Raittiina mennään.
Kaduttaa kun loukkasin yhtä dudea todella pahasti. Pitää keksiä miten pyytää anteeksi.
ehdotuksia?
7.7-11 Torstai
17
85
Vastaukset
- tässä ohje.
Yhdyt sen peräaukkoon ja tarjoat omopaukut.
Raittiina.
- päivä kerrallaan
Älä valehtele
Akalla polttimo valkoisena Omosta
- Heh..
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/ - näin on
joo
eikun Nortti aanukseen ja nokka täyteen Omoa No kai mä vien sen omopaketin mutta ilman norttia ja anusta.
Voisin käydä hakemassa sille myös pienen konjakkipullon joten se varmaan unohtaa koko jutun.- 19
Ai että jätät anukses kotiin kun menet,olisko syytä ottaa hieman selvää asioista.
- t. voipytty
Raittiina minäkin. Ootko lukenut AA:n 9. askelen? Siitä on kokemuksia mm. kirjoissa Nimettömät Alkoholistit ja12 askelta ja 12 perinnettä kirjassa.
Voisi olla hyvä lukaista ne ennen kuin menet loukkaamasi ihmisen juttusille.Heips t.voipytty.
En ole lukenu mutta löytyisko netistä tai voisitko antaa pienen ohjeen?ex-tissuttaja2 kirjoitti:
Heips t.voipytty.
En ole lukenu mutta löytyisko netistä tai voisitko antaa pienen ohjeen?" Hyvitimme henkilökohtaisesti näitä ihmisiä milloin vain mahdollista, ellemme näin tehdessämme vahingoittaneet heitä tai muita. "
Simmottos.
Milloin tämä loukkaaminen tapahtui? Selvänä vai kännissä, äsken vai joskus kauan sitten?
Jos loukkaus tapahtui (nykyisen) raittiutesi aikana, se on "eri" asia kuin kännipäissä ehkä vastoin parempaa tietoa tehty.
P.s. En ole asiantuntija AA:ta koskevissa kysymyksissä, en käy enkä ole käynyt palavereissa. Olen ikäänkuin AA:n ottolapsi - eräs oikein hyvä ystäväni (valitettavasti jo r.i.p.) opasti minua AA:n hengessä, kun minulla oli vaikeinta.Tentström-PAV-OPT kirjoitti:
" Hyvitimme henkilökohtaisesti näitä ihmisiä milloin vain mahdollista, ellemme näin tehdessämme vahingoittaneet heitä tai muita. "
Simmottos.
Milloin tämä loukkaaminen tapahtui? Selvänä vai kännissä, äsken vai joskus kauan sitten?
Jos loukkaus tapahtui (nykyisen) raittiutesi aikana, se on "eri" asia kuin kännipäissä ehkä vastoin parempaa tietoa tehty.
P.s. En ole asiantuntija AA:ta koskevissa kysymyksissä, en käy enkä ole käynyt palavereissa. Olen ikäänkuin AA:n ottolapsi - eräs oikein hyvä ystäväni (valitettavasti jo r.i.p.) opasti minua AA:n hengessä, kun minulla oli vaikeinta.Enhän minäkään käy aa:ssa ja tiedä siitä oikeastaan mitään.
Lopetin alkon yli vuosi sitten ja ei tämä kärvistelyltä tunnu kun oli pakko lopettaa.
Viime aikoina on vaan pinna palanut tosi monesti ja olen miettinyt mistä se johtuu. Minä tiedän että saatan olla tosi julma mutta yritän välttää sitä ja jos olisin narssi niin silloinhan en välittäisi koko loukkauksesta paskaakaan.
Karma is a bitch joten tästäkö nyt on kyse?
Vuosi sitten olisin huuhtonut huolet alkolla alas enkä varmasti muistaisi koko tapausta mutta muistini on nyt selvänä pelottavan tarkka.
fucking menneisyys.- aa totuus
ex-tissuttaja2 kirjoitti:
Enhän minäkään käy aa:ssa ja tiedä siitä oikeastaan mitään.
Lopetin alkon yli vuosi sitten ja ei tämä kärvistelyltä tunnu kun oli pakko lopettaa.
Viime aikoina on vaan pinna palanut tosi monesti ja olen miettinyt mistä se johtuu. Minä tiedän että saatan olla tosi julma mutta yritän välttää sitä ja jos olisin narssi niin silloinhan en välittäisi koko loukkauksesta paskaakaan.
Vuosi sitten olisin huuhtonut huolet alkolla alas enkä varmasti muistaisi koko tapausta mutta muistini on nyt selvänä pelottavan tarkka.
fucking menneisyys.Olet humalassa, mikään ei voi enää sovittaa tekojasi.
- psykiatri.
Enhän minäkään käy aa:ssa ja tiedä siitä oikeastaan mitään.
fucking menneisyys.Kuulee toope tisuttaja, juuri narsistit julkisesti huutaa mokiaan ja niihin etsii lohdutusta muilta, ihmisiltä, mitä voisi manipuloida. Taas kerran. Haetaan sympatiaa.
Sinä, Tissuttaja olet todella sairas. Usko jo. Ja hae apua. psykiatri. kirjoitti:
Kuulee toope tisuttaja, juuri narsistit julkisesti huutaa mokiaan ja niihin etsii lohdutusta muilta, ihmisiltä, mitä voisi manipuloida. Taas kerran. Haetaan sympatiaa.
Sinä, Tissuttaja olet todella sairas. Usko jo. Ja hae apua.Entäs teetä?
Kuules nyt "psykiatri", tai ei sittenkään mitään,, halusit että jotain vastaisin mutta sinun täytyy sanoa: Please mr. Ex-tissuttaja2- läskilaatikko
Otas vajaapäinen juopporetku taas viinaa, tai käy pilleripurkilla, niin rauhotut vähäksi aikaa.
Ja käy lääkärillä tutkituttamassa viinalla lahonnut pääsi, vaikka diagnoosi onkin selvä:
http://piv.pivpiv.dk/ - päivä kerrallaan
Entäs teetä?
Kuules nyt "psykiatri", tai ei sittenkään mitään,, halusit että jotain vastaisin mutta sinun täytyy sanoa: Please mr. Ex-tissuttaja2Alkoholismi on synnynnäinen ja parantumaton sairaus.
Siihen auttaa usko korkeimpaan voimaan, jumalaan. Sekä käynti kerholla, koko loppuikänsä, päivä kerrallaan.
Mikä parasta, kerholta onkin sitten erikiva lähteä kokouksen jälkeen virkistävälle ohrapirtelölle, esson paariin, samanhenkisessä kerholais-seurassa!
http://www.youtube.com/watch?v=RdEZLfueE5k
- yeueuei91200o12iuei
Ilmianna ittes poliisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506763Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6742932Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981261- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371110- 721012
- 223917