Auttakaa meitä ukkoja, te kaikki ihanat naishenkilöt. Mitä me ostetaan porukalla meidän ihanalle äitihahmolle lahjaksi kun hän täyttää 50-vuotta. Annetaanko rahana vai mikä olisi pieleenpainuva lahja?
Kiitos kaikille vastanneille !!!!!
Miesvaltaisella alalla täyttää 50-vuotias rouva vuosia
2
162
Vastaukset
- Naisen vinkki
Esimerkiksi joku lahjakortti kylpylään/hierontaa/kasvohoitoon voisi olla hyvä :) Se on sellainen hemmottelulahja. Ei kovin usein itse tule (naisena) tuommoisissa käytyä, joten pidän sitä hyvänä lahjaideana, ja ilahtuisin kovin jos joku minua sellaisella muistaisi. Mielestäni tämä on parempi lahja kuin että rahan antaisi saman summan. Lahjakortti, pieni kukkakimppu ja halaukset :)
Muistakaa, että mitä ikinä annettekaan, lahjan saaja on varmasti mielissään jo pelkästään muistamisesta :) - ihanaa...
Joissain työpaikoissa on annettu esim.Iittalan taika-astia sarjaa. Joku 100 € lahja vähintään.Tietysti joku ISO kukkakimppu,vähän liioittelua mukaan. (mulle ainakin :D ) Ihanaa että te miehet siellä haluatte muistaa :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657