Täällä kovasti tuodaan tätä vaimojen säälittävää takertumista ja harhoissa elämistä esille. Siksi haluaisin nyt vastauksia. Asiallisia kiitos. Jos mieheni, jolla oli salasuhde, ei rakasta minua miksi hän jäi eikä lähtenyt? Miksi hän haluaa viettää aikaa kanssani, halaa minua, suukottaa, haluaa minut mukaansa kun lähtee johonkin jne? Miksi hän haluaa rakastella kanssani, silittää hiuksiani kun nukun ja ottaa minut kainaloon tullessaan nukkumaan. Mietin vain, että jos olen hänen mielestään arvoton ihminen , eikö olisi järkeen käypää ettei hän tekisi kaikkea tuota. Tiedän ettei tuo salasuhde jatku enään ja hän lopetti sen jo ennen kuin koko suhde edes minulle paljastui. Toki minulla on hetkiä jolloin epäilys nousee pintaan, mutta en päästä itseäni siihen tilaan, että hysteerisenä kyttäisin ja etsisin merkkejä omituisesta käytöksestä. Voiko kuitenkin olla mahdollista, että joskus pettäjä voikin rakastaa puolisoaan mutta tajuta tämän ehkä sitten salasuhteessa ollessaan?
Jos mieheni ei rakasta minua
5
175
Vastaukset
- Pettämistä
tapahtuu ihmisillä niin moninaisista syistä, että ei voi sen sanoa johtuvan pelkästään/tai rakastamattomuudesta.
Voi siis hyvinkin rakastaa vaimoaan. Erityisesti, jos miettii, että olisi voinut hölmöyttään menettää. - Tsemmppiä
Rakastaa, älä lue täältä mitään paskajuttuja katkerilta lempatuilta kakkosilta. Mene ja keskity omaan parisuhteeseesi, täältä et saa kuin pahaa mieltä. Kun tämän selvitätte, olette vahvoja yhdessä.
Et kai oleta vastauksia, noo, ehkä sinulla väärä mies, tai sitten olet väärä nainen tuohon suhteeseen? Ota minut, niin saat vakautta.
- 2+1
Voi olla niinkin, että salasuhde auttoi tajuamaan kuinka rakas vaimo on. Tai sitten ei. Vain miehesi osaa vastata tuohon.
Oma exäni toimi samoin aikoinaan, ja minä halusin uskoa olevani oikeasti se rakastettu vaimo. Mutta niin vain aina tuli uusia kolmansia osapuolia avioliittoomme. Se syö liittoa. Luottamus kun menee jo kerrasta, toisesta kerrasta sitä jo uskoo että rakkausliitto on mennyttä eikä mies oikeasti rakasta. Muut syyt on, jotka siinä vaiheessa enään saa liittoa jatkamaan - omat syyt, ei siinä enään miehen haluja jaksa ajatella.
Ei sinun tarvitse kytätä ja etsiä merkkejä pettämisestä. Ne kyllä tulet huomaamaan, jos miehelläsi on taas uusi salasuhde menossa. Naisen vaisto, se on ihmeellinen... nauti nyt rakastettuna olosta, se voi jatkua loppu elämänne tai ei. Mutta älä pilaa sitä kyttäämällä ja epäilyillä. Mieti sitten miehesi rakkauden todenperäisyyttä, JOS hän pettää sinua uudelleen.
Onnea!- nainen -77
Kiitos asiallisista vastauksista. Koskaanhan ei voi olla varma mistään ja sen takia uskallankin nauttia tästä hetkestä. Kyllähän tuo salasuhde on meidän suhdettamme muuttanut, se on myönnettävä, mutta ehkä olen minäkin kasvanut tässä ja toivottavasti miehenikin. Hän ei ole koskaan aiemmin sortunut pettämiseen ja kun kuitenkin on kyse jo 40-kymppisestä miehestä niin senkin ajattelen puhuvan sen puolesta, että tuo ei ole mikään tapa ja näin ollen ei kenties tule koskaan toistumaan. Juurikin sain viestin häneltä töistä.Kuulumisia vain kyseli kun jäin nukkumaan hänen lähtiessään :). Onpa muuten kiva lukea tälläisiä vastauksia joissa ei heti aleta haukkumaan ihmisiä suuntaan tai toiseen ja uskotaan myös hyvään mutta muistetaan myös jättää ne vaaleanpunaiset rillit pois päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294