Haluaisko joku bi/lesbo liittyy mun kans kirjekaveriks?? Kun kaipasin tyyppiä, jonka kans vaihtaa kuulumisia, koska lesbo/bi-kavereita on ihan törkeen vaikeeta "löytää", kun hirveen moni on kaapissa, mä myös :(
Kaikki lesbotytöt!!!
5
305
Vastaukset
- D a n n y
jooo oon kiinnostunu.. jos laitat vaik sähköpostia osotteesee askmesweetie@gmail.fi
- Kristiina-97
mut voiksä ka kertoo jotain susta, esim missä sä asut, minkä ikänen oot, ootko lesbo? :) voin kertoo sit kans.
- Kristiina-97
no mä aattelin ihan niinku kirjeellä koska mun sähköposti ei toimi jstn syystä :( ni jos pyydät mua vaikka face-kaveriks ku en viittis tässä antaa mun kotiosotetta? :) Käyks?
Jos vielä kaipaat bisseseuraa, niin olen 18-vuotias naisihminen. Elän onnellisessa parisuhteessa, mutta en omista ystäviä seksuaalivähemmistöistä ex-tyttöystävääni lukuunottamatta. Olisi mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia, saada kuulla, miten joku toinen kokee oman suuntautumisensa.
Minut tavoittaa irc-galleriasta nimim. Metsäntytär
tai sähköpostitse sudensielu@hotmail.com- Dopamine-
Joo mäkin voisin jos vielä pyörit täällä kertoo vähän itestäni :) Eli oon kokonaan tyttöihin päin oleva poikatyttö, syntyny -94 eli 17-v ikää. Tunnen muutamii lesbo-/biseksuaaleja mutta olisi tosi kiva tutustua useampiin. Mesen voi lisätä tai samaan osoitteeseen sähköpostii vaan tulemaan! :) : anni.tarleena@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647