Miksi nettideitellä ei "kolahda" tai "kipinöi"

uimastringmies

Vastausta naisille asiaan on siinä, että nettideittailu on luonnotonta kuten homoseksuaalisuus ja lesboseksuaalisuus.. Jos aiot törmätä siihen ilmiöön..että "kolahtaa" ja "kipinöi" on sen tapahduttava spontaanisti sattumalta irl.. nettideitti tapahtuu odotuksin,suunniteltuna ja ennakko-odotuksin..siinä tilanteessa tuskin kenelläkään "kipinöi" itselle sattuu useasti,..viimeksi tänään kun työmatkalla satuin erääseen asiakasfirmaan. Sen työntekijän,nuoren naisen kanssa alki kipinöidä ja yksi asia johti toiseen ja päädyimme villiin seksiin eräässä huoneessa;)

27

819

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulovaara

HÄH, kannattaa lopettaa netti-deittailu ja siirtyä suoraan toimintaan....
      Näin helteellä tosin on varottava tuota kipinäpuolta.

• aikkuli..

Ei kolahda uimastrigimiehet...

• Henri832

Totta. Siksi itsekin lopetin nettideittailun. Tietty väkisin yrittämisen maku koko touhussa puolin ja toisin. Ja merkittävin este: Ihminen haluaa pohjimmiltaan saalistaa ja jahdata sitä jota ei saa.

Tuntuu että deittailusaiteilla pyörii ne pahnanpohjimmaiset ikisinkut. Jotka syystä tai toisesta eivät löydä / saa muualtakaan seuraa. On ujoutta, estoja, valikoivuutta. Moni on vaan oikeasti ruma...

• thong-song82

Ja sit sä heräsit ja menit vaihtaan kuivat alkkarit...

• villiä seksiä

saa baarista, mitään vakavaa sieltä ei saa. Sen takia netti on hyvä. Monet on löytäneet vakituisen kumppanin. Toimii varsinkin järkeville ja hieman aroille tapauksille. Mene sinä pelle jatkamaan villiä seksiä rohkeana kiiltokuvapojuna.

• just_in_case

Villiä seksiä tai ei, kiiltokuvapoikana tai ei.
        Sexy on aina sexyä ja Internetin palstoilta ei sitä snobbailijat saa.
        Siksi kai sinäkin roikut täällä - monettako vuotta?

• epeli37000

Minä olen samaa mieltä siinä että nettideitti on luonnotonta ja siksi monet hyvätkin tapaukset jäävät toteumatta.. Ihmiset suhtautuu netissä hyvinkin kriittisesti ja valikoiden. Siitä ei voi seurata mitään hyvää. Ne jotka löytävät jonkun saattavat olla 'normaalempia' kuin muut ja löytävät sen 'oikean' sieltä.
      Siis pelkästään se ruokkii ihmisiä luulemaan että he voittavat lotossa.
      Mutta oikeasti ihminen löytää helpommin seuraa livenä ja paljon helpommin.
      Tosin vaihtoehtoja on vähemmän ja ei se silti liian helppoa ole tai toisille saattaa olla, mutta sitten he tulevat sokeaksi eivätkä tiedä kenet ottaisi ja päätyvät taas nettideitteihin pyörimään ja luulevat että siellä onni odottaa.

itse olen pyörinyt nettideiteissä aina silloin tällöin siinä toivossa että jokin siellä muuttuisi parempaan, mutta nyt neljän vuoden jälkeen en voi sanoa mitään positiivista siitä.
      Enkä ole edes kovin kriittinen asiasta.
      Jos olet yhteiskuntakelpoinen ' siis sosiaalinen', komea tai kaunis, jonkin hyvän aseman omaava ihminen sinulla saattaa olla mahdollisuuksia löytää sieltä jotain. Tai sitten jos olet vain riittävän avoin ja osaat hakea oikeat ihmiset niin ehkä sitten on pieni mahdollisuus löytää joku.

No toivotan onnea kaikille nettideittailuun ihastuneille.

• Arpomaton

Oi, nyt olen klylä kaeeltlnien kun saat skesiä ihan noin vaan hlepsoti, ja vileä kseken duunäipivän.

*aaltoja uikkarihemmolle* :-p

• deittikonkari

Olen käynyt yli sadalla nettideitillä ja noin 10-15 % deiteistä on kyllä kolahtanut, säpinää ja kemiaa on löytynyt. Suurin osa toki on ollut niitä, joissa toinen on ihan ok ja paperilla hyvä, mutta ei vain herätä kaveruutta suurempaa mielenkiintoa.

• ollako vai ei

pitäiskö tuon ymmärtää nyt niin että kipunat ja säkenetkään ei enää riitä vaan pitäis olla jotain enemmän. Vai onko niin ettei kipinöiden teho sittenkään ollut se mitä etsi.
        Minulla ei nyt oikein sytkää tässä kohtaa. Siis olet tavannut noin 15 ihmistä joissa kipunat on sinkoillut ja sinkoilet edelleen vielä deiteillä jotta sinkoilisi vielä enemmän??
        Eikö se olekkaan se juttu että kemiat toimii vaan joku muu??
        Raha vai valta vai joku muu, kyllästyminen tai keskittymiskyvyn puute?

• deittikonkari
        ollako vai ei kirjoitti:

pitäiskö tuon ymmärtää nyt niin että kipunat ja säkenetkään ei enää riitä vaan pitäis olla jotain enemmän. Vai onko niin ettei kipinöiden teho sittenkään ollut se mitä etsi.
        Minulla ei nyt oikein sytkää tässä kohtaa. Siis olet tavannut noin 15 ihmistä joissa kipunat on sinkoillut ja sinkoilet edelleen vielä deiteillä jotta sinkoilisi vielä enemmän??

Noin 10 henkilön kanssa on ollut suhde, pidempi tai lyhyempi, mutta Sitä Oikeaa ei ole löytynyt silti. Yleensä minä en ole ollut oikea sille toiselle. Enemmän olen tullut jätetyksi kuin itse jättänyt. Perimmäistä syytä "viallisuuteeni" en tiedä, jos tietäisin, niin toki yrittäisin korjata. Viime vuosina en juurikaan enää ole deittaillut, vaan enemmänkin hyväksynyt sen, että nähtävästi tulen elämässäni viettämään pitkiä aikoja yksin. Olen siis tavallaan luovuttanut.

• plöpx99
        deittikonkari kirjoitti:

Noin 10 henkilön kanssa on ollut suhde, pidempi tai lyhyempi, mutta Sitä Oikeaa ei ole löytynyt silti. Yleensä minä en ole ollut oikea sille toiselle. Enemmän olen tullut jätetyksi kuin itse jättänyt. Perimmäistä syytä "viallisuuteeni" en tiedä, jos tietäisin, niin toki yrittäisin korjata. Viime vuosina en juurikaan enää ole deittaillut, vaan enemmänkin hyväksynyt sen, että nähtävästi tulen elämässäni viettämään pitkiä aikoja yksin. Olen siis tavallaan luovuttanut.

Sama ongelma... epäilen asian johtuvan siitä, että on liian kiltti, verbaalinen, tai joku muu feminiini piirre, joka ärsyttää naista.
        Sujunut paremmin, jos yrittänyt olla hiukan etäinen, tai "kiireinen". Mutta jos ite haluaa tavata, niin vaikea jarrutella..ja sitten meneekin jo prseelleen.

• plöpx99 kirjoitti:

Sama ongelma... epäilen asian johtuvan siitä, että on liian kiltti, verbaalinen, tai joku muu feminiini piirre, joka ärsyttää naista.
        Sujunut paremmin, jos yrittänyt olla hiukan etäinen, tai "kiireinen". Mutta jos ite haluaa tavata, niin vaikea jarrutella..ja sitten meneekin jo prseelleen.

Viime vuosina olen panostanut paljonkin aikaa oppiakseni kuuntelemaan lähimmäistä, ikään ja sukupuoleen katsomatta. Miehistä löytyy yllättävän paljon verbaalisesti hyviä tyyppejä, mutta suomalainen mies ei avaudu ihan helposti. Ja kun se tuntuu olevan tiedossa myös naisilla, sellaiseen persoonaan törmääminen tuntuu olevan monelle naiselle pelottavaa ja aiheuttaa aika usein pakoreaktion.

Hankalaksi alkaa tulla löytää se sopiva kultainen keskitie, kun liiallinen avautuminen ja rehellisyys ajaa muuten ihan mukavia naisia pois. Ja liiallinen kuunteleminen taas tulkitaan tuppisuisuudeksi ja jurottamiseksi. Naisen ajatusten ymmärtäminen kuitenkin edellyttää mieheltä paljon enemmän keskittymistä ja kuuntelemista, verrattuna mies-mies -jupinoille.

Eikä voi myöskään ohittaa sitä tosiasiaa, että ellei mies ole selkeästi ulkomuodollisesti positiivisesti poikkeava tavallisesta massasta, kuunteleminen ja puhuminen tiputtaa miehen kovin helposti siihen maailman tylsimpään kaveri-lokeroon. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun olen esim. itseni viime vuosina tuosta lokerosta löytänyt. "Sun kanssa on hei tosi mukavaa jutella, sinä osaat näköjään myös kuunnella, mutta ei tästä mitään romanttista seuraa,...".

Että näin. Jos et satu olemaan naisen silmissä kiinnostava, on käytännössä ihan sama, puhutko ja kuunteletko vai et, pää jää vetävän käteen.

• vanha ja viisasko?
        ollako vai ei kirjoitti:

Heips

Vastaan tästä sivusta, vaikka en olekaan "deittikonkari".

Olen myös käynyt ainakin 100 eri henkilön kanssa sokkotreffeillä vuosien mittaan. Ehkä 10 kanssa on ollut ns. kemiaa. Näiden kanssa on käynyt seuraavilla tavoilla:

1. mies ei ole halunnut vakavaa suhdetta kanssani tai 2. mies olisi halunnut vain seksiä tai 3. mies on ollut alko tmv ongelmainen tai 4. mies oli muuten ok ja halusi tapailla minua vakavassa mielessä, mutta hän heti ekatreffeistä alkaen haukkui ex-vaimoaan koko ajan ja oli niin katkera erosta ettei suostunut tapaamaan lapsiaan yli puoleen vuoteen tai 5. kahdella miehellä oli niin vaikeita sos.ongelmia ja paniikkihäiriöoireita että en jaksanut enää ymmärtää ja terapoida kun miehet eivät lainkaan kyenneet elämään norm.elämää (sairaslomalla sosiaalisten ongelmien vuoksi) tai 6. mies piti minua kuukausia varalla ja etsi koko ajan uutta kumppania, minkä vasta pikkuhiljaa tajusin tai 7. mies oli lapseton ja halusi lapsia, joita en enää aio tehdä, koska minulla on jo.

"Kemia" ei korreloi millään tavalla ulkonäön, statuksen, varallisuuden tai luonteenpiirteiden kanssa. Juuri sen vuoksi monet naiset haksahtavat renttuihin.. Mieluummin miehen kanssa, jos välillä kipinöi, kuin kaverisuhteessa jossa jää koko ajan kaipaamaan sitä "kemiaa"? Ehkäpä juuri ns. taloudelliseen hyväksikäyttöön perustuvat suhteet ovat juuri niitä järki/kaverisuhteita, jotka on solmittu kulissien tai turvallisuudentunteen vuoksi.

Olen itse nuorena sortunut sekä järkisuhteisiin että renttuihin. Koskaan en ole törmännyt yhdistelmään "kunnollinen mies kemia", siksi olen nyt vanhempana ja viisaampana mieluummin yksin.

• hee hee he
        vanha ja viisasko? kirjoitti:

Heips

Olen myös käynyt ainakin 100 eri henkilön kanssa sokkotreffeillä vuosien mittaan. Ehkä 10 kanssa on ollut ns. kemiaa. Näiden kanssa on käynyt seuraavilla tavoilla:

1. mies ei ole halunnut vakavaa suhdetta kanssani tai 2. mies olisi halunnut vain seksiä tai 3. mies on ollut alko tmv ongelmainen tai 4. mies oli muuten ok ja halusi tapailla minua vakavassa mielessä, mutta hän heti ekatreffeistä alkaen haukkui ex-vaimoaan koko ajan ja oli niin katkera erosta ettei suostunut tapaamaan lapsiaan yli puoleen vuoteen tai 5. kahdella miehellä oli niin vaikeita sos.ongelmia ja paniikkihäiriöoireita että en jaksanut enää ymmärtää ja terapoida kun miehet eivät lainkaan kyenneet elämään norm.elämää (sairaslomalla sosiaalisten ongelmien vuoksi) tai 6. mies piti minua kuukausia varalla ja etsi koko ajan uutta kumppania, minkä vasta pikkuhiljaa tajusin tai 7. mies oli lapseton ja halusi lapsia, joita en enää aio tehdä, koska minulla on jo.

"Kemia" ei korreloi millään tavalla ulkonäön, statuksen, varallisuuden tai luonteenpiirteiden kanssa. Juuri sen vuoksi monet naiset haksahtavat renttuihin.. Mieluummin miehen kanssa, jos välillä kipinöi, kuin kaverisuhteessa jossa jää koko ajan kaipaamaan sitä "kemiaa"? Ehkäpä juuri ns. taloudelliseen hyväksikäyttöön perustuvat suhteet ovat juuri niitä järki/kaverisuhteita, jotka on solmittu kulissien tai turvallisuudentunteen vuoksi.

Olen itse nuorena sortunut sekä järkisuhteisiin että renttuihin. Koskaan en ole törmännyt yhdistelmään "kunnollinen mies kemia", siksi olen nyt vanhempana ja viisaampana mieluummin yksin.

Parempi niin kun sinä olet niin täydellinen!

• ei naurata
        hee hee he kirjoitti:

Parempi niin kun sinä olet niin täydellinen!

Taisi joku kohta kolahtaa sinuun ikävästi, kun täytyy alkaa aukomaan päätä asialliseen tekstiin?

• -

Heips

Hih, herää kysymys miksi oikeastaan on täytynyt käydä noin monilla treffeillä ;-)

• joku taso olla pitää
        - kirjoitti:

Hih, herää kysymys miksi oikeastaan on täytynyt käydä noin monilla treffeillä ;-)

Sen kuin kyselet vaan : D Yli 90 % tapaamistani miehistä halusi jatkaa tapailemista. Olet varmaankin katkera (mies?) kun et itse pääse lainkaan treffeille?

• Mapper
        joku taso olla pitää kirjoitti:

Sen kuin kyselet vaan : D Yli 90 % tapaamistani miehistä halusi jatkaa tapailemista. Olet varmaankin katkera (mies?) kun et itse pääse lainkaan treffeille?

Mikä se sun taso on? Mappi A vai ... sittenkin mappi Ö.

• D69

Heips

Kommentistasi tulee mieleen että ehkäpä en sittenkään ole niin kovin väärin tehnyt kun en ole lähtenyt vuoden sisällä eri nettisaittien kautta yhyttämieni miesten kanssa tapaamiseen asti kuin kolme kertaa. Näistä eka oli kiinnostunut samoista asioista kuin minä, mutta en tuntenut minkäänlaista henk.koht. kemiaa ja lisäksi mies haisi hielle, mikä on minulle automaattinen turn off. Minut on tästäkin netissä haukuttu, mutta ajatelkaa nyt: jos tyyppi haisee heti ekalla tapaamisella jolloin pitäisi olla tip top, niin miten hän mahtaa haista suhteessa jossa yleensä otetaan rennommin...? Tokan kanssakaan ei mitään kipinää, puolin eikä toisin. Lisäksi rajoittunut yksilö joka pelkää että naiset käyttävät häntä seksuaalisesti hyväkseen, eli jotain mielenpuolen ongelmia hänellä oli. Kolmas kiinnosti minua tavattomasti kun olimme kirjoitelleet viikkokaupalla läjäpäin viestejä ja olimme kovin samanlaisia, mutta hän osoittautui sitten niin apaattiseksi ja elämässä periksi antaneeksi ihmiseksi että suhde tuskin olisi häntä mitenkään auttanut tai minuakaan ilahduttanut.

Tämän jälkeen sitten kaksi melkein tapaamista, toisen perui mies kun ei ollutkaan seksiä tiedossa, toista en sitten itse tavannut kun myöskin pelkkä seksi kyseessä kautta rantain. Jos etsii kumppania, niin ei erikoisemmin jaksa kiinnostaa se vaakamambo heti ensimmäisen tapaamisen PÄÄasiana.

Alkaa vähän tuntua siltä että mitä hyödyttää tavata ketään, mitä hyödyttää edes etsiä kun yksikään mies ei herätä minkäänlaista tunnetta siitä että tämän kanssa voisi viettää loppuelämänsä. Monet puhuvat muutaman kuukauden suhteista, mutta vaikka vihaankin yksinäisyyttä, niin en halua mitään väliaikaissuhteita van sen takia että ei olisi niin ikävää olla yksin. Jos mies ei tunnu siltä että ollaan samalla aallonpituudella, se juttu alkaa hyvin nopeasti tökkimään ja kuka nyt turhautuneen ja kiukkuisen ämmän haluaisi, joten mieluummin panen poikki ennen kuin alan tosissani ämmäilemään.

Tuntuu oudolta nuo aloittajan mainitsemat spontaanit seksit. Itse en moista ole kokenut koskaan, kaikki pelkät seksitkin on saanut aina etukäteen sopia. Ehkä sen takia sitten ei teekään mieli jatkaa "hoidon" kanssa koska se tuntuu niin teennäiseltä koko touhu. Ja se se vasta raivostuttavaa on kun pitäisi osata höpöttää siinä jotain tunti pari ennen toimintaa kun ei kumminkaan kukaan heti ovelta ampaise parittelemaan. Pääasiassa olenkin sitten selibaatissa kun koko touhu on niin typerää.

(Ja ne joille ei sovi ajatus siitä että naisella on seksielämää - vetäkääs vähän enemmän tumppuun ja itketään asiaa yhdessä. Harva meistä mikään aseksuaali on kuitenkaan, kunhan vain jotkut tykkäävät teeskennellä ties mitä.)

• gcvfghfhvf

Älkää nyt hyvät ihmiset uskoko tähän nimimerkkiin, täysin feikki.

• ...................

Kyllä tuossa vähän perääkin on. Mitä analyyttisemmin ja rationaalisemmin yrität toista arvioida, sen epätodennäköisempää tunteiden muodostuminen tahtoo olla ellei ole matemaatikko.

• - m31
        ................... kirjoitti:

Kyllä tuossa vähän perääkin on. Mitä analyyttisemmin ja rationaalisemmin yrität toista arvioida, sen epätodennäköisempää tunteiden muodostuminen tahtoo olla ellei ole matemaatikko.

Aivan juuri näin. Aloittajan tekstissä on paljonkin perää. Se, onko aloittajalla käynyt jotain jonkun työntekijän kanssa vai ei, ei muuta asiaa miksikään. Itselläni on nettideitistä kokemusta jo sen verran pitkältä ajalta, että voin yhtyä mielipiteeseen siitä, että tämä touhu on aika luonnotonta. Olen pohtinut asiaa sen verran paljon, että toivon osaavani suhtautua nettideittailuun tarpeeksi avoimin mielin, mikä on se mitä täällä mielestäni vaaditaan, jos täältä haluaa jotain löytää. Haluaisinkin kohdata tätä kautta ihmisiä, jotka ajattelisivat samoin. Ihmisiä, joilla ei olisi liikoja odotuksia jo ennakkoon. Toki itsekin olen täällä seuranhakuajatuksella liikkellä ja toivon sitä seuraa vaikka tätä kautta löytyvän. Mutta väitän, että varsin usein homma tyssää alkumetreillä siksi, että liian nopeasti ajatellaan onko toinen kiinnostava seurustelukumppaniksi. Suhtautuminen moniin asioihin täällä tutustuttaessa on varmasti monissa tapauksissa hyvin poikkeava kuin jos tutustuttaisiin jossain muussa yhteydessä, jossa tutustuminen on spontaanimpaa ja seuranhaku ei ole se ykkösasia. Itse lähden siitä, että täällä pitää tiedostaa mitkä ovat realiteetit ja pyrkiä olemaan asioissa mukana siten kuin olisi siellä jossain muussakin yhteydessä. Kaikissa tutustumisissa ei suinkaan "kolahda" ja "kipinöi" heti ensisilmäyksestä, mutta se ei suinkaan tarkoita sitä, etteikö niin voisi tapahtua hieman myöhemmin, jos vaan osaa antaa sille mahdollisuuden.

• xcgfvhdf

Nykyihmisten ongelma on, että etsitään koko ajan parempaa ja parempaa ihmistä. Mikään ei riitä.

• -

Ainakin nettimarkkinoilla se menee just näin.

• yömyssy_
        - kirjoitti:

Ainakin nettimarkkinoilla se menee just näin.

Joopas joo, sellasta ei oo viellä syntynytkään, kuka nettikansalle kelpais,
        joten vaikeeta on, tosi tosi vaikeeta. Hoh hoijaa väsyttää.

• / / /---

Joillekkin deittailu on eräänlaista kokeilua, että kuinka monta voi polkaista ?
      Eräs mies totesi toisilla treffeillä, ettei hän nyt erityisesti kehuskele
      näillä jutuilla. No me ei polkaistu silloin, eikä sen jälkeen.

En ole vain yksi pano merkattavaksi ruutuvihkoon puolelle !!! :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3101
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1170
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1086
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    Aihe