Ruotsin hallitus lupasi toukokuussa erityistoimia saadakseen maahanmuuttajia paremmin mukaan työelämään. Tavoitteena on muun muassa parantaa ruotsin opetusta, jatkaa verohelpotuksia alempi- ja keskituloisille, lisätä tukitoimia maahanmuuttajien yritystoimintaan sekä luoda aktiivisempaa työmarkkinapolitiikkaa.
Ruotsista voisi taas ottaa mallia
12
93
Vastaukset
- Ruotsin lupaus oli
ottaa käyttöön kameleita ja aaseja, jotta afrikkalaisille insinööreille löytyisi koulutusta vastaavaa hommaa kuskeina.
- - mutta
sittenhän sinun kannattaa muuttaa Ruotsiin, jos siellä kerran on käyttöä aaseille
- z.o
mihin ne niitä aaseja tarvitsee?
- - mutta
onko humanistista tullut "maahanmuuttokriittinen"? Näkyy vaihtaneen järkensä mielettömyyteen, tai sitten joku keskenkasvuinen on taas nimimerkkivarkaissa.
- kappas vaan
- mutta kirjoitti:
onko humanistista tullut "maahanmuuttokriittinen"? Näkyy vaihtaneen järkensä mielettömyyteen, tai sitten joku keskenkasvuinen on taas nimimerkkivarkaissa.
kopiohumanisti poisti viestinsä kun jäi kiinni
kappas vaan kirjoitti:
kopiohumanisti poisti viestinsä kun jäi kiinni
Ei rekkaamattomat kykene viestejään poistamaan.
Kopio vain ei ollut nyt tarpeeksi näköinen säilytettäväksi.- humanist1
z.o kirjoitti:
mihin ne niitä aaseja tarvitsee?
Tyttöystäviksi...
- no mutta
Mover kirjoitti:
Ei rekkaamattomat kykene viestejään poistamaan.
Kopio vain ei ollut nyt tarpeeksi näköinen säilytettäväksi.nyt se näkyykin lisänneen ketjuun uuden viestin ja aika näppärästi kommentti sopii siihenkin :D
- Ruotsin mallia...
Onhan niitä suomessakin.
*
Aikuisten maahanmuuttajien kotoutumiskoulutus/YKKÖNEN (nro 632350)
Koulutuksessa opit suomen kieltä, saat tietoa suomalaisesta yhteiskunnasta ja työelämästä.
Alustava valinta 19.7.2011.
Hastattelu sekä lopullinen valinta 27.-28.7.2011.
*
Mitä muuta erityistoimia tarvitaan?- humanist1
Onhan niitä, ja hyvä että on. Ruotsi aikoo myös jatkaa verohelpotuksia alempi- ja keskituloisille (onko niitä Suomessa alettukaan kuin hyvätuloisille?), lisätä tukitoimia maahanmuuttajien yritystoimintaan sekä luoda aktiivisempaa työmarkkinapolitiikkaa. Hyviä ideoita nämäkin.
- ruotsisucks
okko säki ruotsalainen? jos et ni herääs ny!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686