis et pääsee käsiks tollasii tietoihin
- eevi ja kata
I♥ you petriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii♥ vituuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuun hyvä!!!!
- KristenCristal
Mä haluisin kans sen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657