Nyt ei mee ihan hyvin. Juon viidettä päivää putkeen. Ja on työviikko. Töissä siis kännissä... Vatsa on ihan paskana. Tuntuu, että koko ajan oksettaa. Eilen vielä sain juomisesta hyvän olon, mutta nyt tuntuu, että fyysinen olo vain pahenee, kun ottaa lisää. Ei vittu pysty lopettamaan. Juon masennukseen ja se taas lisää masennustani... se perinteinen oravanpyörä siis.
Voi vittu
6
141
Vastaukset
- easeaseas
tässä neuvo: lopeta se juominen. ei kai sitä viinaa kukaan muu sun kurkkuusi kaada, kuin sina itse
- Heh..
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/
Tällä kertaa minäkin suosittelen pilleripurkkia mutta vain vähäksi aikaa.
Käyt lekurilla ja sanot suoraan että tämmönen tilanne.
Kun olet toipunut niin yritä saada psykologin aika ja ehkä saat selville mikä masentaa.
googleta imodium, librax, josko ne sopisi sinulle (librax on respalääke).
Niihin vatsavaivoihin siis.- pa pam
Otat reilusti diapamia kun lopetat putken.
- Tässä totuus
Itsehän juon jo viidettä vuotta putkeen. Myös minä olen töissä kännissä. Onneksi olen esimiesasemassa niin voin teettää kaiken työn muilla. Tälläkin hetkellä katselen ja naureskelen kun duunarit juoksee paikasta toiseen minun töitäni hoitamassa ja samalla tekevät luonnollisesti omiakin hommia.
Juomisen aloitin koska halusin unohtaa. Mitäkö halusin unohtaa? Sitä en enää muista. Omistat varmaankin suuren ja kannattavan, vientikauppaa Kiinaan käyvän firman itse. Et henkilökohtaisesti seurustele varaministeriä alempien kiinalaisten kanssa, vaan apulaistoimitusjohtajasi hoitavat käytännön sopimukset ja muun sellaisen teknisen homman. Itse viettänet suurimman osan aikaasi Välimerellä jossakin huviloistasi (tarkoitan tietenkin Japanin Välimerta; kuka nyt viitsisi haaskata aikaansa turistien hienhajuissa Italiassa tai Espanjassa!) ja suurimmissa periaatteellisissa kysymyksissä käyt videoneuvottelun vastapuolen ykköspomon kanssa. Tulkin välityksellä tietenkin, niitähän, valantehneitä, sinulla riittää. Olet käynyt peruskoulun, jonka jälkeen konstruoit omaisuutesi perustana olevan hajulukkotuotannon, eikä sinun tarvitse osata vieraita molotuksia: sitä varten on filosofian maisterit sun muut lisurit.
Palkkasi muodostuu siten, että otat firman kassasta rahaa niin paljon kuin haluat; ekonomistit ja DI:t laskevat vuoden päättyessä paljonko, ja se on sitten sinun palkkasi.
Juot vain oman polttimosi tekemää karvialaista pontikkaa (olet syntyjäsi Karviasta) tai japanilaisen keittiömestarisi valmistamaa sakea. Lennähdät 5.8. henkilökohtaisella suihkullasi Karvia-päiville ja lupsautat silmiäsi häikäistyneille sukulaisillesi. Sen jälkeen suot Kataiselle ja (Olli) Rehnille 10 minuutin audienssin ennenkuin palaat saarellesi.
Ainoa sinua huolestuttava asia on, että olet jo 31-vuotias, ja maailmasta on vielä niin suuri osa valloittamatta; Aleksanteri Suurikin oli tuossa iässä saanut aikaan enemmän.
Sulkeudun suosioosi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081