Philips Avent isis rintapumpun varaosia?????

pulmia

Mistä saa niitä torven mallisia kumisia osia rintapumppuun (avent isis), niitä missä on ne ilmatyynyt.

Aventin maidonkerääjis on vähä samantapanen se rintaa vasten tuleva kansi, mutta pystyykö sitä oikeasti käyttään siinä tilalla? onko yhtä tehokas?
mulla toi pumppu on, mutta en enää löydä varaosia, joku aika sit sai vauvatavara.net sivulta, mut enää en löytäny :(((( hitsi ku ei tajunnu sillon ajossa niitä ostaa!

Sitten... olen aina aijemmissa imetyksissä jostain syystä epäonnistunut imetyksessä ja nipinnapin onnistunut imettämään senkään kaksi kuukautta....
kertokaas nyt kaikki konstit mitä itse olette käyttäneet, haluan imettää erittäin pitkään!!!! vuoiskaan ei olisi mulle yhtään outo käsite... ois ihana kokea onnistunut imetys!

4

1189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hentoperhonen

vauvatar.fi (sieltä imetys ja ruokailu osioissa on jotain varaosia - en ole varma onko nämä tarvitsemasi mutta toivotaan näin :)

• ap

minä katson... yleensä tosta on vaan ne perus tiiviste osat myynnissä, muttei sitä torven mallista :(

• ap

Ei ollut tuollakaan, pitäisi varmaan ottaa yhteyttä suoraan valmistajaan ja tiedustella....

• sieltäpä

raskauskeiju.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33